  • 1. Data: 2011-01-25 10:19:19
    Temat: [NTG] obraz katalogów z dysku
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Witam

    Pytanie w zasadzie nie do końca ma związek z elektroniką,

    jednak wiem, że jest tu skupiona grupa ludzi konkretnych

    o dość szerokiej wiedzy i doświadczeniu a w sumie nie szukam

    rozpatrywania filozoficznego wyższości świąt Bożego Narodzenia

    nad Wielkanocnymi jak to często się dzieje na innych grupach.

    Czy znacie maksymalnie proste narzędzia do wykonania obrazu

    struktury katalogów z HDD i zapisania tego w formacie pliku

    (przez maksymalnie prosty mam na myśli, odpalam program wskazuje dysk

    wykonuje polecenie zapisz jako i już)? Problem w tym, że musi to umieć

    obsłużyć małe dziecko i nie może być to żaden kombajn jak np. programy

    do odzysku danych. Pewna osoba znająca tylko podstawową obsługę

    komputera, musi dla mnie wykonać właśnie zrzut struktury i przesłać w formie

    pliku.

    Nie mam teraz zbyt wiele czasu na szukanie kolejnych programów

    i instalowanie ich w celu wypróbowania a być może ktoś z Was już zna

    z doświadczenia jakieś narzędzie łatwe w obsłudze.

    Z góry dziękuję

    Pozdrawiam

    Darek

  • 2. Data: 2011-01-25 10:34:25
    Temat: Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Stere jak swiat TREE D:\Cos.

  • 3. Data: 2011-01-25 10:38:16
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 11:19:19 +0100, Darek wrote:
> [...]
    >struktury katalogów z HDD i zapisania tego w formacie pliku
    >(przez maksymalnie prosty mam na myśli, odpalam program wskazuje dysk

    windows ?
    A polecenie 'tree' zna ?
    Mozna ubrac w bat, umiescic na ekranie, wystarczy jedno klikniecie.

    Albo www.teamviewer.com :-)

    J.

  • 4. Data: 2011-01-25 10:52:26
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Tue, 25 Jan 2011 11:34:25 +0100, Jacek napisał(a):

    > Stere jak swiat TREE D:\Cos.

    Mialo byc TREE D:\ > Cos.txt.

  • 5. Data: 2011-01-25 10:59:13
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Darek,

    Tuesday, January 25, 2011, 11:19:19 AM, you wrote:

    [....]

    -> pl.comp.pecet

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2011-01-25 11:24:32
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Jak juz, to:
    pl.comp.os.ms-windows.winnt:)

  • 7. Data: 2011-01-25 13:27:47
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    > -> pl.comp.pecet
    >
    > --

    kurcze, przecie napisałem wyraźnie, że mam

    świadomość istnienia innych grup i uzasadniłem dlaczego

    tutaj pytam. Również aby ktoś nie poczuł się urażony, że traci czas,

    oznaczyłem temat jako NTG.

    Zresztą pytanie jest pośrednio TG :-) bo potrzebuje ta listę

    katalogów aby poszukać dane archiwalne, które sam wrzuciłem

    na ten dysk. Dane z HDD są związane ściśle z elektronika :-).

    Niniejszym temat zamykam ponieważ poszukałem proste

    narzędzie- file tree printer.

    Dziękuję za wszystkie odpowiedzi.

    Pozdrawiam

    Darek

  • 8. Data: 2011-01-25 15:38:37
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Darek,

    > kurcze, przecie napisałem wyraźnie, że mam
    > świadomość istnienia innych grup i uzasadniłem dlaczego
    > tutaj pytam.

    I uważasz, że to usprawiedliwia wszystko?

    > Również aby ktoś nie poczuł się urażony, że traci czas,
    > oznaczyłem temat jako NTG.

    I co z tego?

    > Zresztą pytanie jest pośrednio TG :-) bo potrzebuje ta listę
    > katalogów aby poszukać dane archiwalne, które sam wrzuciłem
    > na ten dysk. Dane z HDD są związane ściśle z elektronika :-).

    Bla, bla, bla.

    > Niniejszym temat zamykam

    Zamknąć to sobie możesz...

    > ponieważ poszukałem proste narzędzie- file tree printer.

    Czyli odpowiedzi tej grupy nie potrzebowałeś.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 9. Data: 2011-01-25 18:35:51
    Temat: Re: obraz katalogów z dysku
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 25 Sty, 11:19, "Darek" <d...@p...onet.pl> wrote:
    > Witam

    [ciach durne tlumaczenie NTG]
> [...]
    > do odzysku danych. Pewna osoba znająca tylko podstawową obsługę
    > komputera, musi dla mnie wykonać właśnie zrzut struktury i przesłać w formie
    tak. dir /s

    > Nie mam teraz zbyt wiele czasu na szukanie kolejnych programów
    Jestes leniwy. To grzech.
    I malo znasz sie na komputerach - to akurat nie grzech.

    > i instalowanie ich w celu wypróbowania a być może ktoś z Was już zna
    I młody tez jestes, tak na oko 15 lat.

    > z doświadczenia jakieś  narzędzie łatwe w obsłudze.
    Wrzucic tego dir /s > c:\plik.txt do pliku bat i zrobic skrot na
    pulpicie.

  • 10. Data: 2011-01-25 20:18:57
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011, Darek wrote:

    | Czy znacie maksymalnie proste narzędzia do wykonania obrazu
    | struktury katalogów z HDD i zapisania tego w formacie pliku

    prawdopodobnie masz windowsa XP

    w pliku wsadowym , uzyj instrukcje:
    tree

    -=-=-=-
    opis:
    tree /?

    Przedstawia graficznie strukture folderow na dysku lub w okreslonej sciezce.
    TREE [dysk:][ścieżka] [/F] [/A]
    /F Wyświetla nazwy plików w poszczególnych folderach.
    /A Używa znaków ASCII zamiast znaków rozszerzonych.
    -=-=-=-

    do sprawdzenia :
    przycisk START , URUCHOM
    piszesz :
    cmd

    w okienku terminalowym piszesz :
    tree \ > test.txt

    odczytujesz w okienku :
    more test.txt
    -=-=-=-

    lub notatnikiem w swoim katalogu , np.:
    C:\Documents and Settings\darek>

    przy przegladaniu notatnikiem , ustaw czcionke "Terminal"