  • 1. Data: 2014-08-14 17:55:55
    Temat: [OT] niewinność komora zaatakowana
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    komora zaatakowali cyber (prorosyjscy) przestępcy...
    przyznaj się Firr co tam zmieniłeś komorowi w ustawieniach strony, że
    ten nadzwyczajny intelektualista wysiadł przy uruchamianiu?

  • 2. Data: 2014-08-14 18:59:26
    Temat: Re: [OT] niewinność komora zaatakowana
    Od: firr <p...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 sierpnia 2014 17:55:55 UTC+2 użytkownik feldmarszałek tusk
    napisał:
    > komora zaatakowali cyber (prorosyjscy) przestępcy...
    >
    > przyznaj się Firr co tam zmieniłeś komorowi w ustawieniach strony, że
    >
    > ten nadzwyczajny intelektualista wysiadł przy uruchamianiu?

    ja do polityki rzadu sie nie mieszam ;/ (za wyjatkiem moze tego ze wpieniaja mnie
    lekarze zabójcy i slaba 'kontrola' nad nimi) (gdybym
    nie oprzeszedl przez to sito medycznych killerów
    do dzis nie mialbym uszkodzonego nieodwracalnie
    zdrowia itp (bo zostalbym wyleczony przed uszkodzeniami) - i mam ntt mw to samo
    zdanie co ty o platformie;/)

  • 3. Data: 2014-08-15 15:28:37
    Od: feldmarszałek tusk <N...@g...pl>

    działanie lekarzy kilerów jest uzgodnione z tuskiem i gronkiewicz waltz
    - wszystko realizowane jest wolnym rynkiem wspólnoty europejskiej...
    czytaj: oni za to dostają pieniądze...