  • 1. Data: 2013-09-08 17:43:45
    Temat: Odbierz doładowanie
    Od: m...@g...com

    Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

  • 2. Data: 2013-09-08 18:25:06
    Temat: Re: Odbierz doładowanie
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 września 2013 17:43:45 UTC+2 użytkownik m...@g...com
    napisał:
    > Odbierz doładowanie, ja już wziełam goo.gl/hapAmC Podziękuj :)

    Klikajcie " zgłoś nadużycie - spam" bo kurew nas zamęczy.

  • 3. Data: 2013-09-08 19:12:33
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-08 18:25, k...@g...com pisze:

    > Klikajcie " zgłoś nadużycie - spam" bo kurew nas zamęczy.

    Gezie klikać ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 4. Data: 2013-09-09 00:33:15
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 8 września 2013 19:12:33 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > Gezie klikać ?
    >

    > --
    >
    > Rafał "SP" Gil - http://www.rafalgil.pl/
    >
    > Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90
    >
    > REKLAMA: Serwis skuterów MOTOPOWER http://www.motopower.pl/

    W czytniku googla jest przy strzałce przycisk. Działa jak jakaś określona liczba osób
    kliknie. Tak wyczaiłem.

  • 5. Data: 2013-09-09 00:36:29
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-09 00:33, k...@g...com pisze:

    > W czytniku googla jest przy strzałce przycisk. Działa jak jakaś określona liczba
    osób kliknie. Tak wyczaiłem.

    Aha. A co to ten czytnik googla, może tak też wyczaję.

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 6. Data: 2013-09-09 00:50:58
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Rafał,

    Monday, September 9, 2013, 12:36:29 AM, you wrote:

    > Aha. A co to ten czytnik googla, może tak też wyczaję.

    Żaden czytnik - wkurwiająca proteza z pojebanym interfejsem,
    nieuznająca istnienia ISOlatki.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-09-09 00:53:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 00:36:29 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    > Aha. A co to ten czytnik googla, może tak też wyczaję.

> [...]

    Taki najzwyklejszy bez wodotrysków. Jak pozamykali onety, gazety to przeszedłem na
    google groups.

  • 8. Data: 2013-09-09 00:56:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-09 00:53, k...@g...com pisze:

    > Taki najzwyklejszy bez wodotrysków. Jak pozamykali onety, gazety to przeszedłem na
    google groups.

    I dlatego, że ty taplasz się w gównie, to i ja mam ?

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 9. Data: 2013-09-09 01:58:34
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 9 września 2013 00:56:36 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:

    liczba osób kliknie. Tak wyczaiłem.

    > I dlatego, że ty taplasz się w gównie, to i ja mam ?

> [...]

    Przymusu nie ma. Jak Ci potrzebny różowy interfejs to faktycznie czytnik google się
    nie nadaje. Ciekawi mnie czy wiesz skąd Twój super wyjebany czytnik z różowym
    interfejsem bierze dane i gdzie docelowo trafia to co napiszesz.

  • 10. Data: 2013-09-09 06:47:42
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-09-09 01:58, k...@g...com pisze:

    > Ciekawi mnie czy wiesz skąd Twój super wyjebany czytnik z różowym interfejsem
    bierze dane i gdzie docelowo trafia to co napiszesz.

    Na forum.
    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90