  • 41. Data: 2012-08-15 23:56:54
    Temat: Re: Najwygodniejsza pozycja za kierownicą
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Wed, 15 Aug 2012 22:31:35 +0200, Marek P. wrote:

    > Na pewno jazda bez uprawnień

    To jest nieprawda, bo prawo jazdy mówi o DMC, a nie masie rzeczywistej.

    Przy okazji taka ciekawostka, bo ciągnąc nawet pustą przyczepę, pustym
    holownikiem w sytuacji kiedy DMC zestawu przekracza 3500kg i mając PJ kat.
    B, jedzie się bez uprawnień, nawet pomimo że rzeczywista jest znacznie
    niższa). A w przypadku szkody, ubezpieczyciel może wystąpić z regresem do
    kierowcy.

    Za to jadąc samochodem który w papierach ma DMC 3500kg, choćby był nie
    wiadomo jak przeładowany, takiego problemu już nie ma - uprawnienia są,
    tylko pojazd przeciążony.

    > i lawet dopuki auto nie będzie wazyło <3500.

    No jadąc lawetą odchudzenie zestawu to zazwyczaj żaden problem :)
    Zwalam rajdówkę, ktoś do niej wsiada i jedziemy osobno skoro się władza
    uparła.
    Pod warunkiem że auto sprawne.

    > Pewnie jeszcze kilka rzeczy ale to na pewno.

    Raczej zastanawia mnie jaki to będzie mandat.
    Bo taryfikator na ten temat milczy, a fajnie by było wiedzieć czy grozi mi
    raczej 200zł czy 5000zł.

    Bo ładowność mam 1250kg.
    Wieziony samochód waży jakieś 1100kg, ale do tego dochodzi jeszcze trochę
    gratów, paliwo w jednym i drugim aucie i mniej-więcej pewnie ważę w
    okolicach 3500kg.
    Ale gwarancji nie ma że gdyby ktoś to zważył czy by nie wyszło np. 3600kg.
    No i jak się jakiś wybitnie dokładny stróż napatoczy to ciekawe co mi może.

  • 42. Data: 2012-08-16 21:48:05
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Użytkownik "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał w
    wiadomości news:k0h0vh$4ps$1@inews.gazeta.pl...

    Tobie nic - bo liczy sie to w DR, ale właścicielowi już różnie - w
    zależności ile ma oleju w głowie. Najgorsze jest unieruchomienie auta
    poprzez zabranie DR.

    Kuba (aka cita)
    gg 1461968
    Dwa ogony - Irma, Myszka.

    A4 B5, Megane MK I ph1, FJ1100N
    Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L
    http://allegro.pl/show_item.php?item=2555212143

  • 43. Data: 2012-08-18 10:49:49
    Od: t? <tÎż_usenet@interia.pl>

    begin Kuba \(aka cita\)

    > Sprzedam motocyklowe tekstylne sakwy Moto Detail 12-22L

    Można w nich wozić śmieci? Albo dwa ogony?

    --
    ignorance is bliss

  • 44. Data: 2012-08-29 18:39:02
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Cavallino wrote:
    > Użytkownik "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> napisał w wiadomości
    > grup dyskusyjnych:o...@l...mshome.net...

    > W jakim badziewiu istnieje tylko taka regulacja?
    > I kto zmusza do zakupu takiego badziewia?
    >
    > Bo używam raczej tanich samochodów, a jak do tej pory wszystkie, o
    > ile miały regulację wysokości, to miały ją robiona normalnie, z
    > lewarowaniem fotela do góry.

    w wielu samochodach zakres tej regulacji jest zbyt mały dla osoby z długimi
    nogami...

    w Xarze z fotelem podniesionym na maksa i tak kolana były powyżej krawędzi
    fotela, w vel satisie osiągam podparcie ud na pełnej długości.

  • 45. Data: 2012-08-29 18:39:42
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Tomasz Gorbaczuk wrote:

    > Lepiej zajrzyj pod fotel i zobacz jak to jest rozwiązane - nie
    > spotakałem auta klasy sredniej w którym unosiło by się siedzisko bez
    > zmiany kąta jego pochylenia. W cedzie też jest to rozwiązane w taki
    > sposób jak mówię.

    w Xarze napewno się podnosi całe siedzisko.