  • 1. Data: 2009-03-03 23:30:21
    Temat: Mikser telewizyjny studyjny
    Od: Tomasz Wójtowicz <s...@t...much.spam>

    Mam pytanie, do czego w studyjnych mikserach służy taka duża wajcha?
    Operatorzy przełączają ją z nabożeństwem, więc pewnie jest ważna, ale co
    ona robi?

  • 2. Data: 2009-03-04 05:24:51
    Temat: Re: Mikser telewizyjny studyjny
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Wed, 04 Mar 2009 00:30:21 +0100, Tomasz Wójtowicz
    <s...@t...much.spam> wrote:

    >Mam pytanie, do czego w studyjnych mikserach służy taka duża wajcha?
    >Operatorzy przełączają ją z nabożeństwem, więc pewnie jest ważna, ale co
    >ona robi?

    Fader?

    -> http://www.bazaria.pl/rejestracja.html?polec=jerzu

  • 3. Data: 2009-03-04 08:07:48
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    jerzu wrote:

    > Fader?

    Nie tylko - wszystkie przejścia między obrazami: zanik, przenikanie,
    kółko, żaluzje itp. itd.

    M.

  • 4. Data: 2009-03-07 16:54:57
    Od: yanton <y...@i...pl>

    Maciej Bebenek (news.onet.pl) pisze:

    > kółko, żaluzje itp. itd.

    Można także dołożyć napisy,wizytówkę...przy mikserach pracują
    realizatorzy tv,operatorzy na ogół przy kamerach.