  • 11. Data: 2018-08-22 00:52:45
    Temat: Re: MPE
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-08-21 o 22:27, Kamil pisze:

    > Tak mam ustawione. Problem w tym, że XP woła drivera, kórego nie mogę w
    > sieci znaleźć. W obecnych czasach współpraca wszelkich urządzeń cyfrowych
    > powinna być oczywista, prosta i bezproblemowa. Rzecz w tym, że tak nie
    > jest.
    > Każdy h... na swój strój.

    I drivera możesz nie znaleźć. Do XP nikt nie pisze już driverów bo ten
    system jest "martwy" i nie wspierany od 2014. Możesz poszukać tego
    sterownika na stronie producenta telefonu ale wątpię. Równie dobrze
    możesz szukać sterowników do Windows98 czy Millenium :)
    Inna sprawa, że możesz to obejść kupując tani router z
    WiFi/skonfigurować i dokonać połączenia przez WiFi (XP po kablu UTP/LAN
    do routera). Wtedy sterownik jest niepotrzebny.

    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?

  • 12. Data: 2018-08-22 02:05:33
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-22 o 00:07, Kamil pisze:

    > Pod tym linkiem jest program do instalacji na PC, a mnie chodzi o
    > instalacje
    > w telefonie. Znajduję stronę:
    >
    > https://play.google.com/store/apps/details?id=com.fj
    soft.myphoneexplorer.client&hl=pl

    > która żąda uruchomienia w telefonie aplikacji Sklep Play, a że teleon
    > nie ma dostępu do internetu to kółko się zamyka. Kółko Macieja. Co za
    > syf, nie można po ludzku? Szkoda słów.

    Nie masz ani trochę internetu do Transferu danych (żeby to włączyc w
    telefonie). Ewentualnie przez Wi-fi (ale nie próbowałam).

    --
    animka

  • 13. Data: 2018-08-25 01:24:13
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Czarek":

    > To sobie w końcu zapewnij dostęp do internetu

    Czytałeś mój wątek o próbie skonfigurowania dostępu do internetu w tym
    smartfonie?

    > Można, tylko ty kombinujesz jak koń pod górę
    > Nie możesz się przejść do kogoś kto ma WiFi? Albo kup sobie router WiFi,
    > używany można dostać już za kilkanaście zł.

    Po co mi router Wi-Fi? Czy Ty wiesz o co chodzi w wątku? MyPhoneExplorer
    Client mogę zainstalować ze strony internetowej, którą odpalam na PC. Strona
    żąda podłączenia telefonu do komputera i uruchomienia W TELEFONIE aplikacji
    sklep Google Play, która aby działała w telefonie musi mieć dostęp do
    internetu z telefonu. Kumasz? Przestać bić pianę, jak nie wiesz co jest
    grane.

    Pzdr

  • 14. Data: 2018-08-25 01:32:56
    Temat: Re: Re:MPE
    Od: "Kamil" <m...@t...pl>

    Użytkownik "Junta EUdSSR" napisał:

    > - Potrzebna jest karta MicroSD (max. 32GB)

    > - PCtem zaladuj plik "MyPhoneExplorer Client 1.0.47.apk" i
    > zapisz go na MicroSD (moze byc potrzebna
    > przejsciowka USB <> SD/MicroSD)
    > - link dla wyszukiwarki pliku https://goo.gl/f1ysws

    > - zainstaluj (wloz) karte MicroSD z plikiem do telefonu i
    > otworz przegladarke zasobow, znajdz plik

    > - pacnij w nazwe pliku i nastapi instalacja

    Dzięki. Nareszcie senswna porada. Rozumiem, że w telefonie musi być karta SD
    z zapisanym plikiem "MyPhoneExplorer Client 1.0.47.apk". Ja ten plik mogę
    zapisać w telefonie (skopiować go z komputera) przez USB. I uściślające
    pytanie. Czy koniecznie musi to być dodatkowa karta? Czy nie mogę tego pliku
    zapisać w pamięci wewnętrznej telefonu? Już byłem na tym etapie i nie
    wiedziałem w którym katalogu telefonu zapisać ten plik. Będę wdzięczny za
    łopatologię.

    pozdrawiam

  • 15. Data: 2018-08-25 02:19:01
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-25 o 01:32, Kamil pisze:

> [...]
    > mogę tego pliku zapisać w pamięci wewnętrznej telefonu? Już byłem na tym
    > etapie i nie wiedziałem w którym katalogu telefonu zapisać ten plik.

    Włącz w telefonie Dane Komórkowe albo Wifi. Jak nie masz internetu to
    sobie go kup.
    Wejdź na Google Play i na tej stronie wyszukaj (głosowo jest szybciej)
    My Phone Explorer APK. Z tej strony zainstaluj w telefonie. Jak nie
    będziesz miał także aplikacji w telefonie to My Phone Explorer nie
    będzie działał na komputerze.
    Też to instalowalam. Przedtem odinstalowałam, teraz ponownie musiałam
    instalować.

    --
    animka

  • 16. Data: 2018-08-26 08:56:57
    Od: Trybun <c...@j...ru>

> [...]
    > Już byłem na tym etapie i nie wiedziałem w którym katalogu telefonu
    > zapisać ten plik. Będę wdzięczny za łopatologię.

    No chyba to oczywiste że musi być zewnętrzna karta skoro nie masz
    dostępu via usb z kompa do telefonu.. Wkładasz kartę SD do czytnika PC
    kopiujesz na nią wcześniej pobrany plik z programem, wyciągasz kartę i
    wkładasz do telefonu i instalujesz z karty. Wszystko jedno gdzie
    skopiujesz ten plik na kartę.

  • 17. Data: 2018-09-08 00:36:16
    Od: "1634Racine" <m...@...cbqebml>

    LordBluzg(R) w news:5b7c97c5$0$693$65785112@news.neostrada.pl
    [......]
    > I drivera możesz nie znaleźć.

    znajdzie, znajdzie.

    > Do XP nikt nie pisze już driverów

    ciekawe, ciekawe...
    ale na xp soft jest uzywalny i to b. wygodnie.

  • 18. Data: 2018-09-08 14:47:27
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-09-08 o 00:36, 1634Racine pisze:
    > LordBluzg(R) w news:5b7c97c5$0$693$65785112@news.neostrada.pl
    > [......]
    >
    > znajdzie, znajdzie.

    > ciekawe, ciekawe...
    > ale na xp soft jest uzywalny i to b. wygodnie.

    Do starych telefonów. Z nowymi są problemy. Nawet nowe drukarki już nie
    mają sterowników do XP. I bardzo dobrze.
    --
    LordBluzg(R)
    ?Sukces WOŚP klęską PiS?