  • 81. Data: 2012-04-12 14:08:21
    Temat: Re: Poszukuję...
    Od: "Leszek Karlik" <l...@h...pl>

    On Thu, 12 Apr 2012 13:43:55 +0200, Roman Niewiarowski
    <n...@p...onet.pl> wrote:

    [...]
    > Nie do wiary... no ale z drugiej strony radyjo zeznalo ze gugiel kupil
    > firme ktora ma 'aplikacje do robienia kwadratowych zdjec ktora wygladaja
    > jak te z polaroida' za jakas bajonska sume :-)

    Nie Gugiel, tylko Facebook.

    (Nie rozdają, tylko kradną, i nie motocykle, tylko rowery, ale poza tym
    to się wszystko zgadza :-)))

    --
    Leszek 'Leslie' Karlik

  • 82. Data: 2012-04-12 14:16:00
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A na co jej Twoja nerka? Przecież wiadomo, że każdy motocyklista
    > to chlor i narkoman.

    no chyba Ty!

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 83. Data: 2012-04-12 14:21:30
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 14:08, Leszek Karlik pisze:

    > Nie Gugiel, tylko Facebook.

    jak mi gugiel zaczal cos o gugle+ pisac i jakies tam pierdoly o portalu
    spolecznosciowym to pomyslalem ze kupil fejsa. Juz wiem ze sie mylilem i
    jestem niedoinformowany, ze wsi i w zasadzie to jakby mnie nie bylo :)

    > (Nie rozdają, tylko kradną, i nie motocykle, tylko rowery, ale poza tym
    > to się wszystko zgadza :-)))

    ojtamojtam, przecie napisalem autokorekte. Mam jeszcze napisac
    samokrytyke ? ;)

    pozdr
    newrom
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    Hornet - http://otomoto.pl/honda-hornet-cb-600-M3127961.html

  • 84. Data: 2012-04-12 18:17:23
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Odnosze wrazenie ze gugiel zajal pozycje dominujacego gracza i ma w dupie
    > klientow.

    Nie musial zajmowac pozycji. Od poczatku olewal klientow.

    Ale android jest o tyle fajny, ze latwo sie na niego pisze, latwo sie
    modyfikuje i latwo wgrywa wszelakie nieoryginalne romy. Proponuje sobie
    zrootowac i pogooglac za ciekawym romem spelniajacym Twoje wymagania.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 85. Data: 2012-04-12 18:20:58
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > mysalem ze se jaja robisz, ale oni sa tak nawiedzeni ze faktycznie zrobili
    > aibir! :-D

    Do tego to bylo tak popularne, ze nawet na symbiana to mialem (na nokii
    5530). Za darmo do pobawienia sie, jak sie jest mlodym i na autobus czeka to
    moze i ciekawe. Ale placic za cos takiego (pierwsze tego typu aplikacje na
    iTelefon byly platne) - przegiecie.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 86. Data: 2012-04-13 08:08:19
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 18:17, Ivam pisze:
    > Proponuje sobie zrootowac i pogooglac za ciekawym romem spelniajacym Twoje
    wymagania.

    Tylko wtedy moze byc problem z gwarancja, a gowniany asus zrobil taka
    ladowarke ze juz mi ja szlak trafil. Nie mam pewnosci czy zaraz tableta
    szlak nie trafi, wiec wole nie rydzykowac. Coraz mocniej sie zastanawiam
    nad sprzedaza transformera i kupieniem czegos bez androida.

    pozdr
    newrom

  • 87. Data: 2012-04-13 17:01:13
    Od: "Ivam" <f...@p...fm>

    Użytkownik "Roman Niewiarowski" napisał w wiadomości grup
    a.pl...
    > Tylko wtedy moze byc problem z gwarancja,

    Trzeba bylo HTC'ka kupic. Albo jeszcze lepiej della.

    > a gowniany asus zrobil taka

    Jeszcze 2 lata temu nie powiedzialbym o asusie "gowno". Teraz nie wiem.

    > Coraz mocniej sie zastanawiam nad sprzedaza transformera i kupieniem
    > czegos bez androida.

    Eee PC? ;)

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 88. Data: 2012-04-15 12:17:57
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-13 17:01, Ivam pisze:

    > Jeszcze 2 lata temu nie powiedzialbym o asusie "gowno". Teraz nie wiem.

    Ja troche ponad 2 lata temu tez kupowalem asusy jako pewne, po 2 latach
    z 6-7 kompow tylko jeden jeszcze dziala. Reszta zdechla. Transformer
    mial pare fajnych fjuczerow na ktore sie skusilem, niestety ma tez sporo
    wad . A najwieksza porazka jest brak zasilacza na 12V co przy sprzecie
    przenosnym wydaje mi sie kpina. Uszkodzenia zasilaczy to z tego co
    czytalem sa norma.
    Gowno i tyle :-/

    > Eee PC? ;)

    Jesli tak to za 200zl uzywke.