  • 11. Data: 2012-04-10 18:33:11
    Temat: Re: Najlepsze odcinki do polatania na moto
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-04-10 18:07, Rightbent pisze:

    > Kosiarka to nie motocykl jak skuter.

    Podobnie jak Piadżio 50 ccm.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 12. Data: 2012-04-11 09:39:56
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/10/2012 12:32 PM, Rightbent wrote:
    > Powitani, chciałbym przedstawić wam takie oto zagadnienie: gdzie
    > znajdę najfajniejsze odcinki do polatania na moto w okolicy? Może
    > istnieje gdzieś lista takich rzeczy... Drogi jakie są takie są,
    > wiadomo, ale niektóre trasy widokowo i technicznie są ciekawsze niż
    > inne, po co odkrywać Amerykę na nowo, szukam czegoś na kształt
    > przewodnika.

    No znam parę takich w okolicy.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2012-04-11 09:44:27
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/10/2012 05:25 PM, Rightbent wrote:

    > 1 Bardziej idzie o to gdzie taką informacje szukać,
    > 2 Piaggio, bo tak sie piszę, ma bardzo niskie spalanie co sie
    > przekłada na duży zasięg i powrót.

    O ile można mówic o zasięgu ze zbiornikiem pojemności kilku litrów.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 14. Data: 2012-04-11 09:45:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/10/2012 06:07 PM, Rightbent wrote:

    > Kosiarka to nie motocykl jak skuter.

    Skuter to nie motocykl.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 15. Data: 2012-04-11 10:42:15
    Od: Glub <g...@g...com>

    On Wed, 11 Apr 2012 09:45:53 +0200, AZ <a...@g...com>
    wrote:

    > Skuter to nie motocykl.

    Taaa a sedan to nie samochod...

    --
    Glub
    przero?ni?ta wrotka SW-T400

  • 16. Data: 2012-04-11 10:47:59
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 10:42 AM, Glub wrote:

    > Taaa a sedan to nie samochod...

    No i już fala oburzenia skutersów bo oni też mają motocykle bo tak mają
    w dowodzie rejestracyjnym. Skuter to skuter i motocyklem nigdy nie będzie.

    A dla rozluźnienia przeczytaj sobie:
    http://nonsensopedia.wikia.com/wiki/Skuter

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 17. Data: 2012-04-11 12:45:10
    Temat: Poszukuję...
    Od: marzena87 <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com>

    Cześć.

    Jestem tu pierwszy raz i nie wiem czy dobrze trafiłam:)? Poradźcie gdzie
    szukać kogoś, kto chciałby zabrać czasami dodatkowy bagaż na
    przejażdżkę:):)

  • 18. Data: 2012-04-11 12:52:58
    Temat: Re: Poszukuję...
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/11/2012 12:45 PM, marzena87 wrote:

    > Jestem tu pierwszy raz i nie wiem czy dobrze trafiłam:)? Poradźcie gdzie
    > szukać kogoś, kto chciałby zabrać czasami dodatkowy bagaż na
    > przejażdżkę:):)

    Pewnie i by ktoś się znalazł, tylko panuje tu taki zwyczaj, żeby koniecznie
    dołączyć zdjęcie, bez tego ani rusz.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 19. Data: 2012-04-11 13:26:03
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    On 11.04.2012 12:52, AZ wrote:

    > Pewnie i by ktoś się znalazł, tylko panuje tu taki zwyczaj, żeby koniecznie
    > dołączyć zdjęcie, bez tego ani rusz.

    no i wspomnieć, czy po odbiór bagażu nie trzeba na Alaske przypadkiem
    jechac ;)

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 20. Data: 2012-04-11 13:26:49
    Od: marzena87 <marzena4584@_NOSPAM_gmail.com>

    A brzydka jestem to strach zdjęcie zamieścić:(