  • 1. Data: 2014-08-14 15:31:18
    Temat: Nazewnictwo w kodach źródłowych - nowy adres
    Od: s...@o...pl

    Witam

    Chciałbym przypomnieć o niezwykle praktycznym i przyjaznym dla innych programistów
    sposobie oznaczeń w kodach źródłowych. Specyfikacja oznaczeń dostępna jest pod nowym
    adresem:
    http://szyk.jcom.pl/nazewnictwo.html

    pozdro
    Szyk

  • 2. Data: 2014-08-14 16:16:40
    Temat: Re: Nazewnictwo w kodach źródłowych - nowy adres
    Od: A.L. <a...@a...com>

    On Thu, 14 Aug 2014 06:31:18 -0700 (PDT), s...@o...pl wrote:

> [...]
    sposobie oznaczeń w kodach źródłowych. Specyfikacja oznaczeń dostępna jest pod nowym

    W szczegolnosci to jest nowatorskie

    Nazvy typuv vyliczeniovyh

    A.L.

  • 3. Data: 2014-08-14 21:42:18
    Od: "slawek" <h...@s...pl>

    Użytkownik "A.L." napisał w wiadomości grup
    com...

    >W szczegolnosci to jest nowatorskie
    >
    >Nazvy typuv vyliczeniovyh

    Oparskałem ekran.

  • 4. Data: 2014-08-18 22:24:20
    Od: Stregor <s...@g...com>

    > Oparskałem ekran.

    A myślałem, że Stokrotka jest jedynym mesjaszem takich durnot...

    --
    Pozdrawiam,
    Stregor

  • 5. Data: 2014-08-20 01:58:13
    Od: Edek <e...@g...com>

    Dnia Thu, 14 Aug 2014 09:16:40 -0500 po głębokim namyśle A.L. rzekł:

    A poprawne byłyby nazwy

    sGodsGiftToUs
    eDziękujemyCiSCJohnson

    czy może powinno być Givt?

    --
    Edek

  • 6. Data: 2014-08-22 21:27:17
    Od: Bronek Kozicki <b...@s...net>

    On 14/08/2014 14:31, s...@o...pl wrote:
> [...]
    sposobie oznaczeń w kodach źródłowych. Specyfikacja oznaczeń dostępna jest pod nowym

    ojej, co za bzdura ...

    B.

  • 7. Data: 2014-08-25 08:59:40
    Od: wloochacz <w...@n...spam.gmail.com>

    W dniu 2014-08-22 21:27, Bronek Kozicki pisze:

    > ojej, co za bzdura ...
    Dlaczego od razu bzdura?
    Każda konwencja jest lepsza od jej braku - tu coś jest, a więc już jest
    dobrze. Ale żeby od razu bzdura??
    Co do "polskiego novoczesnego" to nie wypowiadam się.

    --
    wloochacz

  • 8. Data: 2014-08-25 09:26:10
    Od: Borneq <b...@a...hidden.pl>

    W dniu 2014-08-25 o 08:59, wloochacz pisze:
    > Dlaczego od razu bzdura?
    > Każda konwencja jest lepsza od jej braku - tu coś jest, a więc już jest
    > dobrze. Ale żeby od razu bzdura??
    > Co do "polskiego novoczesnego" to nie wypowiadam się.

    Tyle że to przypomina niesławnej pamięci notację węgierską, gdzie nazwy
    zmiennych były w rodzaju lpszVar. Nazwy zmiennych powinny zależeć od
    tego jakie znaczenie ma zmienna w logicznej strukturze programu, a nie
    od typu. Przedrostki takie jak "lpsz" mogły by być automatycznie
    wygenerowane przez kompilator.Nie zastępujmy kompilatora. Należy
    rozróżniać zmienne po znaczeniu jakie ma w logice programu, co nie da
    się automatycznie wygenerować.
    Argument przeciw notacji węgierskiej że zmiana typu wiąże się ze zmianą
    nazw wszystkich wystąpień zmiennej w dobie automatycznej faktoryzacji
    traci na znaczeniu, ale pozostaje argument żeby nie zastępować kompilatora.

  • 9. Data: 2014-08-25 10:03:55
    Od: slawek <f...@f...com>

    On Mon, 25 Aug 2014 08:59:40 +0200, wloochacz
    <w...@n...spam.gmail.com> wrote:
    > Każda konwencja jest lepsza od jej braku - tu coś jest, a więc już
    jest
    > dobrze. Ale żeby od razu bzdura??

    Aby dyktować innym jakich nazw mają używać trzeba mieć władzę i/lub
    autorytet. Dobrze też jest gdy ma to sens oraz sprawdza się w
    praktyce. (Czytaj: "kasa")

    Innymi słowy: chodzenie na rękach jest niezwykle praktyczne, buty się
    nie zdzierają.

  • 10. Data: 2014-08-25 16:44:21
    Od: "Jordan Szubert" <u...@j...us.to>

    Dnia 25-08-2014 o 09:26:10 Borneq <b...@a...hidden.pl> napisał(a):

> [...]
    > nazw wszystkich wystąpień zmiennej w dobie automatycznej faktoryzacji
    > traci na znaczeniu, ale pozostaje argument żeby nie zastępować

    http://en.wikipedia.org/wiki/Hungarian_notation#Syst
    ems_vs._Apps_Hungarian
    ?

    --