  • 21. Data: 2020-05-28 12:45:28
    Temat: Re: Nagły atak spawacza
    Od: K <n...@e...com>

    On 28/05/2020 11:29, Przemek Jedrzejczak wrote:
    > Kamera jest ok
    > https://www.spidersweb.pl/2019/07/70mai-pro-recenzja
    -opinie.html
    > Mam ten model i telefon jej nie przeszkadza, może instalacja w aucie sypie u mnie
    idzie przez powerbank.

    Szczerze mowiac to patrzac na te filmiki to dupy nie urywa i to w
    sloneczny dzien. Moze byc ciezko z odczytaniem tablic przy jakims
    dynamicznym zdarzeniu. W kazdym razie ten zalaczony filmik moze zostal
    przepuszczony przez jakis program do edycji. Np. Nextbase ma chmure do
    ktorej mozesz wgrac filmik i pozniej skompresowany zgrac na kompa.

  • 22. Data: 2020-05-28 13:51:09
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-28 o 12:39 +0200, J.F. napisał:
    > dziwne troche ... znowu jakies wyschniete elektrolity, czy eeprom
    > padl ?

    Nie wnikałem w przyczyny, bo to puste dyski były więc trafiły na
    elektrozłom. Miałem takich ze 3 - jeden w ogóle się nie zgłaszał, jeden
    się zgłaszał w BIOS ale nie dał się w ogóle odczytać (choć coś tam się
    niby kręciło), a trzeci miał wysyp bad blocków.

    > No wlasnie - a dyskietki to w czym odczytac, szczegolnie 5.25 ?

    Jak to jak - w stacji 5.25" :)
    Mam takich dwie albo trzy jeszcze w szafie, z czego jedna jeszcze
    zupełnie sprawna (tzn. była sprawna jak sprawdzałem ostatnim razem ze
    dwa lata temu, przy okazji odświeżania mojego 286).

    Mateusz

  • 23. Data: 2020-05-28 13:52:01
    Od: Mateusz Viste <m...@x...invalid>

    2020-05-28 o 11:18 +0100, K napisał:
    > Ja zdjecia trzymam na prywatnym serwerze Nextcloud (5TB) postawionym
    > u ojca/brata w firmie w Polsce, wszystko raz na tydzien sie backupuje
    > na dyski podlaczone do RaspberryPi u mnie w domu w UK

    Też mam podobny system, ale to wymaga pilnowania i bieżącego opłacania.
    Mój przykład z setkami CD-R sprzed 20 lat jest zupełnie innej natury:
    "wypal i zapomnij, a po 20 latach odnajdź i się uciesz że dalej działa".

    >. Kiedys (lata 1998-2005) maniakalnie wszystkie mp3 i divixy wypalalem na cd/dvd i
    > uroslo mi to do ilosci w setkach.

    No to zupełnie jak ja.

    > Pozbylem sie tego jak sie wyprowadzalem w 2008 od rodzicow.

    Przez ostatnie 25 lat przeprowadzałem się jakieś 10 razy. Akurat teczka
    z płytami CD zawsze załapała się na transport, aczkolwiek przy
    pierwszej przeprowadzce nastąpiła spora redukcja materiału, no i
    wszystkie nośniki zamiast leżeć w dwumetrowej wieży w osobnych
    pudełeczkach, wylądowały w jednym wspólnym klaserze. Ale przetrwały te
    20 lat... Zresztą dalej leżą w tej samej teczce, tylko zabrałem się za
    powolną wymienię jej zawartości na blueray.

    Mateusz

  • 24. Data: 2020-05-28 15:18:23
    Od: zhbick <n...@s...pl>

    W dniu 28.05.2020 o 12:39, J.F. pisze:

    > dziwne troche ... znowu jakies wyschniete elektrolity, czy eeprom padl ?

    Miejsca lutowań się poutleniały, talerze rozmagnesowały

  • 25. Data: 2020-05-28 20:45:30
    Od: Przemek Jedrzejczak <p...@g...com>

    Aktualizacja:

    W dniu 27.05.2020 mężczyzna SUVa został przesłuchany i złożył wyjaśnienia.
    Następnie prokurator złożył wniosek do sądu o zastosowanie wobec niego środka
    zapobiegawczego, w postaci tymczasowego aresztowania. Sąd ten wniosek uwzględnił i
    zastosował wobec mężczyzny areszt na okres trzech miesięcy - mówi rzecznik prasowy
    Prokuratury Okręgowej w Szczecinie.

    Aktualizacja 28.05.2020

    Sąd nie miał wątpliwości, że podejrzany powinien trafić do aresztu. Tym bardziej, że
    według prokuratury, po zderzeniu próbował uciec.

    Sprawcy wypadku grozi od 6 miesięcy do 8 lat pozbawienia wolności.

    Końcówka nagrania. Widać jak zmyka obok nagrywającego.

  • 26. Data: 2020-05-29 13:01:02
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Mateusz Viste" napisał w wiadomości grup

> [...]
    >się
    >niby kręciło), a trzeci miał wysyp bad blocków.

    A mnie ciekawi co sie tam starzeje ...

    J.