  • 101. Data: 2004-02-26 20:37:17
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Thu, 26 Feb 2004 18:45:43 +0100, na pl.internet.polip, richie napisał(a):

    > Ale przecież na to że ktoś ci sprzedał mieszkanie nikt nie narzeka,
    > a na błąd przy sprzedaży tepsy wszyscy. Więc nie wykręcaj kota ogonem.

    Skąd wiesz, że nie narzeka - może mu sie odwidzieć
    Więc twoim zdaniem skoro wszyscy narzekają, to można transakcję "naprawić"
    ergo anulować albo zmienić warunki , "jedzmy gówna miliony much nie mogą
    się mylić.."

    --
    Michał

  • 102. Data: 2004-02-26 20:40:46
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Thu, 26 Feb 2004 14:19:20 +0100, na pl.internet.polip, Radosław Popławski
    napisał(a):

    > Jeżeli tobie naprawa błędu kojarzy się tylko z zabieraniem, to bardzo głęboko
    > współczuję.

    Ta naprawa o której tu wszyscy mówią akurat niestety polega na zabieraniu
    włascicielowi jego własności, co do Bella i historii to nie musze akurat
    zaglądac do Googla - ale może ty wyartykułujesz cokolwiek czytelnego a nie
    tylko ograniczysz się do osobistych wycieczek i odsyłaczy ?

    --
    Michał

  • 103. Data: 2004-02-26 22:17:33
    Od: jarek <j...@f...address.from.pl>

    Janusz - Vahanara wrote:
    > Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    > kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
    > <c1l66v$ck5$1@inews.gazeta.pl>

    > Tak jak w wielu kablówkach. Nie ma możliwości instalacji internetu bez
    > pełnego abonamentu TV.
    > Ciekawe, kto od kogo się "uczy"?

    Prawda jest taka, że dla większości telefon stacjonarny to nie potrzebny
    gadżet, który niebawem posiadać będą wyłącznie skazani na neostrade oraz
    dialup-a. Natomiast bez kablówki... :)

    Pozdrawiam Jarek

  • 104. Data: 2004-02-26 23:00:55
    Od: Łukasz Kowalski <l...@w...pl>

    Persona richie napisała:

    > Ale przecież na to że ktoś ci sprzedał mieszkanie nikt nie narzeka,
    > a na błąd przy sprzedaży tepsy wszyscy.

    Zdefiniuj "wszyscy".

    --
    Lowell

  • 105. Data: 2004-02-26 23:45:33
    Od: 7z9 <n...@p...usun-to.onet.i-to-tez.pl>

    Janusz - Vahanara (v...@o...gapp.pl) napisal(a) niegdys w
    wiadomosci:

    > Nastal nam piekny 26 luty 2004 roku,
    > kiedy to Adam Paluch poslal(a) w świat wiadomośc
    > <c1jfvq$1vu4$1@news2.ipartners.pl>

    > Teraz mieszkancy tez "machają lopatą". Nie doslownie, ale placą po
    > kilkaset zlotych za pociągniecie kabelka do domu. U konkurencji
    > nie ma aktywacji za zlotówke plus VAT.

    Zdaje sie ze nie chcesz zrozumiec tej przenosni - kopanie rowow a
    placenie za kopanie rowow to sa dwie absolutnie rozne rzeczy.

    > Compromis liczy od 300 zl do 500 zl od mieszkania i tez nie oplaca
    > mu sie instalacja w blokach, gdzie jest mniej, niz 10
    > zainteresowanych.
    >
    > Konkurencja wcale nie musi inwestowac w infrastrukture tak duzych
    > pieniedzy - ludzie placą im za polozenie kabli, roboty budowlane,
    > sprzet sieciowy. A im i tak sie nie oplaca.

    Ale to TPSA ma promocje. Bo FT kupil TPSA razem ze studzienkami -
    wykopanymi niegdys przez ludzi w ramach prac spolecznych - de facto
    panstwo przehandlowalo ludzka prace bez zwracania uwagi na
    konsekwencje.
    A co ma do dyspozycji firma? Wydzierzawic kanaly od TPSA za duzo $$$
    albo kopac wlasne/radio/etc. Tak czy siak jest na daleko gorszej
    pozycji.

    PS. Juz przestaje karmic trolla, to chyba jednak nie ma sensu...

  • 106. Data: 2004-02-27 00:38:21
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Thu, 26 Feb 2004 02:42:02 +0100, "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl>
    wrote:

    >Skorzystałem kiedyś. Z NOMu. Ale to jakaś cienka firma była. Podobno nie
    >potrafili sobie zapewnić odpowiedniej ilości styków z siecią Telekomunikacji
    >Polskiej. A w dodatku narobili jakichś jaj z fakturami i popłynęli. :-/

    Taaak... Byli na tyle glupi ze sadzili ze tepsa im bedzie
    refakturowala uslugi - po czym zobaczyli gest znanego niemieckiego
    tyczkarza... Po pol roku o suchym pysku rura im zmiekla i juz nie byli
    Kunta Kinte tylko Tobi...
    Kochamy cie telepsie!

    --
    Darek

  • 107. Data: 2004-02-27 00:38:23
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Thu, 26 Feb 2004 17:17:37 +0100, mlopaci <m...@n...net>
    wrote:

    >Jakos TP nie jest zainteresowana instalacja Neostrady u mnie w domu. Mam
    > od TP ISDN, ale TP twierdzi, że na linii z ISDN'em DLS'a nie można
    >założyć (ok, nie stać ich na rozbudowe sieci, bo portale i POL34 nie
    >dofinansowały rozwoju sieci abonenckiej).

    Akurat tu sie mylisz. Tym razem (zjawisko nietypowe ale i im moze sie
    zdazyc...) TPSA ma racje - nie da sie na linii ISDN (czyli z definicji
    cyfrowej juz) postawic ADSL - po prostu pasmo wykorzysttywane w
    transmisji ISDN i pasmo ADSL zachodza na siebie...
    Mozliwa za to jest (ale wymaga to odrobiny gimnastyki) kombinacja
    odwrotna - mozna na zwyklej linii analogowej postawic ADSL i czesc
    jego przepustowosci wykorzystac na przeslanie ISDN-u - fakt ze jak sie
    przykotluje cala moca ISDN-u to prawie nic z ADSL-a na inne potrzeby
    nie zostanie - ale badzmy szczerzy, czy wideotelefony ISDN sa az tak
    rozpowszechnione?

    Problem polega glownie na tym ze na swiecie nikt takich akrobacji jak
    IDSN over ADSL nie uskutecznia - czyli nikt stosownego sprzetu nie
    produkuje. Trzeba dobrac stosowne kosci, zaprojektowac plytki,
    obudowy, napisac firmware - i dla kogo? Dla dziesieciu abonentow TPSA?
    Ty wiesz ile kosztuje opracowanie jednego takiego pudelka?

> [...]
    >technicznej możliwości instalacji Neostrady bez wykupienia abonamentu
    >analogowego. Jak wykupię abonament, to problemy techniczne znikaja.

    I swietle tego co napisalem slusznie twierdzi. Opracuj sprzet do
    realizaci ISDNoADSL (zarowno na abonencki jak i centralowy koniec
    druta), zaoferuj za rozsadne pieniadze tepsie - zaraz mozliwosci sie
    znajda. Tyle ze nie wroze ci zebyz sie na konstrukcji takiego sprzetu
    dorobil.

    A z "wykupieniem" abonamentu analogowego - przeciez mozesz nie tyle
    wykupic kolejny abonament co zdegradowac (oczywiscie tracac wniesiona
    oplate instalacyjna) abonament ISDN do analogowego. Dwoch linii miec
    nie musisz - nie ma zakazu rezygnacji z dotychczas swiadczonych uslug.
    Zastanow sie po co ci ISDN - czy faktycznie korzystasz z jego
    mozliwosci poza transmisja danych bo jesli nie to mze rzeczywiscie
    pojedyncze analogowe lacze telefoniczne plus cyfrowe lacze ADSL na tym
    samym drucie bedzie lepiej zaspokajalo twoje potrzeby?

    --
    Darek

  • 108. Data: 2004-02-27 00:38:25
    Od: l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak)

    On Thu, 26 Feb 2004 13:56:24 +0100, "M.Tankard" <t...@g...pl>
    wrote:

    >Poczekaj aż ktoś zgodnie z twoją logiką postanowi Ci np. zabrać mieszkanie,
    >bo popełnił błąd przy sprzedaży i postanowił go naprawić.

    Bedzie musial zabulic odszkodowanie. I FT pewnie takie odszkodowanie
    (za renacjonalizacje infrastruktury przestrzennej) pewnie trzeba by
    wyplacic. Problem jeno w tym ze tych inteligentnych inaczej ktorzy
    telekomunikacje w tej formie wydzielili nalezaloby niezmywalna farba
    na czolkach stosownie podsteplowac zeby nikt ich do zadnej
    odpowiedzialnej pracy juz nie najmowal (ulice niech zamiataja - ale
    pod nadzorem osob odpowiedzialnych...) a z odszkodowaniami to
    dokladnie policzyc - czy nie lepiej faktycznie je wyplacic,
    infrastrukture zabrac, wladzom terytorialnym przekazac i swobodna
    konkurencje tym sposobem dopuscic... W dluzszej perspektywie takie
    odszkodowanie za renacjonalizacje czesci infrastruktury moze byc
    napawde korzystna inwestycja w rozwoj...

    --
    Darek

  • 109. Data: 2004-02-27 01:39:54
    Od: Jony Bravo <j...@m...pl>

    Pamiętnego dnia 27-02-2004 01:38, ktoś znany jako Dariusz K. Ladziak
    raczył(a) napisać:

    > (...)po czym zobaczyli gest znanego niemieckiego tyczkarza...

    Hmm, o ile wiem to slawetny gest wykonany przez tyczkarza byl wykonany
    przez polaka a gest sie zwal "gestem Kozakiewicza" i byl wykonany na
    olimpiadzie w Moskwie. No chyba, ze masz jakis inny gest na mysli ale do
    opisanej sytuacji pasuje wlasnie gest K. ;)

    Pozdrawiam

  • 110. Data: 2004-02-27 07:22:21
    Od: RusH <r...@p...pdi.net>

    l...@w...pdi.net (Dariusz K. Ladziak) wrote :

    > Akurat tu sie mylisz

    tez tak kiedys myslalem :)

    > Problem polega glownie na tym ze na swiecie nikt takich akrobacji
    > jak IDSN over ADSL nie uskutecznia

    poza niemcami na przyklad
    http://www.yopi.de/Zyxel_Prestige_650HW_37_UR2_Broad
    band_Router

    Zyxel Prestige 650HW-37 (UR2). IAS Fast 4xRJ45 Switch + 1xADSL über
    ISDN U-R2 + AP

    > zaraz mozliwosci sie znajda

    zaraz powoli, to ja tutaj jestem od bzdur i trolowania ! :)

    Pozdrawiam.
    --
    RusH //
    http://pulse.pdi.net/~rush/qv30/