  • 71. Data: 2012-04-12 13:43:55
    Temat: Re: Poszukuję...
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 13:26, AZ pisze:

    > http://www.youtube.com/watch?v=alFkJjWYR84

    huehueheuehueh
    mysalem ze se jaja robisz, ale oni sa tak nawiedzeni ze faktycznie
    zrobili aibir! :-D
    Nie do wiary... no ale z drugiej strony radyjo zeznalo ze gugiel kupil
    firme ktora ma 'aplikacje do robienia kwadratowych zdjec ktora wygladaja
    jak te z polaroida' za jakas bajonska sume :-)

    pozdr
    newrom z innego swiata
    --
    RD07 - http://otomoto.pl/honda-xrv-africatwin-M3128032.html
    Hornet - http://otomoto.pl/honda-hornet-cb-600-M3127961.html

  • 72. Data: 2012-04-12 13:46:31
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Roman Niewiarowski napisał(a):
    > a nie,

    no i super, a kolezanka dalej czeka az ja ktos przele.. przewiezie za
    stufkie.

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 73. Data: 2012-04-12 13:51:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 01:43 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > huehueheuehueh
    > mysalem ze se jaja robisz, ale oni sa tak nawiedzeni ze faktycznie
    > zrobili aibir! :-D

    Dlatego właścicieli ajfonów nie traktuję poważnie.

    > Nie do wiary... no ale z drugiej strony radyjo zeznalo ze gugiel kupil
    > firme ktora ma 'aplikacje do robienia kwadratowych zdjec ktora wygladaja
    > jak te z polaroida' za jakas bajonska sume :-)

    Ale że co? Na ekranie zdjęcie jest opakowane w tą ramkę jak z polaroida?
    To faktycznie wypas, już jej porządam.

    --
    Artur, też z innego

  • 74. Data: 2012-04-12 13:56:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 01:39 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Raczej dotykac sie antenkami i wymieniac doswiadczeniami n/t zestawu
    > audia hajend do ajfona.

    Ajfon nie ma antentki, taki z Ciebie znawca.

    > Mam tableta bez modemu 3g, potrzebuje sciagac najwyzej poczte itd
    > pierdoly - bt to az nadto. Moglbym uzyc telefonu jako modemu po bt (brak
    > wifi), ale sie nie da i chuj wie dlaczego. Zeby bylo smiesznie to
    > niektore firmy robily modyfikacje i umozliwialy takie 'mecyje' (bodaj
    > motorola).

    A, w te strone. No to dupa. Kup iPada.

    > Mam cicha nadzieje ze trafi sie ktos, kto narozrabia
    > guglowi jak gugiel kiedys narozrabial yahoo/altaviscie :)

    Już za późno, Google za dużo urosło.

    > a nie, pomylonemisie, doczytalem ze chodzi o brak ad-hoc. Tez zenujaca
    > sprawa.
    > http://code.google.com/p/android/issues/detail?q=dun
    /pan&colspec=ID%20Type%20Status%20Owner%20Summary%20
    Stars&id=82

    A na co Ci ad-hoc? Funkcja AP pokrywa funkcjonalność ad-hoc. Za to mocno
    irytujące jest to, że włączanie/wyłączanie AP nie można wyciągnąć jako
    ikonki na pulpit tylko trzeba przez ustawienia wchodzić.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 75. Data: 2012-04-12 13:57:12
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 01:46 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > no i super, a kolezanka dalej czeka az ja ktos przele.. przewiezie za
    > stufkie.

    A Ty nie możesz czy czekasz aż podbije cenę?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 76. Data: 2012-04-12 13:59:02
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 01:56 PM, AZ wrote:

    > A na co Ci ad-hoc? Funkcja AP pokrywa funkcjonalność ad-hoc. Za to mocno
    > irytujące jest to, że włączanie/wyłączanie AP nie można wyciągnąć jako
    > ikonki na pulpit tylko trzeba przez ustawienia wchodzić.

    O zrobili "Mobile AP Shortcut", fajno.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 77. Data: 2012-04-12 13:59:45
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2012-04-12 13:51, AZ pisze:

    > Ale że co? Na ekranie zdjęcie jest opakowane w tą ramkę jak z polaroida?

    Instagram i nie gugiel jeno fejs, myslalem ze to jedna firma :)
    http://www.youtube.com/watch?v=t40I8GvW2lQ&feature=f
    vst

    > To faktycznie wypas, już jej porządam.

    i to jest warte 1mld usd amerykanskich!

    pozdr
    newrom

  • 78. Data: 2012-04-12 14:00:27
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    AZ napisał(a):
    > A Ty nie możesz czy czekasz aż podbije cenę?

    ja jej moge nerke sprzedac

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 79. Data: 2012-04-12 14:05:53
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 01:59 PM, Roman Niewiarowski wrote:

    > Instagram i nie gugiel jeno fejs, myslalem ze to jedna firma :)
    > http://www.youtube.com/watch?v=t40I8GvW2lQ&feature=f
    vst

    Aaaa o tym mówisz, no ponoć niezły hicior. Spamuje mi na fejsie taki
    jeden takimi fotkami, czasami ciężko dostrzec co na nich jest.

    > i to jest warte 1mld usd amerykanskich!

    Zazdraszczam komuś pomysłu. Ale jak widać nie jest to zbytnio wymagający
    rynek.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 80. Data: 2012-04-12 14:06:49
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 04/12/2012 02:00 PM, Kamil Nowak 'Amil' wrote:

    > ja jej moge nerke sprzedac

    A na co jej Twoja nerka? Przecież wiadomo, że każdy motocyklista
    to chlor i narkoman.

    --
    Artur
    ZZR 1200