  • 21. Data: 2004-06-25 10:15:21
    Temat: Re: NetArt - godna polecenia?
    Od: "Jakub Żukowski" <j...@N...venomski.com>

    Witam,
    > gdyby nie to, że ze
    > Szczecina mam do ichniego serwera 15 % strat......
    Sorry nie rozumiem. Gdyby nie to, ze Szczecina mam do ich niego...? Wiecej
    ksiazek czytaj i mysl co piszesz.

    Pozdrawiam,

    --
    Jakub 'Venom' Żukowski
    mobile: (+48 880) 229 318

  • 22. Data: 2004-06-25 13:17:15
    Temat: [OT] Re: NetArt - godna polecenia?
    Od: Piotrek Bińkowski <p...@t...zero.net.pl>

    [...]

    http://sjp.pwn.pl/haslo.php?id=19481

    --
    Piotrek Bińkowski | Nie jest tak, że kiedy laik wymyśli sobie jakieś
    UnRegistered | wygodne dla siebie regulacje, to będzie mógł ich

  • 23. Data: 2004-06-25 15:33:03
    Od: Andrzej <a...@c...kenay.com>

    Użytkownik Robert Szycki napisał:
    > Hej
    > Co sadzicie o http://netart.pl ?
    > Proponuja za mniejsze pieniadze utrzymywanie domen, ktorymi do
    > tej pory zajmowal sie NASK.
    Rejestruję u nich ostatnio sporo (jak na moją firmę) domen,
    zero problemów, miła obsługa. Jak wywali się flasha z przeglądarki
    unika się bzdetnego zegara przy sprawdzaniu domeny.

    Pojawiły się również firmy typu DomainMaker dla Firm rejestrujących
    domeny, ale imho szkoda prądu, skoro można mieć zarejestrowaną i
    opłaconą domenę w ciągu 48h za mniejsze pieniądze.

    Niezła jest również możliwość dodawania danych abonentów domen
    jeśli są inni niż rejestrujący...

    Pozdrawiam (szczególnie Ciacho z NetArt ;)
    yanek

    --
    Aby wysłać maila na priv wywal z adresu nadawcy: "cutit."

  • 24. Data: 2004-06-25 21:03:06
    Od: "Pawel" <a...@T...go2.pl>

    Witam,

    > Co sadzicie o http://netart.pl ?

    Mam w NetArt trzy domeny, nastepne wkrotce przenosze. Zadnych problemow,
    mila obsluga, blyskawiczne dzialanie. Szczegolnie w sytuacjach, gdy trzy dni
    przed terminem przedluzenia przypominam sobie, ze jeszcze domena nie
    oplacona...

    Polecam (na dodatek maja 2 miejsce w top100).

    --
    Pozdrawiam,
    Pawel