  • 11. Data: 2011-01-25 20:20:32
    Temat: Re: [NTG] obraz katalogów z dysku
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Tue, 25 Jan 2011, RoMan Mandziejewicz wrote:
    | Bla, bla, bla.

    trol bezrobotny

  • 12. Data: 2011-01-25 22:11:13
    Temat: Re: obraz katalogów z dysku
    Od: "PcmOL" <...@...net>

    >Jestes leniwy. To grzech....

    Hehe.. gdyby nie lenistwo, siedzielibyśmy teraz w jaskiniach.
    Kolega po prostu przedkłada własne lenistwo nad lenistwo grupy, a to nie
    jest dobry pomysł.

  • 13. Data: 2011-01-26 07:51:14
    Od: "Artur M. Piwko" <m...@b...pl>

    In the darkest hour on Tue, 25 Jan 2011 21:20:32 +0100,
    Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl> screamed:

    > trol bezrobotny

    Że niby Roman?

    --
    [ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:232B ]
    [ 08:51:02 user up 12694 days, 20:46, 1 user, load average: 0.24, 0.89, 0.06 ]

    Unprecedented performance: Nothing ever ran this slow before.

  • 14. Data: 2011-01-26 08:26:23
    Od: "Darek" <d...@p...onet.pl>

    Jedno zastanawiające, po kiego czytasz posta, ktorego temat nie
    wzbudzał watpliwosci, że Ci cukier podniesie?

    no więc witaj w KF i zegnaj,
    choć szczerze pozdrawiam, życząc mniej mrocznych dni...

    Darek

  • 15. Data: 2011-01-26 12:10:32
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    najprostszy przyklad:

    stworz na pulpicie plik
    rob_tree.txt

    wpisz tekst:
    tree /a > tree_wynik.txt

    zmien rozszerzenie *.txt na *.bat

    kliknij na rob_tree.bat

    odczytaj tree_wynik.txt

  • 16. Data: 2011-01-26 12:16:01
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | Że niby Roman?
    wiesz , on to czytuje systematycznie, ale tylko czeka
    na okazje zeby napisac :

    "nie wyciongajcie mnie tego **** z uKF'a"

  • 17. Data: 2011-01-26 16:20:18
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Darek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Jedno zastanawiające, po kiego czytasz posta, ktorego temat nie
    > wzbudzał watpliwosci, że Ci cukier podniesie?
    >
    > no więc witaj w KF i zegnaj,

    nie ma to jak radośnie wejść sobie na niewłaściwą grupę, wyjaśnić na
    wstępie, że nie ma się czasu i ochoty samodzielnie rozwiązać problem a
    następnie pluć się do długoletniego bywalca grupy, który ma może i ciężki
    charakter ale któremu się do pięt nie dorasta. A przez tego KF-a Roman się
    chyba pochlasta.

    e.

  • 18. Data: 2011-01-26 18:33:26
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello entroper,

> [...]
    > charakter ale któremu się do pięt nie dorasta. A przez tego KF-a Roman się

    Nie pochlastam się - nie znalazłem w domu wystarczająco tępej żyletki.

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 19. Data: 2011-01-27 14:39:58
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 25 Sty, 23:11, "PcmOL" <A...@...net> wrote:

    > Hehe..  gdyby nie lenistwo, siedzieliby my teraz w jaskiniach.
    > Kolega po prostu przedk ada w asne lenistwo nad lenistwo grupy, a to nie
    > jest dobry pomys .

    Ale czasu mu nie brakuje. Na priva mi wysmazyl paszkwila zem jest od
    niego nie lepszy...