  • 1. Data: 2011-01-25 11:31:52
    Temat: smugi DVD Aiwa xd-dv520
    Od: szymo <s...@w...pl>

    Witam Serdecznie szanowną grupę

    Chciałem się Was poradzić w sprawie naprawy DVD

    Zreanimowałem DVD Awiy XD-DV520 ("spsute" kondensatory na płytce
    zasilacza) wymieniłem wszystkie elektrolity. DVD ożyło co mnie bardzo
    ucieszyło :) jednak jest problem z obrazem (dźwiek jest idealny) efekt
    na obrazie jest bardzo podobny do tego opisywanego w tym wątku
    http://forum.dobreprogramy.pl/smugi-ekranie-t312831.
    html
    (przepraszam za spamowanie ale nie mam cyfrówki aby zamieścić zdjątko)

    Na ekranie występują smugi białe biegnące w prawą stronę na krawędziach
    wyświetlanych kształtów. Co może być przyczyną takiego zachowania ?
    Gdzie szukać uszkodzenia?

    DVD podłączyłem pod telewizor LCD kablem z końcówkami chinch.

    Będę wdzięczny za każdą pomoc, szkoda by było tego sprzęciku.

    Pozdrawiam !
    Szymo.

  • 2. Data: 2011-01-25 11:46:51
    Temat: Re: smugi DVD Aiwa xd-dv520
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011 12:31:52 +0100, szymo wrote:
> [...]
    >Gdzie szukać uszkodzenia?
    >
    >DVD podłączyłem pod telewizor LCD kablem z końcówkami chinch.

    A probowales inny monitor, inny odtwarzacz, inny kabel ?

    To jest cos w torze video - np. kiepskie elektrolity.
    Ale niekoniecznie w samym odtwarzaczu.

    Uzyj kabla "cyfrowego" i zapomnij o problemie :-)

    J.

  • 3. Data: 2011-01-25 11:49:30
    Od: szymo <s...@w...pl>

    J.F. pisze:
> [...]
    >
    > To jest cos w torze video - np. kiepskie elektrolity.
    > Ale niekoniecznie w samym odtwarzaczu.
    >

    > Uzyj kabla "cyfrowego" i zapomnij o problemie :-)

    Spróbuję dziś jak wrócę do domku