  • 91. Data: 2004-02-26 17:45:43
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: richie <u...@p...wp.pl>

    On Thu, 26 Feb 2004 13:56:24 +0100, "M.Tankard" <t...@g...pl>
    wrote:

    >Poczekaj aż ktoś zgodnie z twoją logiką postanowi Ci np. zabrać mieszkanie,
    >bo popełnił błąd przy sprzedaży i postanowił go naprawić.

    Ale przecież na to że ktoś ci sprzedał mieszkanie nikt nie narzeka,
    a na błąd przy sprzedaży tepsy wszyscy. Więc nie wykręcaj kota ogonem.

    richie
    --
    Unik jaki zastosował rzadko ogląda się na naszych ringach...
    złapano go dopiero przy szatni, jak odbieral koszulkę.

  • 92. Data: 2004-02-26 17:47:08
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    kiedy to Adam Paluch posłał(a) w świat wiadomość
    <c1jfvq$1vu4$1@news2.ipartners.pl>

    > Pamietasz takie pojecie jak "prace spoleczne" ? moze osobiscie nie machales
    > lopata i nie kopales dolkow aby wprowadzic "telefonizacje" ale wielu to
    > robilo a potem co sie biedacy nakopali TP dostala na tacy
    Teraz mieszkańcy też "machają łopatą". Nie dosłownie, ale płacą po kilkaset
    złotych za pociągnięcie kabelka do domu. U konkurencji nie ma aktywacji za
    złotówkę plus VAT.

    > Cala zecz w tej calej dyskusji polega na tym ze TP dostala taki niesamowity
    > start ze naprawde chocby konkurencja sie dwoila i troila (i miala
    > nieograniczone fundusze) to i tak troche czasu by potrwalo zanim wielkoscia
    > i sila moglaby konkurowac z monopolista.
    Ze cztery lata temu Hyperion dostał zgodę w mojej spółdzielni na
    podłączenie wszystkich kilkunastu tysięcy mieszkań do internetu.
    Opłata za podłączenie wynosiła 749 zł od mieszkania. I co? I tak im się nie
    opłacało, nie podpięli do sieci żadnego mieszkania.

    Compromis liczy od 300 zł do 500 zł od mieszkania i też nie opłaca mu się
    instalacja w blokach, gdzie jest mniej, niż 10 zainteresowanych.

    Konkurencja wcale nie musi inwestować w infrastrukturę tak dużych pieniędzy
    - ludzie płacą im za położenie kabli, roboty budowlane, sprzęt sieciowy.
    A im i tak się nie opłaca.
    Najchętniej by wzięli kable, DSLAMy, routery, modemy za darmo, a sami
    ograniczyli się do konta bankowego na który spływałby miesięczny abonament
    i sekretarki parzącej szefowi kawę i przyjmującej zgłoszenia kolejnych
    abonentów.

    > rany, ja tez chce taki prezent ! niech mi ktos da ladny szkielet a "ostatnia
    > mile" to sobie juz sam zrobie ...
    Ślij jeszcze dziś CV do UPC, Netii, Dialogu. Nawet "ostatniej mili" nie
    będziesz musiał tworzyć.

    BTW, tobie brakuje szkieletu, innym "ostatniej milii".
    Rzeczywiście wychodzi na to, że providerzy powinni dostać wszytko za darmo,
    to może wtedy biznes będzie im się opłacał.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 93. Data: 2004-02-26 17:50:02
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    kiedy to richie posłał(a) w świat wiadomość
    <q...@4...com>

    > Ale przecież na to że ktoś ci sprzedał mieszkanie nikt nie narzeka,
    > a na błąd przy sprzedaży tepsy wszyscy. Więc nie wykręcaj kota ogonem.

    Lepper też bardzo chętnie używa sformułowania: wszyscy.

  • 94. Data: 2004-02-26 17:50:03
    Od: "gtk@adm" <x...@g...pl>

    Dnia 2004-02-26 12:02,Użytkownik Adam Paluch napisał:

    > gtk@adm wrote:

    > acha, swiatlowody wymagaja osobnej kanalizacji ...
    > porownaj sobie koszt wybudowania 100m kanalizacji i 100m swiatlowodu,
    > widzisz roznice ? jeszcze mozesz do tego dodac czas potrzebny na zrobienie
    > jednego i drugiego

    Fakt, nie dokonca trafione porownanie. Ze szkieletem to akurat nie ma
    zadnego problemu, tani, panstwowy(ogolnodostepny) ma Telekomunikacja
    Kolejowa.

    > zgadza sie, to byl ogromny blad zrobiony przy sprzedazy
    > ale bledy zawsze mozna poprawic

    Na takich bledach sie traci i to sporo, kto pokryje te koszty?

    --
    Carlos
    | # odpowiadajac usun 'x' z adresu email # |

  • 96. Data: 2004-02-26 18:10:53
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    kiedy to mlopaci posłał(a) w świat wiadomość
    <c1l66v$ck5$1@inews.gazeta.pl>

    > nie ma
    > technicznej możliwości instalacji Neostrady bez wykupienia abonamentu
    > analogowego. Jak wykupię abonament, to problemy techniczne znikaja.

    Tak jak w wielu kablówkach. Nie ma możliwości instalacji internetu bez
    pełnego abonamentu TV.
    Ciekawe, kto od kogo się "uczy"?

  • 95. Data: 2004-02-26 18:10:53
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    kiedy to Yacho posłał(a) w świat wiadomość
    <c1jrg5$228$1@atlantis.news.tpi.pl>

    > Niestety tylko ty jestes w tak uprzzywilejowanej sytuacji - inni nie zawsze
    > tak maja bo gdy chcieli dzierzawic od tpsa ostatnia mile ci sciagneli kase i
    > zalozyli tlumiki.....
    A według zapowiedzi miało być tak pięknie: kablówkowo, radiowo, portalowo i
    światowo...
    A skończyło się na oczekiwaniu na darmowy dostęp do abonenta.

    > Kiedy zostanie uwolniona ostatnia mila w preciagu 2 lat tepsa stanie sie
    > najdrozszym operatorem...
    Jako członek zarządu TP taki ułożysz biznesplan?
    NMSP

    > niestety zawsze konkurencyjna tpsa odmawia dzierzawy linii ktore zostaly
    > polozone za pieniadze podatnikow ...
    (...) ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
    > Poniewaz wydajesz sie nie rozumiec zdan pojedynczych rozwinietych zaczniemy
    > od podstaw :
    > Czy zdajes sobie sprawe ze mamy rok 2004 czasy PRL minely kilka ladnych lat
    > temu ?
    [ciach i EOT]
    TP została sprzedana. Pieniążki z transakcji trafiły do budżetu.
    TP jest firmą prywatną. Komuna nie wróci, TP nie zostanie znacjonalizowana.

  • 97. Data: 2004-02-26 18:21:30
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    kiedy to mathom posłał(a) w świat wiadomość
    <c1kqei$d5k$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Oczywiście, a najlepiej jakby w ogóle branża IT się w Polsce nie rozwijała
    Była taki okres, ze rozwijała się tak gwałtownie, że aż pękła. Od tego huku
    akcje spadły o 95%.

    O czym "branża" zapomniała, a co jest potrzebne, by się rozwijać?

    Kto miał żeglować po Morzu Portalowym, wołając radośnie Ahoy i nie licząc z
    trwogą kolejnych impulsów telefonicznych?

  • 98. Data: 2004-02-26 19:37:16
    Od: Piotr KUCHARSKI <c...@s...waw.pl>

    Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl> wrote:
    > Najchętniej by wzięli kable, DSLAMy, routery, modemy za darmo

    Wystarczyłyby studzienki we własności gmin, które to gminy
    by mogły je dzierżawić dowolnym podmiotom. Cała reszta to
    zasadniczo pryszcz przy kosztach budowy nowej infrastruktury.

    p.

    http://nerdquiz.sgh.waw.pl/ -- polska wersja quizu dla nerdów ;)

  • 99. Data: 2004-02-26 19:58:39
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Piotr KUCHARSKI wrote:
    > Wystarczyłyby studzienki we własności gmin, które to gminy
    > by mogły je dzierżawić dowolnym podmiotom. Cała reszta to
    > zasadniczo pryszcz przy kosztach budowy nowej infrastruktury.

    to juz chyba wszyscy powiedzieli ale nie dociera ....

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 100. Data: 2004-02-26 20:33:56
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Thu, 26 Feb 2004 14:18:11 +0100, na pl.internet.polip, Radosław Popławski
    napisał(a):

    > Ale po co? Skoro twierdzisz, że TPSA niczego nie dostała za darmo, to jaki jest
    > sens dyskutowania z kimś kto nawet nie zna faktów?

    Fakty znam, ale cokolwiek tepsa dostała za darmo nie ma teraz znaczenia -
    została przez państwo polskie sprywatyzowana razem z tym co kiedykolwiek od
    kogokolwiek dostała.
    Skoro nie widzisz sensu dyskutowania, to nie korzystaj z usenetu.

    --
    Michał