  • 1. Data: 2020-03-22 21:18:14
    Temat: Naprawa pojazdów samochodowych...
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    Cytat z lokalnej uchwały w sprawie utrzymania czystości

    "Naprawa pojazdów samochodowych poza warsztatami naprawczymi jest
    dozwolona na terenie nieruchomości pod warunkiem, że prace związane z
    naprawą nie będą uciążliwe dla osób przebywających na sąsiednich
    nieruchomościach oraz nie będą powodowały zanieczyszczenia środowiska
    wodno - gruntowego. Powstałe odpady powinny być gromadzone i usuwane
    przez dokonującego naprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. "

    A jak jest u Ciebie?

  • 2. Data: 2020-03-22 21:26:42
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nie widzialem żeby ktoś Twizy naprawiał.
    Jednorazówka musieć to być,

  • 3. Data: 2020-03-22 22:57:30
    Temat: Re: Naprawa pojazdów samochodowych...
    Od: pueblo <n...@n...pl>

    Witaj kk, 22 mar 2020 w news:r58h6c$plf$1@news.icm.edu.pl napisałeś/aś:

    > A jak jest u Ciebie?

    Skąd ten styl? Ja np. ani przez chwilę nie pomyślałem, że to do mnie.

  • 4. Data: 2020-03-24 14:32:20
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-22 o 21:18, kk pisze:
> [...]
    > wodno - gruntowego. Powstałe odpady powinny być gromadzone i usuwane
    > przez dokonującego naprawy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. "

    U mnie jest róbta co chceta. Np. facet ma garaż w szeregu garaży
    stojących między blokami i w tym garażu, a przede wszystkim w jego
    otoczeniu robi naprawy (swoich, nie swoich samochodów?) rozkładając się
    na sporej przestrzeni ze sprzętem, samochodami w trakcie roboty. Często
    przy tym uruchamia maszyny robiące hałas na całym osiedlu. Garaże są
    między blokami na osiedlu mieszkaniowym. Zużytym olejem pali w piecyku,
    którym ogrzewa garaż. Przy okazji spala też plastikowe butelki po oleju,
    opakowania po częściach, zużyte części z plastiku i wszystko inne, żeby
    nie płacić za odbiór śmieci. W lecie, kiedy nie pali, to zużyty olej
    nalewa do kratki odwadniającej na parkingu.

  • 5. Data: 2020-03-24 14:56:59
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 24.03.2020 o 14:32, Poldek pisze:

> [...]
    > płacić za odbiór śmieci. W lecie, kiedy nie pali, to zużyty olej nalewa do kratki

    I co? Widzisz to i tylko użalasz się na Usenecie? Napisz, w jakiej
    wsi tak jest pośród popegeerowskich bloków, bo wszędzie indziej
    taki facet już następnego dnia po otwarciu takiego garażu miałby
    na karku straż miejską, policję i urząd skarbowy.

  • 6. Data: 2020-03-24 17:02:26
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    W dniu 2020-03-24 o 14:56, collie pisze:

> [...]
    > taki facet już następnego dnia po otwarciu takiego garażu miałby
    > na karku straż miejską, policję i urząd skarbowy.

    Dziś pytanie, dziś odpowiedź.
    Ja tylko się użalam w usenecie. Nie jestem przecież donosicielem.

  • 7. Data: 2020-03-24 19:56:07
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-24 14:32, Poldek wrote:

> [...]
    > nie płacić za odbiór śmieci. W lecie, kiedy nie pali, to zużyty olej
    > nalewa do kratki odwadniającej na parkingu.

    Widzę, że jesteś bardzo poruszony.

  • 8. Data: 2020-03-24 19:56:53
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2020-03-24 14:56, collie wrote:

> [...]
    > taki facet już następnego dnia po otwarciu takiego garażu miałby
    > na karku straż miejską, policję i urząd skarbowy.

    Jest miasto w którym nie ma takiego?