  • 21. Data: 2003-06-29 06:43:47
    Temat: Re: Neostrada - nowinki od techika
    Od: "Paweł" <p...@l...pl>

    > -Infolinia i TPSA to dwie rozne firmy i komunikacja pomiedzy nimi jest
    > fatalna.

    Ale odkrycie... Znaczna wiekszosc infolinii to telefony wynajete w firmie
    telemarketingowej swiadczacej takie uslugi dla innych firm. I zwykle
    komunikacja jest fatalna.

    Pawel.

  • 22. Data: 2003-06-29 14:44:03
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Caligari" <p...@n...cy> napisał w wiadomości

    > Co masz na myśli pisząc "polecał"? Przecież TPSA wycofała się z Lucentów
    (na
    > liście referencyjnej jest tylko Sagem). Ostatnio ponoć tylko małą partię

    Nie sugerujcie sie ta lista referencyjna - na razie nikt jej nie ruszyl
    palcem - po prostu wrzucili tam sobie jedyny modem ktory daja teraz
    w samoinstalacji. Prawdziwa lista ma byc dopiero przygotowana (termin
    jaki slyszalem to koniec roku ale roznie to w tpsa bywa...)

    Bucz

  • 23. Data: 2003-06-29 14:44:14
    Od: "Piotr Chmielewski" <c...@m...pw.edu.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Szyszlo" <z...@w...lublin.pl> napisał w wiadomości
    > the.one wrote:
    >
    > z samoinstalacja modemu, gdzie modem po prostu sie wykupuje
    > od tele psa, to bedzie kicha totalna.
    > zalozmy ze zdechnie kabel, bo dla przykladu szczur nadgryzl.
    > i co? tepsa bedzie zwalala cala wine na twoj modem.
    > dotychczas za calosc odpowiadala tepsa.

    Z drugiej strony jak teraz zepsujesz modem z wlasnej winy
    to nie bedziesz im musial bulic kosmicznych sum. Nie wiem
    ile licza sobie za modem adsl ale moje sdi wycenili cos na
    1050 zl jezeli zepsuje sie z mojej winy :) (albo zgubie terminal)

    Bucz

  • 24. Data: 2003-06-29 17:18:06
    Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...pl>

    Witam,

    > to co niby ma znaczyć słowo warszawa w zwrocie:

    Ales sie przyczepil jak rzep - nie wiesz co znaczy slowo "obslugiwac" ??
    W skrocie to np. zglaszanie problemow, awarii, uzyskiwanie informacji
    o biezacej konfiguracji, prosby o ew. zmiany w niej itp itd etc.
    EOT proponuje bo sie offtopikowo robi ;-)
    pozdr.

    --
    Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
    tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl