  • 1. Data: 2003-10-18 16:53:46
    Temat: Skype-Rewolucja w telefoni internetowej
    Od: Hasior <H...@f...egospodarka.pl>

    Tworcy programu p2p Kazaa szwed Niklas Zennstrom i dunczyk Janus Friis
    zaskoczyli nas nowym programem p2p do prowadzenia darmowych rozmow
    telefonicznych.<br>W dzisiejszej szwedzkiej prasie w kazdym dzienniku
    mozna znalezc artykuly na temat Skype bo tak nazywa sie ten
    program.<br>Dotychczas w telefoni internetowej uzywano protokulu IP a w
    Skype uzyto techniki P2P.

    wiecej na stronie http://onet.se/rss

    --
    Hasior

    Best Regards,
    Andrzej

    Hasior's Profile: http://forum.egospodarka.pl/member.php?action=getinf
    o&userid=16
    View this thread: http://forum.egospodarka.pl/showthread.php?threadid=
    25560

  • 2. Data: 2003-10-18 17:36:31
    Temat: Re: Skype-Rewolucja w telefoni internetowej
    Od: "Kokosz" <k...@i...pl>

  • 3. Data: 2003-10-18 19:03:12
    Od: Robert Święcki <c...@c...pw.edu.pl>

    Hasior napisał w <H...@f...egospodarka.pl>:

> [...]
    > mozna znalezc artykuly na temat Skype bo tak nazywa sie ten
    > program.<br>Dotychczas w telefoni internetowej uzywano protokulu IP a w

    Niesamowite, trzeba bedzie teraz uzywać p2ptables do blokowania, utrudniania
    itp, skoro to nie IP ;)

    --
    Pozdrowienia, Robert!

    NEVER EVER mess with a PCB jumper you don't understand, even if it's
    labelled "SEX AND FREE BEER" (C)1992 Dave Haynie - Amiga developer

  • 4. Data: 2003-10-19 11:06:29
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@p...rybnik.pl>

> [...]
    > mozna znalezc artykuly na temat Skype bo tak nazywa sie ten
    > program.<br>Dotychczas w telefoni internetowej uzywano protokulu IP a w

    to troche niedobrze..... bo tak naprawde jezeli to bedzie uzywało tych
    samych protokołów (warstwy 5 6 7) co kazaa, to tam gdzie kazaa jest
    przycięta/ograczniona w paśmie to bedzie dupiato działać.
    A jak bedzie dupiato działać to ludziska będą sie rzucac ze im dupiato
    działa....
    ot kolejny krok w wojnie z adminami....

    Marcin

  • 5. Data: 2003-10-21 10:46:27
    Od: "zadziorek" <x...@c...pl.nospam>

    > program.<br>Dotychczas w telefoni internetowej uzywano protokulu IP a w
    > Skype uzyto techniki P2P.

    przeciez programy p2p dzialaja na IP, a po drugie to programy do
    komunikacji glosowej zawsze dzialaly w polaczenich p2p

  • 6. Data: 2003-10-22 15:29:47
    Od: Tomasz Kłoczko <k...@r...mif.pg.gda.pl>

    Hasior <H...@f...egospodarka.pl> wrote:

> [...]
    > mozna znalezc artykuly na temat Skype bo tak nazywa sie ten
    > program.<br>Dotychczas w telefoni internetowej uzywano protokulu IP a w

    A to P2P nie korzysta już IP ? :o)

    kloczek
    -------
    -------
    Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: k...@r...mif.pg.gda.pl*

  • 7. Data: 2003-10-22 15:29:50
    Od: Tomasz Kłoczko <k...@r...mif.pg.gda.pl>

    zadziorek <x...@c...pl.nospam> wrote:

    > przeciez programy p2p dzialaja na IP, a po drugie to programy do
    > komunikacji glosowej zawsze dzialaly w polaczenich p2p

    Niekoniecznie. Te które potradfią obsłużyć telekonferencję dla kilku osób
    używają także czsami unicast/multicast.

    kloczek
    -------
    -------
    Tomasz Kłoczko, sys adm @zie.pg.gda.pl|*e-mail: k...@r...mif.pg.gda.pl*

  • 8. Data: 2003-10-28 21:17:16
    Od: "Sławek " <s...@g...pl>

    Hej,
    a możę ktoś mi powie (rozpisze), jako zupełnemu nowicjuszowi, jak się
    podłączyć do darmowych rozmów. Nigdy wcześniej nie słyszałem o tym, a
    wiadomo - chciałoby się taniej.
    Bardzo będę dziękował za wskazówki i naukę.
    Pozdrawiam,
    Sławek
    GG 1302422