  • 1. Data: 2013-09-08 19:38:03
    Temat: Fiacik [nowy] punto gdzie się podziały zawory...
    Od: Helios <h...@w...pl>

    Tak sobie myślę nad róznymi nowymi pojazdami, bo czas wyprzedaży się
    zbliża i ... teraz czas na punto, ale ale

    gdzie się podziały silniczki 1.2 16V ??? obecnie oferowane to albo 1.2
    8V 69kM (co już w pandzie 3 jest mułem) a przecież w punto 2 owy silnik
    1.2 80kM był zajebisty....

  • 2. Data: 2013-09-08 20:58:52
    Temat: Re: Fiacik [nowy] punto gdzie się podziały zawory...
    Od: scobowski <s...@i...pl>

    W dniu 2013-09-08 19:38, Helios pisze:
> [...]
    >
    > gdzie się podziały silniczki 1.2 16V ??? obecnie oferowane to albo 1.2
    > 8V 69kM (co już w pandzie 3 jest mułem) a przecież w punto 2 owy silnik

    Zastąpione przez twinair?

  • 3. Data: 2013-09-09 11:02:17
    Od: Marcin Kiciński <m...@g...com>

    W dniu niedziela, 8 września 2013 20:58:52 UTC+2 użytkownik scobowski napisał:

    > Zastąpione przez twinair?

    W Grande Punto od początku nie było silnika 1.2 16V. Były za to silniki 1.4 (8V 77KM
    i 16V 95KM). W sumie to ten 1.2 16V zniknął dużo wcześniej, bo jeszcze chyba w
    czasach Punto II.

    A z obecnych silników Fiata to chyba 1.4 multiair jest godny polecenia. Twinair to
    podobno kupa: w teorii dosyć mocny i oszczędny, w praktyce nie jedzie i pali jak smok
    (żeby nie było, powtarzam za dziennikarzami, bo sam nie jeździłem - chciałem
    sprawdzić Punto Twinair 85KM, ale nie udało się zorganizować jazdy testowej z tym
    silnikiem).

    Pozdrawiam
    MK

  • 4. Data: 2013-09-10 13:42:20
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    Zajebisty to jest 1.4 TJet 120 KM w Linei i Bravo