  • 31. Data: 2013-09-09 13:57:06
    Temat: Re: [NTG] Gipsomat
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    news:l0k2cn$87d$1@node1.news.atman.pl...
    > Użytkownik "RoMan Mandziejewicz" napisał w wiadomości grup
    alid...

    > Idealnie - nie, ale za to konkurują i poziom obsługi "klienta" jest bardzo
    > wysoki. U nas po wprowadzeniu kas i zasady że pieniądze idą za pacjentem
    > tez siębardzo poprawiło.

    Chyba żartujesz. To pacjent chodzi za pieniędzmi, które NFZ porozdzielał.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 32. Data: 2013-09-09 14:04:11
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Ergie" napisał w wiadomości
    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    >W wiele miejsc.
    >Np. do lekarza I kontaktu - nie odpowiada Ci lekarz to przepisujesz
    >się do innego i do niego trafia co miesiąc opłata za posiadanie
    >Ciebie jako pacjenta.

    To wiem ... ale i oni maja limity.

    >Jak lekarz 1 kontaktu da Ci skierowanie do specjalisty to kasa za to
    >badanie trafi do tego specjalisty do którego pójdziesz.

    Ale pojde do tego, ktory ma wolny limit, czyli nalezy domniemywac ze
    jest najgorszy :-)

    >Najlepsza okulistka w mieście ma u nas zajęty grafik na pół roku
    >naprzód - bo ludzie chcą iść do niej i mają taki wybór.

    A ile godzin przyjmuje tygodniowo ?
    Bo zakladam ze chcialaby wiecej, ale limit dali jaki dali i wiekszego
    nie chca - kolezanki tez musza miec prace :-)

    J.

  • 33. Data: 2013-09-09 14:10:48
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Alez obaj mieli oblozenie 100% przyznanego limitu :-)

    Nie mieli. Dobry miał obłożenie 100% + do tego prywatne wizyty, a kiepski
    miał kilku pacjentów dziennie.

    > Ale co - nie zmieniaja tych limitow, czy przeprowadzaja nowy przetarg i
    > znow wygrywa najtanszy ?

    Często wszyscy dostają taki sam limit, co powoduje że przeciętny lekarz ma
    tyle samo pacjentów co ten dobry i w efekcie tyle samo zarabiają. W czasach
    kas chorych tak nie było. Stąd ich likwidacja bo przeciętni lekarze
    zrzeszeni w OPZZ wymogli to na SLD.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 34. Data: 2013-09-09 14:15:31
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "J.F" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    >Najlepsza okulistka w mieście ma u nas zajęty grafik na pół roku naprzód -
    >bo ludzie chcą iść do niej i mają taki wybór.

    > A ile godzin przyjmuje tygodniowo ?

    Codziennie od 8 do 14-16 a później prywatnie.

    > Bo zakladam ze chcialaby wiecej, ale limit dali jaki dali i wiekszego nie
    > chca - kolezanki tez musza miec prace :-)

    Niestety, ale jak pisałem te wypaczone limity to pomysł NFZ a nie kas
    chorych.

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 35. Data: 2013-09-09 14:17:12
    Od: "Ergie" <e...@s...pl>

    Użytkownik "yabba" napisał w wiadomości grup

    > Chyba żartujesz. To pacjent chodzi za pieniędzmi, które NFZ porozdzielał.

    Zobacz jeszcze raz na co odpisujesz. Ja pisałem o kasach chorych a nie o
    NFZ.

    Ale nawet w wydaniu NFZ częściowo jeszcze to działa - np. u lekarza 1
    kontaktu, pediatry, położnej

    Pozdrawiam
    Ergie

  • 36. Data: 2013-09-09 14:22:54
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    >Nie mieli. Dobry miał obłożenie 100% + do tego prywatne wizyty, a
    >kiepski miał kilku pacjentów dziennie.

    To chyba dawno bylo ... i nieprawda :-)

    A tak swoja droga to ciekaw jestem czy oni nie sa z tego zadowoleni -
    dzieki limitom maja jeszcze prywatnych pacjentow i swietnie z tego
    zyja :-)

    J.

  • 37. Data: 2013-09-09 16:51:52
    Od: "misiek" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    lski-wyjezdza-wiecej-osob-niz-w-stanie-wojennym,8463
    406840

    > Zostają tylko daltoniści ;)

    > A był ten kryzys? LOL

    no rothfeld i donek do dzis sie w zeznaniach placza :P
    nie byl kryzysu ale sie skonczyl, i dlatego ze sie skonczyl maja 30 mld
    dziure i musza zajebac 120 mld z ofe ludziom z kont :) logiczne :)