  • 11. Data: 2018-06-09 21:27:27
    Temat: Re: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-08 o 22:36, Czarek pisze:

> [...]

    Po pierwsze - jeśli to reklama, to doczytaj o hakach. Może okazać się,
    że są "ale". Ja nie czytałem warunków bo mi się nie chciało.
    Potraktowałem wątek nieco komicznie z uwagi na kwoty jakich on dotyczy.
    Dyskutujemy bowiem o kwotach rzędu wydatków na browar spożyty wieczorem
    na wakacjach.

    Jest też inny aspekt - choć nie zamierzałem jego ujmować we
    wcześniejszej w wypowiedzi. Jeśli ktoś decyduje się na Naviexpert
    zamiast jakiejś darmowej wersji typu Yanosik czy Google, to jest
    świadomy korzyści jakie osiągnie. Uważam, że warto wspierać finansowo
    dobre produkty zamiast sadzić się na kilka zaoszczędzonych zł. "Roczna"
    prenumerata to 69zł. Cudzysłów dlatego, że za każdą wyjeżdżoną godzinę
    dostajemy 5 gratis więc opłata dotyczy dłuższego okresu korzystania.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 12. Data: 2018-06-09 21:31:40
    Od: Marek S <p...@s...com>

    > W czym te mapy lepsze od map googla? Dzisiaj mapy googla doprowadzily mnie do
    miejsca za ktorym w odleglosci moze trzystu metrow diabel chujem wode pil.

    Tak jak napisał Ci kk: nie chciało Ci się czytać wątku o tym, zresztą
    mojego autorstwa. Pokrótce powiem, że od zawsze Googla używałem a mimo
    to od paru miesięcy płacę za Naviexpert. Frajer ze mnie, co? :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 13. Data: 2018-06-10 15:31:46
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 08-06-2018 o 11:28, r...@k...pl pisze:
    > NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    >
    > Kupując Komputer Świat 7/2018 dostajemy za darmo 3 miesiące

    Szkoda na to nawet ceny gazety.
    Trasy wyznacza może i nieźle, ale o zdarzeniach na drodze informuje
    kiepsko - dużo gorzej od janosika.

  • 14. Data: 2018-06-10 15:33:06
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 09-06-2018 o 21:27, Marek S pisze:

> [...]
    > zamiast jakiejś darmowej wersji typu Yanosik czy Google, to jest
    > świadomy korzyści jakie osiągnie. Uważam, że warto wspierać finansowo

    Tyle że to nie jest dobry produkt.
    Może w niektórych aspektach jest lepszy od darmowych, ale w tych
    zasadniczych jest dużo gorszy.

  • 15. Data: 2018-06-10 18:50:01
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-10 o 15:33, Cavallino pisze:

    > Tyle że to nie jest dobry produkt.
    > Może w niektórych aspektach jest lepszy od darmowych, ale w tych
    > zasadniczych jest dużo gorszy.

    Nie zamierzam rozwijać tego wątku bo było o tym już sporo. Napiszę
    jedynie o swoich spostrzeżeniach i urywam temat.

    Nie ma idealnej nawigacji i pewnie długo nie będzie. Ja używam
    Naviexperta ponieważ świetnie podpowiada objazdy miejskich korków i może
    zaproponować (na żądanie) objazdy drogami gruntowymi nawet - gdy
    desperacja kierowcę ogarnia. Rewelacyjnie oznacza zakorkowane fragmenty
    dróg z czym np. Yanosik w ogóle sobie nie radzi i nagminnie robi numery
    w postaci pokazania dosłownie 200m z korka, który ma 4.5km. Nowe mapy
    Yanosika nawet tego nie nierzadko nie zrobią. Google są o dwie klasy
    lepsze w tym względzie - choć też nie radzą sobie z objazdami korków. W
    przypadku Google i Yanosika sam musiałem zmieniać trasę na swoje
    ulubione objazdy jeśli tylko dało się wizualnie zaobserwować korek. W NE
    zawsze podpowie.

    Naviexpert zdarzeń praktycznie nie pokazuje, ale to jest średnio
    potrzebne. Jeśli jest jakiś korek, to jego przyczyna mnie mniej
    interesuje niż to aby go w porę nawigacja wykryła i szybko zaproponowała
    objazd. Tu jest przepaść względem Yanosika czy Google na korzyść NE. O
    policji również sporadycznie ostrzega, ale od tego jest Yanosik. Używam
    obu tych aplikacji jednocześnie. Świetny tandem.

    Podoba mi się w NE błyskawiczne reagowanie ekipy na zgłoszone korekty
    map oraz słuchanie głosu "narodu" odnośnie pomysłów dla nowych wersji.
    Yanosik olewa takie zgłoszenia, a z Googlami nie ma praktycznie kontaktu
    w ogóle. I tak np. pojawi się niebawem lepsze zarządzanie głośnością
    plus parę innych fajnych zmian.

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 16. Data: 2018-06-10 18:59:25
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-06-2018 o 18:50, Marek S pisze:

> [...]
    > dróg z czym np. Yanosik w ogóle sobie nie radzi i nagminnie robi numery
    > w postaci pokazania dosłownie 200m z korka, który ma 4.5km.

    Ale yanosik nie jest jedyną nawigacją.
    AutoMapa którą ostatnio testowałem robiła to też tak jak piszesz, a jest
    dużo lepszym programem sama z siebie.

    Niestety- zarówno AM jak i NE, nie mają praktycznie w ogóle informacji o
    zdarzeniach na drodze - do ostrzegania są więc bezużyteczne.

    > Naviexpert zdarzeń praktycznie nie pokazuje, ale to jest średnio
    > potrzebne.

    Zależy komu.
    Dla mnie funkcja antyradaru jest bardzo ważna - ważniejsza niż
    wytyczenie objazdu krótszego o minutę czy dwie.

  • 17. Data: 2018-06-10 22:23:16
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Jun 2018 15:33:06 +0200, w <pfj9af$u28$2@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Tyle że to nie jest dobry produkt.
    > Może w niektórych aspektach jest lepszy od darmowych, ale w tych
    > zasadniczych jest dużo gorszy.

    Nie korzystałeś więc wiesz tyle ile dziś zjadłeś.

  • 18. Data: 2018-06-10 22:25:24
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Jun 2018 15:31:46 +0200, w <pfj97u$u28$1@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Szkoda na to nawet ceny gazety.
    > Trasy wyznacza może i nieźle, ale o zdarzeniach na drodze informuje
    > kiepsko - dużo gorzej od janosika.

    Heh, bo z reguły jedziesz już objazdem tych zdarzeń, więc i ciężko o
    informacje.

    Chyba nigdy, ale to absolutnie nigdy nie zostałem powiadomiony o "wypadku".

  • 19. Data: 2018-06-10 22:38:12
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sun, 10 Jun 2018 18:59:25 +0200, w <pfjlda$a8e$1@node1.news.atman.pl>,
    Cavallino <c...@k...pl> napisał(-a):

    > Ale yanosik nie jest jedyną nawigacją.
    > AutoMapa którą ostatnio testowałem robiła to też tak jak piszesz, a jest
    > dużo lepszym programem sama z siebie.

    Bzdura. Używałem AM ze 100 lat albo i dłużej.
    Traffic jest tam słaby.
    A co do ostrzegania o lotnych patrolach, to w zasadzie ta funkcja nie istnieje.

  • 20. Data: 2018-06-10 22:38:37
    Od: Cavallino <c...@k...pl>

    W dniu 10-06-2018 o 22:25, r...@k...pl pisze:

    > Heh, bo z reguły jedziesz już objazdem tych zdarzeń, więc i ciężko o
    > informacje.
    >
    > Chyba nigdy, ale to absolutnie nigdy nie zostałem powiadomiony o "wypadku".

    No właśnie.
    I o miśkach z suszarką też nie.
    Nawet niektórych stacjonarnych fotoradarów ten badziew nie zna,