  • 91. Data: 2020-03-30 20:01:21
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-03-2020 o 19:49, Janusz pisze:
> [...]
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > Nic mnie nie kręci,

    "Po czynach ich poznacie".
    Możesz sobie gadać co chcesz, ale widać że kryptopisizm wychodzi z co
    drugiego Twojego posta.

    sąsiedzi też oszukują, ale Ty widzisz tylko drzazgę
    > u nas a np:
    > "W Wielkiej Brytanii pojawiły się wątpliwości odnośnie prawdziwej liczby
    > zgonów spowodowanych koronawirusem. Szpitale w Londynie zgłaszają nawet
    > trzykrotnie wyższą śmiertelność względem oficjalnych danych."
    > https://www.o2.pl/artykul/koronawirus-brytyjskie-szp
    itale-odnotowuja-wyzsze-liczby-zgonow-niz-rzadowe-da
    ne-6494501469137025a

    > No i co ty na to?

    Na co?
    Że robią to samo co my?
    Równie karygodne.

    > Teraz się okazuje że do testów np Niemcy, wliczają szybkie testy które
    > oględnie mówiąc są guano warte,

    Skąd ta wiedza?
    Bo znawcy tematu zeznawali coś innego.

  • 92. Data: 2020-03-30 20:13:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > Nic mnie nie kręci, sąsiedzi też oszukują, ale Ty widzisz tylko drzazgę
    > u nas

    Fajna drzazga:
    https://kobieta.onet.pl/koronawirus-najwazniejsi-sa-
    medycy-ich-powinnismy-chronic/yh75rqb

  • 93. Data: 2020-03-30 20:48:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Drzazga w dupie merkelowej jest ilość chorych u nas. Powoływanie się na niemieckie
    wydawnictwo dla Polaków jest nietaktem. Chyba że złożyłeś papiery na folksdojcza,
    wtedy dla niemcow jesteś ok. Zamieszanie z wirusem ma szansę się skończyć wynikiem
    7000 u nas 150000 u szwabow. Przy takim wyniku trudno sobie wyobrazić wielkość
    parasola jaki wyborcy otworzą w dupie pewnej bardzo brzydkiej pani.

  • 94. Data: 2020-03-30 21:13:13
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-03-30 o 20:01, Cavallino pisze:
    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > "Po czynach ich poznacie".
    > Możesz sobie gadać co chcesz, ale widać że kryptopisizm wychodzi z co
    > drugiego Twojego posta.
    Jedni i drudzy sa siebie warci, za to Ty masz ...

    Gdzie tych znawców masz?

    --
    Janusz

  • 95. Data: 2020-03-30 21:36:30
    Od: z <...@...pl>

    > Chodzi o sposób pomiaru, a nie o przyczynę czy skutki badania.

    Taki sposób pomiaru nie przystaje do sytuacji.

    > Daje o tyle, że jak negatywny, to znaczy że na tą chwilę wirusa nie ma.
    > I o to chodzi.

    KŁAMSTWO. Błąd pomiaru to bodajże 40%. TO JEST SEDNO SPRAWY

    A drugą sprawą jest że dopiero po kilku dniach pojawiają się badane
    przeciwciała.

    Widzę że nie jesteś przygotowany do dyskusji.

    Te dwie informacje wskazują że taki "szybki" test na obecność
    przeciwciał. Może nawet przynieść więcej szkody niż pożytku.

    Hmmm....

    Twoja wiedza w temacie testów skłania mnie do zastanowienia czy
    przypadkiem cała ta opozycja nie jest tak upośledzona w tej kwestii jak TY.

  • 96. Data: 2020-03-30 21:38:22
    Od: z <...@...pl>

    A dodatkowo:

    "Historie z kilku krajów sugerują, że ludzie mają do sześciu negatywnych
    wyników, zanim ostatecznie zostaną zdiagnozowani. Tymczasem na prowincji
    Hubei w Chinach zaczęto leczyć ludzi z objawami, zamiast wykorzystywać
    testy do ostatecznego potwierdzenia. W rezultacie w ciągu jednego dnia
    zgłoszono prawie 15 000 nowych przypadków - jedną czwartą wszystkich
    przypadków tej epidemii."

    https://zdrowie.wprost.pl/medycyna/choroby/10298360/
    czy-testy-na-koronawirusa-sa-wadliwe.html

  • 97. Data: 2020-03-31 05:28:30
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Coś tu śmierdzi drodzy parafianie

    2018/19 wurden laut RKI 954 Todesfälle mit Influenza-Infektion übermittelt (52
    Prozent männlich; 86 Prozent über 59 Jahre alt), was deutlich weniger sind als in
    2017/18 mit 1.674 Todesfällen.

    Super duper korona 455
    Zwykła grypa rok temu 954
    Zwykła grypa dwa lata temu 1674

    Jak już wrzask mediów ucichnie można się zacząć rozglądać kto na tym zarobił ;-)

  • 98. Data: 2020-03-31 08:14:54
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 30-03-2020 o 21:13, Janusz pisze:

    > Gdzie tych znawców masz?

    Moi współpracownicy mają z nimi kontakt na codzień - w szpitalach.

  • 99. Data: 2020-03-31 09:09:25
    Od: z <...@...pl>

    Jak już piszemy o obowiązkach to nie masz obowiązku odpisywać.
    Świat może nawet być szczęśliwszy ;-)

  • 100. Data: 2020-03-31 12:54:45
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    oglegroups.com...
> [...]
    >ok.
    >Zamieszanie z wirusem ma szansę się skończyć wynikiem 7000 u nas

    Ale masz na mysli rzeczywiste zachorowania, czy te wynikle z testow ?

    Bo dalsza czesc ... jesli u nas bedzie 7 tys, czy nawet 70 tys chorych
    ... to czy reszta nabierze odpornosci ?
    Czy strach bedzie granice otworzyc ... przez rok ?

    >Przy takim wyniku trudno sobie wyobrazić wielkość parasola jaki
    >wyborcy otworzą w dupie pewnej bardzo brzydkiej pani.

    Masz na mysli, ze za duzo chorych ?
    To nie wiadomo - w koncu dzialania podjela, a ilosc chorych uzasadnia
    skale dzialan :-)

    Czy, ze za pozno dzialania podjela ?
    Rozmydli temat, powie, ze zmarlo mniej niz na grype :-)

    Albo zwali na spoleczenstwo, ze nie przestrzegali :-)

    J.