  • 11. Data: 2006-09-19 20:56:37
    Temat: Re: Naszym ukochanym malkontentom dedykuje tracert z Białorusi :P
    Od: Krzysztof Oledzki <o...@...ns.pl>

    Pink <P...@w...op.pl> wrote:
    > Dnia 2006-09-19, o godzinie 20:34:16, użytkownik *Szymon Sokół* napisał(a)
    > w wiadomości: <news:dok0ggz0s3rq$.dlg@falcon.sloth.hell.pl>

    > Nowicjat i takie brzydkie słowa?

    Tak, masz rację. My tu wszyscy od wczoraj. ;)

    Pozdrawiam,

    Krzysztof Oledzki

    --
    Krzysztof Olędzki
    e-mail address: ole(a-t)ans(d-o-t)pl

  • 12. Data: 2006-09-19 21:26:54
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    On Wed, 20 Sep 2006 09:17:31 +1200, Marcin Frankowski wrote:

    > ,,Lepiej milczeć i wydawać się głupim, niż odezwać się i rozwiać
    > wszelkie wątpliwości" ((C) Mark Twain)

    Wg http://www.wisdomquotes.com/cat_stupidity.html to nie Twain, ale Abraham
    Lincoln. A wielokrotnie widziałem to samo zdanie przypisywane Stanisławowi
    Jerzemu Lecowi. Hm.
    --
    Szymon Sokół (SS316-RIPE) -- Network Manager B
    Computer Center, AGH - University of Science and Technology, Cracow, Poland O

  • 13. Data: 2006-09-19 23:41:54
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl> w
    artykule <news:1gd1craihbtdf.dlg@falcon.sloth.hell.pl> pisze:

    > Wg http://www.wisdomquotes.com/cat_stupidity.html to nie Twain, ale
    > Abraham Lincoln.

    Według innych źródeł już Lincoln cytował nieznaną bliżej osobę:
    http://www.samueljohnson.com/apocryph.html#15
    ...a najstarsze tropy prowadzą do Biblii, Księga Przysłów 17,28:
    http://online.biblia.pl/rozdzial.php?id=555#W28

    > A wielokrotnie widziałem to samo zdanie przypisywane
    > Stanisławowi Jerzemu Lecowi. Hm.

    A ja nie. Hmhm.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    I głupi, gdy milczy, wydaje się mądrym,

  • 14. Data: 2006-09-19 23:50:54
    Od: "Wlochaty" <i...@v...pl>

    czy to jest jeszcze pl.interent.polip ? ;/

    W.

  • 15. Data: 2006-09-20 00:05:06
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Wlochaty <i...@v...pl> w artykule
    <news:eepvop$u69$1@news.onet.pl> pisze:

    > czy to jest jeszcze pl.interent.polip ? ;/

    Czy Ciebie uwagi o konfiguracji programu nie dotyczą, że wysyłasz krzaki
    niezgodne z MIME? Uwagi na temat pisowni też dotyczą Ciebie.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<->h w adresie)
    Grand Inquisitor pl.internet.pomoc Trust No.1 http://evil.pl/pip/

  • 16. Data: 2006-09-20 13:22:40
    Od: Wojciech Wielogorski <r...@e...pl>

    Szymon Sokół napisał(a):

    > Czy znane Ci jest znaczenie słowa "bullshit"?
    Poniekad. Ale nie zmienilem zdania. No, moze nowicjat nie byl
    szczesliwie dobranym slowem ;-)

    Pozdrawiam wszytkich patriotow :)

    ww