  • 11. Data: 2019-06-18 17:38:50
    Temat: Re: Musk i jego 12 000 satelit
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 14:37, Liwiusz pisze:
    > Podobno Elon Musk wysyła w kosmos 12 000 satelit telekomunikacyjnych

    Nie jestem fachowcem ale oglądałem "Grawitację" ;-)
    Pewnie inna orbita a to nowoczesny/bezpieczny sprzęt blebleble...

    Za to Polacy wymyślili satelitę ściągającego z orbity śmieci.

    Ciekawe czy w pogoni za zyskiem Musk przewidział procedurę
    samodestrukcji tych satelit. Sądzę że wątpię ;-)

  • 12. Data: 2019-06-18 17:44:08
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    a.pl...

> [...]

    >Ciekawe czy w pogoni za zyskiem Musk przewidział procedurę
    >samodestrukcji tych satelit. Sądzę że wątpię ;-)

    Lekka konstrukcja, niska orbita i sam spadnie.
    Co lepsze - w przewidzianym czasie, mozna dobrac do trwalosci
    elektroniki.

    Ale przedrzec sie przez taki tlum moze byc trudniej innym rakietom :-)

  • 13. Data: 2019-06-18 18:14:53
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 17:44, J.F. pisze:
    > Lekka konstrukcja, niska orbita  i sam spadnie.
    > Co lepsze - w przewidzianym czasie, mozna dobrac do trwalosci elektroniki.

    Chcesz powiedzieć że satelita wyniesiony nawet na niską orbitę po jakimś
    czasie sam spadnie i się spali bez żadnej pomocy? ;-)

  • 14. Data: 2019-06-18 18:42:26
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 18.06.2019 14:37, Liwiusz pisze:

    > Podobno Elon Musk wysyła w kosmos 12 000 satelit

    Satelitów. Dziadu nieuczony, popraw temat! A jak
    nie możesz, to wypierdalaj. Do szkoły. Wieczorowej.
    Bo Twe wypociny czytać hadko.

  • 15. Data: 2019-06-18 19:14:21
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 17:38, z pisze:
    > Ciekawe czy w pogoni za zyskiem Musk przewidział procedurę
    > samodestrukcji tych satelit.
    Gdzieś pisał, że tak. A nawet jak się zepsuje to i tak sam szybko spadnie.

    Robert

  • 16. Data: 2019-06-18 21:25:04
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > Ale ten kosmiczny internet wymaga anteny wielkości pudełka od pizzy.
    > Czyli będzie stacjonarny.

    Już teraz telefony satelitarne mają małe antenki, takie jak kiedyś miały
    telefony GSM. I nikomu to nie przeszkadzało.

    --
    Liwiusz

  • 17. Data: 2019-06-18 21:26:17
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2019-06-18 o 18:14, z pisze:

    > Chcesz powiedzieć że satelita wyniesiony nawet na niską orbitę po jakimś
    > czasie sam spadnie i się spali bez żadnej pomocy? ;-)

    Zwłaszcza na niską orbitę.

    Ale to "po jakimś czasie" i tak jest chyba dość akceptowalnym okresem.

    --
    Liwiusz

  • 18. Data: 2019-06-18 21:59:18
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 21:26, Liwiusz pisze:
    > Ale to "po jakimś czasie" i tak jest chyba dość akceptowalnym okresem.

    Ale jakieś konkrety? Nie trzeba mu przyłożyć siły? małej ale jednak
    zawsze żeby spadł? Żagiel słoneczny?

  • 19. Data: 2019-06-18 22:04:06

    > MORD-BANDA ze wszystkimi zwisami.

    Znaczy widać że wakacje już tuż tuż ;-)

  • 20. Data: 2019-06-18 22:26:06
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2019-06-18 o 21:59, z pisze:

    > Ale jakieś konkrety? Nie trzeba mu przyłożyć siły? małej ale jednak
    > zawsze żeby spadł? Żagiel słoneczny?

    Ma silniki. Jeżeli sprawny to zejdzie niżej i spadnie.

    Robert