  • 1. Data: 2009-02-11 08:13:30
    Temat: Najlepszy sposób na WMV
    Od: smok <m...@o...pl>

    Witajcie.
    Mam pytanie. Jaki jest najlepszy sposób na umieszczenie na stronie
    inetowej filmu *.wmv otwieranego w nowym oknie? Umieściłem go w skrypcie:
    rel="enclosure"
    onclick="window.open('http://www.mojadomena.pl/misie
    .wmv','video','width=360,height=305,top=20,left=20,s
    crollbars=no,resizable=yes,toolbar=no,directories=no
    ,location=no,menubar=no,status=yes,left=0,top=0');re
    turn
    false">Misie hasające na łące</a></p> ale kurka to raz działa, raz nie.
    Pod linuksem chce mi pobierać pilk wmv, pod Windows brak jakiegoś kodeka
    w WMP... i tak w koło. Jak to zrobić, żeby było obsługiwane jednak przez
    większość przeglądarek i systemów?
    smok.

  • 2. Data: 2009-02-11 08:46:35
    Temat: Re: Najlepszy sposób na WMV
    Od: porneL <n...@p...net>

    On Wed, 11 Feb 2009 08:13:30 -0000, smok <m...@o...pl> wrote:

    > rel="enclosure"

    Zajebiście semantyczny jesteś, tylko szkoda, że javaskrptową nicość nazywasz
    załącznikiem.

    http://pornel.net/onclick

> [...]
    turn
    > false">Misie hasające na łące</a></p> ale kurka to raz działa, raz nie.

    Niestety to tak jest. Spróbuj kombinację z <object> + <embed> i magicznymi
    parametrami dla każdej z przeglądarek.

    --
    http://pornel.net
    this.author = new Geek("porneL");

  • 3. Data: 2009-02-11 08:52:39
    Od: Artur Muszyński <a...@u...wytnijto.com.pl>

    smok pisze:
    > Witajcie.
    > Mam pytanie. Jaki jest najlepszy sposób na umieszczenie na stronie
    > inetowej filmu *.wmv otwieranego w nowym oknie? Umieściłem go w skrypcie:

    href="misie.wmv"

> [...]
    > Pod linuksem chce mi pobierać pilk wmv, pod Windows brak jakiegoś kodeka
    > w WMP... i tak w koło. Jak to zrobić, żeby było obsługiwane jednak przez

    Brak kodeka? No to sprawdź jakimś toolem, w czym to jest zakodowane.

    > większość przeglądarek i systemów?
    > smok.

    Flash (albo ostatecznie Silverlight) i zakoduj w MPEG4/H.264.

    artur

  • 4. Data: 2009-02-11 09:33:38
    Od: smok <m...@o...pl>

    porneL pisze:

    > http://pornel.net/onclick

    Ja pierdziu, Pornel, wbiłeś się w temat jak nigdy... właśnie od dwóch
    dni szukam po googlu tego Twojego opisu. Nie pamiętałem jakichś
    konkretnych słów kluczowych tylko wiedziałem że widziałem kiedyś ten
    Twój artykuł i że akurat z niego informacje potrzebuję, więc po omacku
    wpisywałem i nie znalazłem. A tu sam mi podsyłasz :D Dzięki za linka.
    Wiedziałem, że to jest napisane jak z... ale to jest jakiś przykład z
    google. Złapałem co miałem i próbowałem dostosować pod siebie.
    Smok.