  • 1. Data: 2020-03-22 11:42:52
    Temat: Skoda Fabia II wymiana wentylatora nawiewu
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    Czołem, może ktoś przerabiał, albo namierzył jakieś wideo how-to.
    Podobno trzeba wybebeszyć całą deskę rozdzielczą łącznie z zegarami.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 2. Data: 2020-03-22 19:49:14
    Temat: Re: Skoda Fabia II wymiana wentylatora nawiewu
    Od: spider <"spajder[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 22.03.2020 o 11:42, PeJot pisze:
    > Czołem, może ktoś przerabiał, albo namierzył jakieś wideo how-to.
    > Podobno trzeba wybebeszyć całą deskę rozdzielczą łącznie z zegarami.

    Internety mówią, że żeby wymienić trzeba wybebeszać.
    Jeśli chodzi tylko o terkotanie to może pomóc smarowanie jakimś
    psikaczem od strony schowka:
    https://forum.fcp.pl/viewtopic.php?t=11028
    Jak zdjąć deskę:
    https://www.drive2.ru/l/1885527
    https://www.drive2.ru/l/1885622

  • 3. Data: 2020-03-22 19:59:34
    Od: PeJot <P...@n...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 19:49, spider pisze:

    > Internety mówią, że żeby wymienić trzeba wybebeszać.
    > Jeśli chodzi tylko o terkotanie to może pomóc smarowanie jakimś
    > psikaczem od strony schowka:
    > https://forum.fcp.pl/viewtopic.php?t=11028

    To już czytałem. Zastanawiam się natomiast nad doraźnym zaaplikowaniem
    jakiegoś oleju wprost w łożysko od strony wentylatora poprzez dziurę
    wywierconą *gdzieś* w obudowie. Tylko nie wiem *gdzie* stosowną dziurę
    uskutecznić.

    --
    P. Jankisz
    tylu idiotów" Stanisław Lem

  • 4. Data: 2020-03-22 21:43:03
    Od: spider <"spajder78[wytnij]"@wp.pl>

    W dniu 2020-03-22 o 19:59, PeJot pisze:

> [...]
    > jakiegoś oleju wprost w łożysko od strony wentylatora poprzez dziurę
    > wywierconą *gdzieś* w obudowie. Tylko nie wiem *gdzie* stosowną dziurę

    Możesz zrobić jak ten Rusek, wyciąć większą dziurę i potem zakleić
    klejem na gorąco:
    https://www.drive2.ru/l/2564349/

  • 5. Data: 2020-03-23 11:20:54
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2020-03-22 o 11:42, PeJot pisze:
    > Czołem, może ktoś przerabiał, albo namierzył jakieś wideo how-to.
    > Podobno trzeba wybebeszyć całą deskę rozdzielczą łącznie z zegarami.

    Pewnie najwięcej informacji znajdziesz na stronach różnych klubów, typu
    http://forum.skodaclub.pl/
    Są też grupy na FB.
    T.