  • 491. Data: 2020-04-06 16:59:39
    Temat: Re: NTG Wirus Niemcy z najwiekszą ilością zmarłych
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino C...@k...pl ...

    > I wszystko na temat polskich statystyk zgonów i wyciągania z nich
    > jakichkolwiek wniosków....

    https://wiadomosci.onet.pl/opinie/koronawirus-w-pols
    ce-jakub-bierzynski-
    wszystkie-klamstwa-rzadu-w-sprawie-epidemii/xb2g1s9

    "Rząd mówi o bankructwie lub zapadnięciu się państwa podczas gdy w
    oficjalnej propagandzie obowiązuje jeden przekaz: Polska radzi sobie z
    kryzysem najlepiej w Europie. Dziennikarze porównują statystyki z różnych
    krajów dowodząc, że polska strategia zamknięcia kraju jest skuteczna.
    Najczęściej popełniane błędy to:

    -porównywanie statystyk z tych samych okresów, podczas gdy przesunięcie
    wybuchu epidemii w różnych krajach przekracza miesiąc. Takie dane są
    nieporównywalne. Porównywać można jedynie dane od 50. lub 100. zakażonego
    (zakłada się, że powyżej tej liczby rozwój epidemii nie jest losowy)

    -liczby zarażonych w różnych krajach są ściśle skorelowane z liczbą
    przeprowadzonych testów. Paradoks polega na tym, że im więcej testów i
    skuteczniejsza walka z epidemią tym gorsze (wyższe) statystyki
    zarażonych. W Polsce przeprowadza się najmniej testów na liczbę
    mieszkańców w Europie

    -liczba zgonów zależy od definicji przyczyny śmierci. We Włoszech
    wszystkich zmarłych nosicieli klasyfikuje się jako ofiary wirusa (7 proc.
    śmiertelności) w Polsce (1,7 proc. śmiertelności) jedynie tych, których
    zgonu nie można przypisać innym chorobom. Ponadto w Polsce nie bada się
    zmarłych na obecność wirusa. Statystki nie obejmują tych, którzy zmarli
    przed pobraniem próbek.

    Jak widać stosunkowo łatwo jest manipulować statystyką epidemii. Gdy
    poznamy miesięczne statystyki zgonów w Polsce okaże się, że od marca
    gwałtownie wzrosła liczba zmarłych z pospolitych przyczyn. Te zgony są
    politycznie neutralne i nie budzą przerażenia. Im mniej ofiar tym
    skuteczniejsza polityka rządu, wyższe notowania i szanse wyborcze. Prawda
    jednak wyjdzie na jaw, gdy w kostnicach zabraknie miejsc."

    Jak widac, dziennikarze juz tez czekaja na te dane.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Demokracja prowadzi do dyktatury"

  • 492. Data: 2020-04-06 17:29:33
    Od: <Ghost>

    oglegroups.com...

    >A taki chuj

    O taki, ale raczej nie zakumasz
    https://fivethirtyeight.com/features/coronavirus-cas
    e-counts-are-meaningless/

    >W Japonii

    W Japonii od zawsze wiekszosc spoleczenstwa nosi maseczki, na co dzien

    Pisalem juz ze jestes debilem?

  • 493. Data: 2020-04-06 17:55:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    To że znalazłeś strone nie znaczy że na niej prawdę napisali. Nawet wtedy kiedy tobie
    się wydaje że jest tam prawda. Nie wiem czy już pisałeś że jestem debilem. Ale nawet
    jak pisałeś to nie musi być to prawda nawet jak się tobie tak wydaje.

  • 494. Data: 2020-04-06 17:59:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > Lepszy hit:
    >
    > 2000 testów dziennie (z ogólnej liczby 5000) wykonuje bezpłatnie
    > warszawskie prywatne laboratorium. Utrzymuje się ze składek
    > prywatnych firm i darczyńców.
    >
    > Ot, europejska potęga gospodarcza ...

    ojapierdole... A mowia ze maja 50 labów... To te pozostałe robią po 100
    dziennie?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Cytaty znanych ludzi tylko w ustach znanych ludzi są pouczajace.

  • 495. Data: 2020-04-06 18:22:44
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-06 o 08:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Janusz"  napisał w wiadomości grup

    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    > Ale upewniej mnie co chciales napisac - zdziwiles sie, ze wraz ze
    > wzrostem zachorowan rosnie licbza zmarlych? czy moze wydawalo ci sie, ze
    > tytul mowi iz w niemczach jest najwiecej zmarlych wzgledem pozostalych
    > krajow swiata?
    >
    > Hint: tak, na ktorekolwiek z powyzszych pytan swiadczy, ze jestes
    > debilem. Innymi slowy jestes debilem. Pisalem ci juz, ze jestes debilem?
    Wszyscy wiemy kim jesteś, nie musisz się wielokrotnie przedstawiać.

  • 496. Data: 2020-04-06 18:35:06
    Od: <Ghost>

    Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    W dniu 2020-04-06 o 08:24, Ghost pisze:

    > Użytkownik "Janusz" napisał w wiadomości grup

    ksza-liczba-zmarlych-w-ciagu-doby-6493407957854337a

    >Wszyscy wiemy kim jesteś

    Ilu was tam jest w tej malej glowce?

  • 497. Data: 2020-04-06 18:59:40
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > na bieżąco na tablecie wyświetla mi się stan powietrza, że pomimo
    > tego że jest ciepło i praktycznie za oknem nic nie jeździ jest
    > zanieczyszczenie niewiele mniejsze jak zima przed wirusem. Teraz
    > jest za oknem w centrum Łodzi 32. Trzydzieści dwa a nie trzysta
    > dwadzieścia jak być manipulatorze chciał zasugerować. Kiedyś się
    > zastanawiałem skąd się takie kurwy co manipulują i nie mając żadnej
    > korzyści z tego że kłamią potrafią łżec lepiej niż stare cyganki.
    > Ale mi przeszło bo takich łżących kurew jest pełno wszędzie.

    poplułes poplułes a konkretów nima...
    co ci sie znowu nie podoba? Ktora z moich wypowiedzi wydała ci sie
    nieprawdziwa?
    Porozmawiajmy o tym!

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

  • 498. Data: 2020-04-06 22:26:56
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2020-04-05 o 08:59, Budzik pisze:
    > Użytkownik andal a...@a...org ...

    > andalu, przyznam sie ze jeszcze wczoraj ironizujac, miałem watpliwości.
    > Ale TEN ARGUMENT potwierdził WSZYSTKO!
    > ;-DDDD

    Widzę że to podobny debil jak ghost, wylezie toto z dziury raz na jakiś
    czas i sra po grupach.

    --
    Janusz

  • 499. Data: 2020-04-06 22:36:45
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Mon, 6 Apr 2020 07:26:01 -0700 (PDT), w
    <7...@g...c
    om>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > A bliżej to u super duper szwabow uchodzących przez folksdojczów za wzór
    wszystkiego a przede wszystkim testowania na wirusa 19 szwabskich trupów na milion a
    w znienawidzonej przez nich Polsce 3 zgony na milion.

    Gdy Niemcy mieli 3 tys. zachorowań, to mieli 3 ofiary śmiertelne.

    Odpowiadam ci wyjątkowo, boś w sumie głupek.

  • 500. Data: 2020-04-06 22:38:06

    06 Apr 2020 15:59:39 GMT, w <X...@1...0.0.1>,
    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> napisał(-a):

    > Użytkownik r...@k...pl r...@k...pl ...

    > ojapierdole... A mowia ze maja 50 labów... To te pozostałe robią po 100
    > dziennie?

    Najwyraźniej.
    Czego oczekujesz po gospodarce opartej na kasjerach z Biedronki?