  • 11. Data: 2013-02-17 13:39:50
    Temat: Re: NTG
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 16 Feb 2013 10:41:35 +0100, megrims

    > A w Łodzi zawiniłem ja, bo facet z lewego pasa
    > skręcał w boczną uliczkę ustawiając się w poprzek drogi?

    Ze środkowego, i w poprzek pasa którego, w momencie podjęcia manewru o
    skręcie, nikt nie zajmował. Wprost przeciwnie niż w ww. sytuacji gdzie
    pojazd cały czas zajmował prawy pas i był widoczny.

    PS Te rzeczone "organy" to policja, czy sąd?

    --
    Pozdor Myjk

  • 12. Data: 2013-02-17 16:21:18
    Od: tá´Ź

    Myjk wrote:

    > Ze środkowego, i w poprzek pasa którego, w momencie podjęcia manewru o
    > skręcie, nikt nie zajmował.

    Raczej wykonał jakiś dziki manewr przez 2,5 pasa i z powrotem bez
    właściwej sygnalizacji.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 13. Data: 2013-02-17 16:26:09
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-17 13:39, Myjk pisze:
> [...]
    > pojazd cały czas zajmował prawy pas i był widoczny.
    >
    > PS Te rzeczone "organy" to policja, czy sąd?

    Weź już odpuść.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 14. Data: 2013-02-17 20:28:40
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 17 Feb 2013 16:26:09 +0100, megrims

    > Weź już odpuść.

    Pytałeś, to Ci odpisuję. Weź się zdecyduj.

    --
    Pozdor Myjk

  • 15. Data: 2013-02-17 20:34:42
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    17 Feb 2013 15:21:18 GMT, tᴏ

    > Raczej wykonał jakiś dziki manewr przez 2,5 pasa
    > i z powrotem bez właściwej sygnalizacji.

    Dla sprawiedliwości napisz co wykonał drugi uczestnik. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 16. Data: 2013-02-17 23:12:38
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2013-02-17 20:28, Myjk pisze:
    > Sun, 17 Feb 2013 16:26:09 +0100, megrims

    > Pytałeś, to Ci odpisuję. Weź się zdecyduj.

    te rzeczone organy to patrol wypadkowy z WRD Łodź.

    --
    http://www.pobralem.pl
    I'm still clean....

  • 17. Data: 2013-02-18 09:05:10
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 17 Feb 2013 23:12:38 +0100, megrims

    > te rzeczone organy to patrol wypadkowy z WRD Łodź.

    Mi też takie organy chciały wlepić mandat, lecz "właściwy" organ, czyli SG,
    sobie darował, jako że nie było podstaw. Organy które wymieniłeś mają to do
    siebie, że podejmują najprostrze rozwiązanie, nie bawiąc się w stwierdzanie
    współwiny i pchanie spraw do sądów.

    --
    Pozdor Myjk