  • 1. Data: 2003-06-25 18:54:14
    Temat: Neostrada - nowinki od techika
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl>

    Wlasnie jestem po instalacji Neostrady (po miesiacu oczekiwania).

    Podczas rozmowy z technikiem wyszla informacja ktora moze zaciekawic
    tutaj obecnych:
    -jest likwidowana komorka w TPSA odpowiedzialna za instalacje neostrad,
    jeszcze tydzien na wykonanie zalelgych instalacji
    -Infolinia i TPSA to dwie rozne firmy i komunikacja pomiedzy nimi jest
    fatalna.
    -W usludze Neostrada zrob to sam, modem sie kupuje a nie dzierzawi.
    Gwarancja jest na rok. Jak po tym terminie modem padnie to TPSA umywa
    rece i klient musi sam kupic modem. W przypadku montazu modem sie
    dzierzawi - po padzie TPSA wymienia go na nowy.
    -Nie wiadomo kto bedzie sie zajmowal neostadami w przyszlosci.
    -Dla nielubiacych USB technik polecal Lucenty (350zl) ponoc ladnie
    wspolpracuja z Neo. Tpsa zwisa co jest po drugiej stronie linii. (tylko
    podczas reklamacji ma byc modem ktory sie dostalo)

    Instalowalem Neostrade +

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    George Orwell was an optimist.

  • 2. Data: 2003-06-26 05:50:00
    Temat: Re: Neostrada - nowinki od techika
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,m

    > -jest likwidowana komorka w TPSA odpowiedzialna za instalacje neostrad,
    > jeszcze tydzien na wykonanie zalelgych instalacji

    Neostradami zajmuja sie lokalne tepsy, wiec moze w Twoim miescie
    taka jedna likwiduja ;-)

    > -Infolinia i TPSA to dwie rozne firmy i komunikacja pomiedzy nimi jest
    > fatalna.

    Infolinia 0800 120 811 to infolinia Polpaka - komorki TPSA :)
    Zdziwilbys sie ile pionow (czyli w ich wydaniu "innych firm") ma jeszcze
    TPSA.. Sami sie w tym gubia :)
    Ja mam tak:
    - 1 lacze obslugiwane przez teletransmisje (rybnik - warszawa)
    - 3 lacza obslugiwane przez polpak (katowice)
    - telefony obslugiwane przez lokalna tpsa
    - infolinie 0801 obslugiwana przez dzial ktorego nazwy nie pamietam w
    bielsku

    Jest jeszcze pare innych :-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl

  • 3. Data: 2003-06-26 05:51:05
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Adam Kułagowski" <f...@h...pl> napisał w wiadomości
    > -jest likwidowana komorka w TPSA odpowiedzialna za instalacje neostrad,
    > jeszcze tydzien na wykonanie zalelgych instalacji
    Ciekawe. I co niby bedzie po tym tygodniu? Stanie instalacja neostrad?

    > -Infolinia i TPSA to dwie rozne firmy i komunikacja pomiedzy nimi jest
    > fatalna.
    Z tego co wiem to na terenie Wawy infolinia zajmuje sie firma
    www.contactcenter.pl i raczej nie maja problemu z komunikacja.

> [...]
    > rece i klient musi sam kupic modem. W przypadku montazu modem sie
    > dzierzawi - po padzie TPSA wymienia go na nowy.
    A to zadna nowosc, przeciez w cenniku na stronie tepsy jest wyraznie
    napisane, ze zestaw jest wlasnoscia klienta. Ponoc w okolicach konca
    roku ma byc przygotowana lista referyncyjna modemow i wtedy
    bedzie mozna kupic sprzet we wlasnym zakresie placac jedynie za
    aktywacje uslugi.

    Bucz

  • 4. Data: 2003-06-26 10:14:31
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    Piotr Chmielewski <c...@m...pw.edu.pl> wrote:

> [...]
    > roku ma byc przygotowana lista referyncyjna modemow i wtedy
    > bedzie mozna kupic sprzet we wlasnym zakresie placac jedynie za

    E tam końca roku. Już teraz można wykupić sam pakiet aktywacyjny, mając swój
    modem.
    Poza tym zainteresowanym polecam czytanie od czasu do czasu alt.pl.neostrada

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 5. Data: 2003-06-26 10:14:35
    Od: "the.one" <t...@g...xxx>

    Użytkownik "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl> napisał w
    wiadomości news:bdd4pt$e80$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Ciekawe. I co niby bedzie po tym tygodniu? Stanie instalacja neostrad?

    Może trochę ściślej... W związku z wprowadzeniem samoinstalacji TePsa wpadła
    na pomysł, że nie potrzebuje aż tylu monterów. Ma zamiar ich zwolnić i
    zatrudnić firmy zewnętrzne w miarę potrzeb... Ciekawe tylko kto będzie
    chodził i wymieniał np. padnięte modemy.

    > Z tego co wiem to na terenie Wawy infolinia zajmuje sie firma
    > www.contactcenter.pl i raczej nie maja problemu z komunikacja.

    ContactCenter to część TP Internet a to z kolei spóła TePsy.

    Pozdrawiam
    the.one

  • 6. Data: 2003-06-26 10:14:49
    Od: Andrzej Bursztynski <_...@p...pl>

    Adam Kułagowski wrote:
> [...]
    > rece i klient musi sam kupic modem. W przypadku montazu modem sie
    > dzierzawi - po padzie TPSA wymienia go na nowy.

    Nie do końca. Od 1.01.2003 obowiązują nowe przepisy i jest coś takiego
    jak zgodność z umową (rodzaj dawnej rękojmii) i sprzedawca ma obowiązek
    reperować przez 2 lata od zakupu.

    --
    Andrzej Bursztynski, My personal opinions are just mine
    -crossout underlines and replace with first 3 letters of my first name-

  • 7. Data: 2003-06-26 13:37:03
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@n...poczta.rybnik.pl>

    > Ja mam tak:
    > - 1 lacze obslugiwane przez teletransmisje (rybnik - warszawa)

    ale cisniesz.... jakbyś dobrze sprawdzał to te łącze się kończy też na
    routerze brzegowym w katowicach tak jak Twoje pozostałe 3.
    Ta transmisja jest najprawdpodobniej na trasie Jastrzębie-Rybnik, a w
    rybniku jest wpiete w switcha FR. - tak domniewam, ale napewno nie leci to
    przez warszawe :)

    Marcin

  • 8. Data: 2003-06-26 13:37:16
    Od: n...@n...pl (Robert)

    Adam Kułagowski wrote:

> [...]

    > rece i klient musi sam kupic modem. W przypadku montazu modem sie
    > dzierzawi - po padzie TPSA wymienia go na nowy.

    Ale czy warto kupowac modem w Neo? Jaka moze byc byc jego trwalosc.
    Ile on kosztuje?
    Bede wdzieczny za info.
    Robert

  • 9. Data: 2003-06-26 13:37:25
    Od: p...@d...zind.ikem.pwr.wroc.pl

    the.one <t...@g...xxx> wrote:
> [...]
    > zatrudnić firmy zewnętrzne w miarę potrzeb... Ciekawe tylko kto będzie
    > chodził i wymieniał np. padnięte modemy.

    Przecież samoinstalacji modem (i problem padu) hest twój :)

  • 10. Data: 2003-06-26 19:51:17
    Od: Adam Kułagowski <f...@h...pl>

    On Thu, 26 Jun 2003 05:51:05 +0000 (UTC), Piotr Chmielewski
    <c...@m...pw.edu.pl> wrote:
    > Użytkownik "Adam Kułagowski" <f...@h...pl> napisał w wiadomości
    > Ciekawe. I co niby bedzie po tym tygodniu? Stanie instalacja neostrad?

    Wg montera tylko samoinstalacja. (sam szedl na zielona trawke)

    > Z tego co wiem to na terenie Wawy infolinia zajmuje sie firma
    > www.contactcenter.pl i raczej nie maja problemu z komunikacja.

    Pozwole miec sobie inne zdanie. Ale to nie jest celem dyskusji.
    Przyklad - w boku o samoinstlacji wiadomo bylo od polowy maja. W
    infolinii do 1 czerwca - cisza, nikt nic nie wie.

    Adam Kułagowski GG:2039793 f...@p...pl

    Unless you're the lead dog, the view never changes.