  • 1. Data: 2018-04-17 19:34:38
    Temat: Najtaniej na kartę gdzie?
    Od: sp5it <v...@q...com>

    Witam.
    Potrzebuję kartę tylko do odbierania połączeń. SMS-y, internet mnie nie
    interesuje.
    Gdzie bedzie najtaniej?
    Pozdrawiam, Michał

  • 2. Data: 2018-04-17 20:35:23
    Temat: Re: Najtaniej na kartę gdzie?
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 19:34, sp5it pisze:
    > Witam.
    > Potrzebuję kartę tylko do odbierania połączeń. SMS-y, internet mnie nie
    > interesuje.
    > Gdzie bedzie najtaniej?
    > Pozdrawiam, Michał

    Aplikacja 2nr ;)

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 3. Data: 2018-04-17 21:40:36
    Od: dizel <x...@x...xxx>

    sp5it expressed precisely :
    > Witam.
    > Potrzebuję kartę tylko do odbierania połączeń. SMS-y, internet mnie nie
    > interesuje.
    > Gdzie bedzie najtaniej?

    Play na kartę rok ważności konta.
    Raz na rok doładowanie za 5zł, albo darmowy sms wydłużający do roku
    czasu ważność.

  • 4. Data: 2018-04-17 21:49:18
    Od: sp5it <v...@q...com>

    > Play na kartę rok ważności konta.
    > Raz na rok doładowanie za 5zł, albo darmowy sms wydłużający do roku

    Thx, Michał

  • 5. Data: 2018-04-18 08:40:00
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2018-04-17 o 21:49, sp5it pisze:

    > Thx, Michał

    Taniej będzie w VirginMobile w taryfie Freemium - 0zł/rok i jeszcze
    trochę minut/sms/mb będzie za darmo w razie potrzeby kryzysowego użycia..

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2018-04-27 09:05:46
    Od: Krzysztof Staniorowski <n...@k...net>

    Eneuel Leszek Ciszewski <e...@g...com> wrote:

    > Play, Orange, Virgin...
    > Do odbierania 2nr.

    Niestety nie zawsze da się rozwiązać problem aplikacją. Być może twórca
    wątku potrzebuje fizycznie dostępnej karty SIM do włożenia w jakieś
    urządzenie typu IoT czy alarm domowy.

    Ode mnie +1 dla Virgin Mobile.

    --
    Sent from my iPad via NewsTap :-)