  • 1. Data: 2018-08-15 22:44:31
    Temat: Samsung Galaxy S9 (dystrybucja PlusGSM) - brak możliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Pacjent to Szmatasung Galaxy S9 z androidem 8.0
    Nie istnieje jakakolwiek możliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a.
    Dźwięku dzwonka tak, ale nie SMS. Telefon z dystrybucji Plusa z
    samoistnie instalującym się bez jakiejkolwiek akceptacji KNOX zaraz po
    pierwszym włączeniu od wyjęcia z pudełka.

    Mniejsza z tym, telefon nie mój.
    Wracając do SMS.
    Po co PlusGSM zablokował możliwość wyboru własnego dźwięku SMS'a?

    PS. tak, próbowałem z /media/audio/notifications zarówno na karcie SD
    jak i wewnętrznej pamięci. Jednak po wejściu w menu wyboru dźwięku po
    prawej u góry mam opcję wyboru innych własnych dzwonków, po wejściu w
    sygnały SMS nie istnieje taka opcja.

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2018-08-16 14:30:26
    Od: Trybun <c...@j...ru>

    W dniu 2018-08-15 o 22:44, Irokez pisze:
> [...]
    > jak i wewnętrznej pamięci. Jednak po wejściu w menu wyboru dźwięku po
    > prawej u góry mam opcję wyboru innych własnych dzwonków, po wejściu w

    Może istnieje możliwość wyboru pliku poprzez menu kontekstowe.

    Mam co prawda inny telefon ale u mnie jedna wystarczyła jedna operacja,
    różnica taka że folder notications z własnymi dźwiękami umieściłem nie w
    jakichś podkatalogach a w głównym katalogu Androida.

  • 3. Data: 2018-08-16 14:32:13
    Od: mrvtktjv <m...@m...ct8.pl>

    W dniu 15.08.2018 o 22:44, Irokez pisze:
> [...]
    > jak i wewnętrznej pamięci. Jednak po wejściu w menu wyboru dźwięku po
    > prawej u góry mam opcję wyboru innych własnych dzwonków, po wejściu w

    Miałem ten sam problem w innym modelu innej firmy, ale z Androidem 8.1.
    Zainstaluj jakiś menedżer plików.
    Wtedy przy wybraniu opcji "Dźwięk powiaomienia" (tak jest akurat u mnie)
    lub zbliżonej telefon zapyta jaką aplikacją wykonać czynność. Wybierz
    wtedy menedżer plików i z jego poziomu wybierz plik.

  • 4. Data: 2018-08-16 17:35:38
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]
    > jak i wewnętrznej pamięci. Jednak po wejściu w menu wyboru dźwięku po
    > prawej u góry mam opcję wyboru innych własnych dzwonków, po wejściu w

    Wejdź w sms (koperta)->Ustawienia-> z listy opcji: "Wybierz dzwonek"
    wskaż dzwonek.

    --
    animka

  • 5. Data: 2018-08-16 17:49:48
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2018-08-15 o 22:44, Irokez pisze:
    > Jednak po wejściu w menu wyboru dźwięku po prawej u góry mam opcję
    > wyboru innych własnych dzwonków, po wejściu w sygnały SMS nie istnieje
    > taka opcja.

    Skopiuj sobie te swoje dzwonki do tego folderu z dzwonkami gdzie ich nie ma.

    --
    animka

  • 6. Data: 2018-08-16 18:58:02
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 14:30, Trybun pisze:

> [...]
    > różnica taka że folder notications z własnymi dźwiękami umieściłem nie w
    > jakichś podkatalogach a w głównym katalogu Androida.

    Też tak było na początku i to działało z S7 i starszymi.
    W S9 brak możliwości wyboru innych dźwięków SMS poza systemowymi.
    Poza tym wykonana została migracja aplikacją Samsunga z S7 na S9 i
    dosłownie wszystko się pięknie sklonowało i identycznie poustawiało
    oprócz właśnie dźwięku SMS który został domyślny.

    Jest gdzieś w internecie wirtualny Android 8.0 abym sobie mógł poklikać?
    Nie mam teraz tego telefonu, w weekend dopiero pewnie będę miał
    możliwość go dotknąć. Może galaxy S9 gdzieś indziej to zostało ukryte i
    kompletnie inaczej przebudowane dlatego własne dźwięki SMS przestały
    działać.
    Chyba że customizacja i KNOX made in PlusGSM spowodowała że to nie
    działa dopóki nie rozwiąże się umowy z PlusGSM i telefon przejdzie
    kompletnie na własność.

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2018-08-16 19:21:37
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Irokez* napisał(-a):

> [...]
    > jak i wewnętrznej pamięci. Jednak po wejściu w menu wyboru dźwięku po
    > prawej u góry mam opcję wyboru innych własnych dzwonków, po wejściu w

    Zastanawiałeś się może nad debrandingiem jako ewentualnym remedium?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 8. Data: 2018-08-16 19:54:14
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 19:21, Big Jack pisze:

    > Zastanawiałeś się może nad debrandingiem jako ewentualnym remedium?

    z KNOX'em?
    Poza tym jak napisałem, nie moje, poproszono mnie o ustawienie
    powiadomienia SMS i po godzinie szukania dałem sobie na razie spokój

    Zainstalowałem Android Studio i wirtualkę zrobiłem Nexusa 6 z Oreo i
    kurcze trochę inaczej jest. W /setting/sound/ jest tylko dzwonek. SMS
    jest w aplikacji Messages w /settings/notifications/sound. I tutaj na
    samym dole poniżej listy standardowych jest "+Add ringtone"

    W Samsungu S9 z PlusGSM, w /setting/sound/ są ustawienia zarówno dzwonka
    jak i dźwięków SMS, a po otwarciu wyboru sygnału SMS nie ma na samym
    dole ani nigdzie wcześniej możliwości dodania własnego dzwonka SMS.
    +Add ringtone Jest to tylko przy dzwonku połączenia przychodzącego.

    --
    Irokez

  • 9. Data: 2018-08-16 20:43:38
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl
    *Irokez* napisał(-a):

    > z KNOX'em?

    Wiesz co, nie zastanawiałem się nad tym... Naprawdę KNOX zamyka drogę do
    wgrania innego, albo nawet takiego samego firmware?

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 10. Data: 2018-08-16 21:08:16
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2018-08-16 o 20:43, Big Jack pisze:
    > W wiadomości
    1...@n...neostrada.pl

    > Wiesz co, nie zastanawiałem się nad tym... Naprawdę KNOX zamyka drogę do
    > wgrania innego, albo nawet takiego samego firmware?

    w sumie tak poczytałem i chyba nie ma problemu z KNOX jeśli się to robi
    oficjalnym programem i oficjalny soft wgrywa.

    --
    Irokez