  • 81. Data: 2004-02-26 12:54:55
    Temat: Re: NETIA ADSL
    Od: "mathom" <m...@p...pl>

    > Musi? To musi też za prawo dostępu do tej olbrzymiej grupy klientów
    > zapłacić. W końcu za to bierze pieniążki, że witryny mają oglądalność, że
    > dociera do tylu internautów.
    >
    > Ale przecież nie ma przymusu dotarcia do "intranetu TPNET", więc o co
    > chodzi?

    Oczywiście, a najlepiej jakby w ogóle branża IT się w Polsce nie rozwijała,
    a Internet służył tylko ssaczom i uczelniom :/ Dobrze by też było, gdyby
    wszystkie te firmy, które jeszcze jakimś cudem istnieją zbankrutowały i
    zwolniły miejsce dla FT oraz innych zachodnich potentatów. A polacy do
    łopaty kopać kanalizację.

  • 82. Data: 2004-02-26 12:56:24
    Od: "M.Tankard" <t...@g...pl>

    Thu, 26 Feb 2004 12:02:38 +0100, na pl.internet.polip, Adam Paluch
    napisał(a):

    > zgadza sie, to byl ogromny blad zrobiony przy sprzedazy
    > ale bledy zawsze mozna poprawic

    Poczekaj aż ktoś zgodnie z twoją logiką postanowi Ci np. zabrać mieszkanie,
    bo popełnił błąd przy sprzedaży i postanowił go naprawić.

    --
    Michał

  • 83. Data: 2004-02-26 13:18:11
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 26 Feb 2004 13:54:31 +0100, w <k...@...tankard>, "M.Tankard"
    <t...@g...pl> napisał(-a):

    > A coś oprócz osobistych wycieczek potrafisz napisać ?

    Ale po co? Skoro twierdzisz, że TPSA niczego nie dostała za darmo, to jaki jest
    sens dyskutowania z kimś kto nawet nie zna faktów?

  • 84. Data: 2004-02-26 13:19:20
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Thu, 26 Feb 2004 13:56:24 +0100, w <o...@...tankard>, "M.Tankard"
    <t...@g...pl> napisał(-a):

    > Poczekaj aż ktoś zgodnie z twoją logiką postanowi Ci np. zabrać mieszkanie,
    > bo popełnił błąd przy sprzedaży i postanowił go naprawić.

    Jeżeli tobie naprawa błędu kojarzy się tylko z zabieraniem, to bardzo głęboko
    współczuję.

    PS. Wpisz w google -- Bell, USA. Poczytaj, dokształć i wróć.

  • 85. Data: 2004-02-26 14:20:25
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 25 luty 2004 roku,
    kiedy to Pawel Sikora posłał(a) w świat wiadomość
    <c1j8qq$5kr$1@news.polbox.pl>

    > A to nie ma zwiazku z tematem bo wynika z opracowanej skalowalnosci uslugi
    > - myslisz ze stawiaja koncentrator w szafce pod blokiem.?
    W temacie mamy Netia ADSL.
    Czemu Netia nie miałaby też instalować swej usługi w takich blokach?

    > To ja Ci dopowiem - NetiADSL bedzie najpierw tam gdzie glod jest
    > najwiekszy.
    Do tej pory było wręcz przeciwnie.

    > Ale jak juz masz obok miedz z Netii to przedzej niz
    > pozniej ADSL bedziesz mogl dostac.
    Prędzej *czy* później? Oto jest pytanie.

    Janusz - Vahanara
    Jestem tu, by wrzasnąć: Ku-ku-ry-ku!,

  • 86. Data: 2004-02-26 15:55:45
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    kiedy to Radosław Popławski posłał(a) w świat wiadomość
    <i...@4...com>

    > Tylko ty uskuteczniasz tu filozofię Kalego. Jak TPSA ukraść infrastrukturę to
    > dobrze...

    To zgłoś fakt kradzieży na policji i w prokuraturze zamiast jęczeć.

  • 87. Data: 2004-02-26 16:00:51
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    <g...@4...com>

    > FT zrobił biznes, a nasze państwo nie. Nasze państwo sprzedało po prostu
    > monopol komuś, kto z tego teraz będzie korzystał. I to nie był dobry biznes dla
    > PL.

    Wystartuj z tym hasłem w szeregach Samoobrony.

    NMSP

  • 88. Data: 2004-02-26 16:13:19
    Od: "Adam Paluch" <a...@b...net>

    Janusz - Vahanara wrote:

    > To zgłoś fakt kradzieży na policji i w prokuraturze zamiast jęczeć.

    na twoim miejscu tez bym to zrobil bo posrednio tez zostales obradziony

    --
    Adam Paluch <a...@b...net>
    bluuu.NET, Sosnowiec

  • 89. Data: 2004-02-26 16:17:37
    Od: mlopaci <m...@n...net>

    > Oczywiście TP działa nieuczciwie i instaluje Neo nawet jeżeli w bloku jest
    > zainteresowana tylko jedna osoba.

    Jakos TP nie jest zainteresowana instalacja Neostrady u mnie w domu. Mam
    od TP ISDN, ale TP twierdzi, że na linii z ISDN'em DLS'a nie można
    założyć (ok, nie stać ich na rozbudowe sieci, bo portale i POL34 nie
    dofinansowały rozwoju sieci abonenckiej). Do mojego domu dochodzą
    również wolne pary miedziane z centrali TP, ale TP twierdzi, że nie ma
    technicznej możliwości instalacji Neostrady bez wykupienia abonamentu
    analogowego. Jak wykupię abonament, to problemy techniczne znikaja.

  • 90. Data: 2004-02-26 17:30:56
    Od: Janusz - Vahanara <v...@o...gapp.pl>

    Nastał nam piękny 26 luty 2004 roku,
    kiedy to Yacho posłał(a) w świat wiadomość
    <c1jf9u$l7h$1@nemesis.news.tpi.pl>

    > Zapominasz tylko o jednym - jeszcze kilka lat temu cala infrastruktura TPSA
    > byla infrastruktura PANSTWOWA - UFUNDOWANA PRZEZ OBYWATELI
    An następnie sprzedana prywatnej firmie. Wcale nie takie małe znów
    pieniążki ze sprzedaży zasiliły budżet RP, czyli... wróciły do obywateli.

    > i teraz nastepuje paradoks - tepsa kaze placic
    > PANSTWOWYM operatorom (tak to nazwjmy) za dostep
    > do PANSTWOWEJ infrastruktury
    Za dostęp do *prywatnej* infrastruktury.

    > nie mow tu tylko
    > jak pilnie tepsa to konserwowala i wymieniala
    > na nowe bo o ile jest do wymiany w kabelkach miedzianych ?
    [ciach resztę żali]
    Masz uwagi co do wyceny TP? Zbyt tanio, z może zbyt drogo wyceniono jej
    majątek? Polityczne i gospodarcze "afery" to nie problem polskiego
    internetu.
    FUT alt.pl.samoobrona, alt.pl.radiomaryja, alt.pl.ligapolskichrodzin

    > Tepsa systematycznie buduje internetowe getto - w historii wiele pomyslow
    > gett bylo i cale szczescie niewiele przetwalo
    > - mam nadzieje ze i tym razem tak bedzie ;)
    "Mieszkańcy" postzregają to jako nowoczesne, wygodne osiedle, położone
    niedaleko autostrady 15 Gbps na cały świat.