  • 1. Data: 2018-06-08 11:28:08
    Temat: NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!

    Kupując Komputer Świat 7/2018 dostajemy za darmo 3 miesiące

  • 2. Data: 2018-06-08 13:07:19
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 11:28, r...@k...pl pisze:
    > NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    >
    > Kupując Komputer Świat 7/2018 dostajemy za darmo 3 miesiące

    Dzięki, właśnie rozważałem standardowy abonament na miesiąc :)

  • 3. Data: 2018-06-08 13:45:59
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 13:07, kosmos pisze:

    > Dzięki, właśnie rozważałem standardowy abonament na miesiąc :)

    Na 14 dni jest okres próbny za darmo.
    T.

  • 4. Data: 2018-06-08 14:39:24
    Od: kosmos <a...@u...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 13:45, T. pisze:

    > Na 14 dni jest okres próbny za darmo.
    > T.
    To prawda, ale ten już wykorzystałem dawno temu. A teraz będę
    potrzebował skorzystać w wakacje, więc taka promocja jak dla mnie jest
    super. Czasopismo w wersji elektronicznej to 8,90, a miesięczny
    abonament NE na Polskę to 14,90.

  • 5. Data: 2018-06-08 19:50:22
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 08.06.2018 o 11:28, r...@k...pl pisze:
    > NaviExpert z mapami Polski na 3 miesiące Gratis !!!
    >
    > Kupując Komputer Świat 7/2018 dostajemy za darmo 3 miesiące

    Sprawdź licencję, czy nie przesyłają danych do ubezpieczycieli. Z link 4
    dają za "darmo";)

    Shrek

  • 6. Data: 2018-06-08 21:18:52
    Od: Marek S <p...@s...com>

    W dniu 2018-06-08 o 14:39, kosmos pisze:

> [...]
    > potrzebował skorzystać w wakacje, więc taka promocja jak dla mnie jest
    > super. Czasopismo w wersji elektronicznej to 8,90, a miesięczny

    Tylko do tych 8.90 dodaj koszt dojazdu do kiosku a w tym zużycie klocków
    hamulcowych, oleju, filtrów wszelakich a także i opon. Może okazać się,
    że cena gazety wyniesie wtedy 14.91zł! Więc przepłacisz cały grosz!
    Ponadto narażony jesteś na szkodliwe działanie treści reklam zawartych w
    tej gazecie. Zastanów się dobrze :-D

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 7. Data: 2018-06-08 22:36:39
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 08.06.2018 o 21:18, Marek S pisze:

> [...]
    > że cena gazety wyniesie wtedy 14.91zł! Więc przepłacisz cały grosz!
    > Ponadto narażony jesteś na szkodliwe działanie treści reklam zawartych w

    Przeczytaj poniższe zdanie jeszcze raz i napisz dlaczego ma coś dodawać:

    --
    Czarek

  • 8. Data: 2018-06-08 22:56:47
    Od: kk <k...@o...pl>

    W dniu 2018-06-08 o 22:36, Czarek pisze:

    > Przeczytaj poniższe zdanie jeszcze raz i napisz dlaczego ma coś dodawać:

    Ja pierniczę, przecież to reklama jest

  • 9. Data: 2018-06-09 02:21:20
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    W czym te mapy lepsze od map googla? Dzisiaj mapy googla doprowadzily mnie do miejsca
    za ktorym w odleglosci moze trzystu metrow diabel chujem wode pil. Jak jechalismy to
    duzo osob mialo wlaczona nawigacje oparta na mapach googla bo wszystkie korki
    pokazywaly z duza precyzja. Proponowaly sensowne objazdy. I to wszystko za
    jednorazowa oplate przy kupnie telefonu i jakies grosiki za laczznosc z operatorem.
    Uwazam ze nic innego niz mape googla nie warto miec a placenie za cos innego to jakas
    bzdura.

  • 10. Data: 2018-06-09 07:19:04
    Od: kk <k...@o...pl>

> [...]
    Uwazam ze nic innego niz mape googla nie warto miec a placenie za cos innego to jakas

    No tak sobie uważasz a tutaj pisano jak jest tylko nie chciało Ci się
    czytać.