  • 31. Data: 2019-10-25 18:04:33
    Temat: Re: Muszę pochwalić InPost
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik sczygiel napisał w wiadomości grup
    oglegroups.com...
    W dniu piątek, 25 października 2019 09:20:32 UTC-5 użytkownik J.F.
    napisał:

    >Ale to chyba tak zawsze bylo.

    Zawsze to byla zarowka gdzies z boku, i wychodzilo tak samo.

    >Jak swiatlo raz spolaryzowane to biale na czarnym a jak dwa razy to
    >czarne na bialym.
    >Znaczy sie w polaryzatorze kolowym tak wychodzilo. Czyli jakies
    >99.99% LCD...

    W LCD bylo liniowo. LC obracal polaryzacje.

    Dawno temu ... byly chyba dwa polaryzatory po obu stronach
    wyswietlacza,
    i do tego takie srebrzyste tło. Ale ono chyba jednak z gatunku
    rozpraszajacych i niszczących polaryzacje.
    Nawet jesli zachowywal - to faktycznie swiatlo padajace bylo dwa razy
    skrecane,
    ale jakby to mialo byc po 45 stopni, to chyba kontrast za maly bylby

    Te LCD z polaryzacja kołową, to chyba tylko warstwa cwiercfalowa na
    samej gorze - i zmienia liniową polaryzacje z polaryzatora
    wyswietlacza na kołową.

    J.

  • 32. Data: 2019-10-25 22:33:19
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Fri, 25 Oct 2019 13:38:25 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Jaki przycisk ? Na ekranie ?

    W czterech rogach ekranu (poza jego obrysem) są fizyczne przyciski.
    Ale już to ustaliliśmy że tylko ja taki mam.

    --
    Marek

  • 33. Data: 2019-10-29 23:26:28
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Chyba, że tak. Ale aż się prosi by czytnik QR był autoaktywny a nie
    > z przycisku.

    Za cholerę nie rozumiem, kto i po co wymyślił, że czytnik nie jest
    autoaktywny, tylko trzeba wciskać przycisk. Wyszło im, że ludzie
    nie będą wtedy potwierdzali na ekranie, że wyjęli paczkę, czy co...

  • 34. Data: 2019-10-30 08:53:02
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Tue, 29 Oct 2019 22:26:28 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > Za cholerę nie rozumiem, kto i po co wymyślił, że czytnik nie jest
    > autoaktywny, tylko trzeba wciskać przycisk. Wyszło im, że ludzie
    > nie będą wtedy potwierdzali na ekranie, że wyjęli paczkę, czy co...

    A ktokolwiek potwierdza, że wyjął?? Każdy normalny zamyka klapę i
    odchodzi.

    --
    Marek

  • 35. Data: 2019-10-30 11:13:38
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > A ktokolwiek potwierdza, że wyjął?? Każdy normalny zamyka klapę i
    > odchodzi.

    Ja potwierdzam, żeby mi kolejny nie otworzył skrytki i nie było potem na
    mnie :)

  • 36. Data: 2019-10-30 11:21:04
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Wed, 30 Oct 2019 10:13:38 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > Ja potwierdzam, żeby mi kolejny nie otworzył skrytki i nie było
    > potem na
    > mnie :)

    Ja miałem wielokrotnie sytuację, że przy odbiorze paczkomat
    twierdził, że paczki nie ma bo przecież już odebrałem. Takie sytuacje
    to nie problem.

    --
    Marek

  • 37. Data: 2019-10-31 16:57:58
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Marek <f...@f...com> wrote:

    > Ja miałem wielokrotnie sytuację, że przy odbiorze paczkomat
    > twierdził, że paczki nie ma bo przecież już odebrałem.

    Nigdy tak nie miałem. Co się potem z tą paczką stało, znalazła się?

  • 38. Data: 2019-10-31 18:20:15
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Oct 2019 15:57:58 +0000 (UTC), q...@t...no1
    (Queequeg) wrote:
    > Nigdy tak nie miałem. Co się potem z tą paczką stało, znalazła się?

    Tak, po zgłoszeniu reklamacji na drugi dzień wypełniający paczkomat
    umieścił paczkę tym razem w odpowiedniej przegrodzie.

    --
    Marek

  • 39. Data: 2019-10-31 19:56:46
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu czwartek, 31 października 2019 18:20:20 UTC+1 użytkownik Marek napisał:

    > Tak, po zgłoszeniu reklamacji na drugi dzień wypełniający paczkomat
    > umieścił paczkę tym razem w odpowiedniej przegrodzie.

    Hmm, i w takiej sytuacji paczkomat twierdził, że paczka była już odebrana?

  • 40. Data: 2019-10-31 21:05:29
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Thu, 31 Oct 2019 11:56:46 -0700 (PDT), Dawid Rutkowski
    <d...@w...pl> wrote:
    > Hmm, i w takiej sytuacji paczkomat twierdził, że paczka była
    > już odebrana?

    Tak. Z ciekawostek Inpostowych to wczoraj dostałem maila z info o
    włożonej paczce do paczkomatu 200km ode mnie. Paczki nie zamawiałem
    a w mailu nie mój nr telefonu.
    Ale to wina nietuzinkowego adresu email jaki posiadam, przez co
    często dostaje omyłkowo pocztę z całego świata przeznaczoną dla kogoś
    innego. W tym przypadku nadawca się pomylił w adresie email.

    --
    Marek