  • 81. Data: 2024-03-14 13:48:58
    Temat: Re: Na lewo patrz!
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 13:09, io pisze:
    > Ty dupa jesteś a nie kierowca

    takie argumenty nam przedstawia io ;-)

  • 82. Data: 2024-03-14 13:56:12
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 13:48, _Master_ pisze:

    > takie argumenty nam przedstawia io ;-)

    No bo jesteś jak 'ustąp piewszeństwa' na Ciebie nie działa.

  • 83. Data: 2024-03-14 13:57:15
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 13:40, _Master_ pisze:

    > Nie zobowiązuje mnie do ustępowanie pojazdom chcącym włączyć się do
    > ruchu nie ważne czy z obszaru wyłączonego, czy pobocza, czy chodnika czy
    > nadlatujących z klingońskiej planaty ;-)

    Jak jedzie poboczem to nie włącza się. Po prostu pieprzysz bez sensu.

  • 84. Data: 2024-03-14 13:57:57
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 13:44, _Master_ pisze:

    > W którym miejscu co takiego napisałem?
    >
    > Oglądać się trzeba, w czasie śniegu przewidywać brak widoczności pasów a
    > kiedy jest wszystko wiadome i nie da się zatrzymać czy teleportować bo
    > jakiś tirmam coś odpierdala to trzeba jechać swoim pasem.
    >
    > Może gdyby ta pani była przesadnie ostrożna i jechała 20 na godzinę to
    > coś by to pomogło.
    >
    > MOŻE ;-)
    >
    > Ale to są nie istotne dywagacje dla poznania sprawcy tego zdarzenia.

    Po prostu, jak masz 'ustąp pierwszeństwa' to ustępujesz a nie ciśniesz.

  • 85. Data: 2024-03-14 13:58:28
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 13:47, _Master_ pisze:

    > Nie miała obowiązku ustępować pierwszeństwa pojazdowi włączającemu się
    > do ruchu ;-)

    Nic nie wskazuje by się włączał.

  • 86. Data: 2024-03-14 14:03:17
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 14.03.2024 o 13:03, io pisze:

    > A co, on miał jej ustąpić?

    Najpierw miał pojechać odpowiednim pasem jezdni
    Jak już się gapnął że to "nie tędy" to rozsądnym jest jechać dalej i
    poszukać możliwości zawrócenia
    A jak już wjechał w część wyłączoną z ruch to wypadałoby się włączyć do
    ruchu i normalnie ustąpić pierwszeństwa tej pani.

    Za TRUDNE? Zabrać prawo jazdy! ;-)

    > Wcześniej, tam gdzie stał znak.

    To nic nie zmienia gdzie stał znak. Realna możliwość i obowiązek
    nastąpiły gdy się skończyła linia ciągła oddzielająca pani pas od tira
    Mogła go zauważyć jak ODPIERDALA MANIANĘ, mogła się zatrzymać, mogła
    nawet spierdolić w rów aby uniknać kolizji z ODPIERDALACZEM

    ALE NIE MUSIAŁA i nie jest winna tego że tirman ODPIERDALA MANIANĘ

  • 87. Data: 2024-03-14 14:04:53
    Od: _Master_ <...@...pl>

    Mam dla Ciebie Informację:

    Nie musisz odpisywać i na mnie bluzgać. Jesteś białym wolnym człowiekiem.

    Jesteś? ;-)

  • 88. Data: 2024-03-14 14:09:07
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 14:03, _Master_ pisze:

> [...]
    > nawet spierdolić w rów aby uniknać kolizji z ODPIERDALACZEM
    >
    > ALE NIE MUSIAŁA i nie jest winna tego że tirman ODPIERDALA MANIANĘ

    Przepis czytał komu się ustępuje? Raczej nie.

  • 89. Data: 2024-03-14 14:09:43
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 14.03.2024 o 14:04, _Master_ pisze:
    > Mam dla Ciebie Informację:
    >
    > Nie musisz odpisywać i na mnie bluzgać. Jesteś białym wolnym człowiekiem.

    A Ty kołkiem.

    > Jesteś? ;-)

    Jesteś?

  • 90. Data: 2024-03-14 14:13:13
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    > Będąc adwokatem diabła, za niezachowanie szczególnej ostrożności, która
    > jest wymagana przy wjeździe na skrzyżowanie, co zapisano w PoRD.

    Kłania się skala przewin obu stron.
    0,1% dla tej pani może być? ;-)