  • 11. Data: 2002-04-07 14:44:25
    Temat: Re: Neostrada - kilka pyta
    Od: bartosz kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 06.04.2002 16:22, Użytkownik krzyss napisał:
    [ciach]
    > Owszem jest to troche upierdliwe ale jest to specjalnie zrobione zeby
    > zniechecic do stawiania serwerow FTP
    > Dodatkowo jak robisz upload maxem 7KB/s to download prawie zupelnie stoi
    Ciekawe - twierdzisz ze jest tutaj podobna sytuacja jak w astercity?
    moze to zalezy od typu modemu, bo ja tego nie doswiadczylem...
    _bartek

  • 12. Data: 2002-04-07 17:14:10
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Paweł Zamaro" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Jestem userem neo juz ponad pol roku i jakos nigdy mi nie przeszkadzal
    > taki 'niski' upload, u mnie jest tak ze jezeli nic nie zaciagam to uplad
    > dochodzi do 27 kb/s, wiec nie wiem o czym wy w ogole dyskutujecie, nie
    tylko
    > ja tak mam, jeszcze paru znajomych.

    No popatrz, na laczu 2Mbitowym cale 27 kilo...
    --
    Olek =============================
    W nagłówku jest adres antyspamowy.

  • 13. Data: 2002-04-07 21:02:19
    Od: "Paweł Zamaro" <z...@p...fm>

    > No popatrz, na laczu 2Mbitowym cale 27 kilo...
    Nie stac mnie na 2mbity, ja mowie o 256...

  • 14. Data: 2002-04-07 21:02:27
    Od: "Tommy" <t...@p...fm>

    "krzyss" <...@k...pl> wrote in message news:3CAEA25D.14579B9@kill.pl...

    > Owszem jest to troche upierdliwe ale jest to specjalnie zrobione zeby
    > zniechecic do stawiania serwerow FTP
    > Dodatkowo jak robisz upload maxem 7KB/s to download prawie zupelnie stoi
    > :((((

    Oni w ogole robia tyle zabiegow zeby uniemozliwic stawianie serwerow, ze ten
    chyba jest nieco zbedny (autorozlaczanie, dynamiczny IP itp.). Zreszta w
    takim razie dla 2Mb tez powinni dac uplink 64Kb/s, skoro to taka "magiczna"
    cyferka, zapobiegajaca postawieniu serwa ;). Moja opinia: chca odstraszac
    klientow jak najdluzej, bo przy korzystniejszych warunkach nie wyrobiliby z
    obsluga :). Ja caly czas obserwuje Zachod i inne bardziej cywilizowane pod
    tym wzgledem (IMHO oczywiscie) kraje, gdzie za 50 $ mam lacze z transferem
    max 1,5 Mbit/s. Ale dluga droga jeszcze przed nami do tego - ja przynajmniej
    konca nie widze :).

    tom

  • 15. Data: 2002-04-07 21:02:35
    Od: krzyss <...@k...pl>

    > Ciekawe - twierdzisz ze jest tutaj podobna sytuacja jak w astercity?
    > moze to zalezy od typu modemu, bo ja tego nie doswiadczylem...
    > _bartek

    Ja mam bialego Siemensa i probowalem juz u 6 kumpli co maja takie same
    modemy i wszedzie tak jest.
    Zacznij cos wysylac 7kb/s i sproboj jakies www otworzyc wchodzi duzo
    gorzej...

    --
    [ ---------------- krzyss vel Qkill ---------------- ]
    [ ----- e-mail: ...@k...pl --- www.krzyss.prv.pl ---- ]

  • 16. Data: 2002-04-08 16:58:55
    Od: januszek <k...@k...mowi.spamerom.nie.irc.pl>

    >Oni w ogole robia tyle zabiegow zeby uniemozliwic stawianie serwerow, ze ten
    >chyba jest nieco zbedny (autorozlaczanie, dynamiczny IP itp.).

    A gdzies Ty widzial autorozlaczenie w Neostradzie? IP jest dynamiczny
    ale znam takie instalacje, gdzie nie zmienil sie od 60 dni.

> [...]
    >klientow jak najdluzej, bo przy korzystniejszych warunkach nie wyrobiliby z

    A ja sie bede upieral przy tezie, ze w tej chwili, na tle innych firm
    TPSA daje najlepsze warunki - jezeli chodzi o dostep do Inernetu.

    Z tym sie zgadzam.

    januszek

  • 17. Data: 2002-04-08 16:58:58
    Od: "Olek" <o...@p...onet.pl>

    > Nie stac mnie na 2mbity, ja mowie o 256...

    Ta wersja ma up 64kb wiec jesli mowisz o transferze 27kB
    to na pewno jest to down a nie up.
    "jezeli nic nie zaciagam to uplad dochodzi do 27 kb/s"
    przemysl to jeszcze raz bo sformulowanie jest sprzeczne
    samo w sobie

  • 18. Data: 2002-04-08 16:59:00
    Od: Tomasz Jarzynka <t...@C...cpi.pl>

    Tommy wrote:

> [...]
    > max 1,5 Mbit/s. Ale dluga droga jeszcze przed nami do tego - ja przynajmniej

    Nie no, za $50 to mozesz miec wrecz 1,5Gbit/s, oczywiscie $50 doplacaja Tobie.
    A tak serio to w Polsce tez istnieja ASK ;]

    --
    tomasz k. jarzynka / 601 706 601 / tomee (at) cpi (dot) pl

    "Zawsze się znajdzie odpowiednia filozofia do braku odwagi.
    -- Albert Camus"

  • 19. Data: 2002-04-08 16:59:54
    Od: "Bartek Kulicki" <b...@i...com>

    > Ja mam bialego Siemensa i probowalem juz u 6 kumpli co maja takie same
    > modemy i wszedzie tak jest.
    > Zacznij cos wysylac 7kb/s i sproboj jakies www otworzyc wchodzi duzo
    > gorzej...

    a co w tym dziwnego ? uplink masz nasycony w ~100% - wiec jak maja wracac pakiety z
    potwierdzeniem odebrania danych ?

    --
    b.

  • 20. Data: 2002-04-08 16:59:57
    Od: bartosz kaczynski <b...@n...polbox.com>

    Dnia 07.04.2002 22:02, Użytkownik krzyss napisał:

    > Ja mam bialego Siemensa i probowalem juz u 6 kumpli co maja takie same
    > modemy i wszedzie tak jest.
    > Zacznij cos wysylac 7kb/s i sproboj jakies www otworzyc wchodzi duzo
    > gorzej...

    Odpukac ale w speedstreamach nie zauwazylem...ale kto wie kiedy zachce
    sie komus cos robic...
    _bartek