  • 1. Data: 2012-11-01 13:56:38
    Temat: Nidzica - Olsztynek a Targeo
    Od: "Latet" <l...@l...pl>

    Witam,

    Czy trasa "7" pomiędzy Nidzicą a Olsztynikiem jest przejezdna? Mapa Targeo
    pokazuje tam (od wielu miesięcy) szary kolor i znaczki "zakaz ruchu", jakby był
    to odcinek zamknięty. Co tam się dzieje?

    Dzięki,

    latet

  • 2. Data: 2012-11-01 14:36:21
    Temat: Re: Nidzica - Olsztynek a Targeo
    Od: Jacek Politowski <s...@n...istnieje>

    In article <5092718d$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>
    Latet <l...@l...pl> wrote:

    > Czy trasa "7" pomiędzy Nidzicą a Olsztynikiem jest przejezdna? Mapa Targeo
    > pokazuje tam (od wielu miesięcy) szary kolor i znaczki "zakaz ruchu", jakby był
    > to odcinek zamknięty. Co tam się dzieje?

    Jak tamtędy jechałem 27/28-go, to aktualna AutoMapa zupełnie się
    gubiła - trzeba było przeczekać. Jedzie się odcinkiem według AM
    zamkniętym, więc głupieje i nie jest w stanie wyznaczyć trasy po jej
    teoretycznym zgubieniu.

    Trasa jest bezproblemowo przejezdna, jedzie się już po nowym odcinku.

    --
    Jacek Politowski

  • 3. Data: 2012-11-09 15:35:31

    Thu, 1 Nov 2012 13:56:38 +0100, w <5092718d$0$1210$65785112@news.neostrada.pl>,
    "Latet" <l...@l...pl> napisał(-a):

> [...]
    > pokazuje tam (od wielu miesięcy) szary kolor i znaczki "zakaz ruchu", jakby był
    > to odcinek zamknięty. Co tam się dzieje?

    Najnowsza AM (nie targeo) pokazuje już pobudowane i odblokowane nowe odcinki.
    Targeo zazwyczaj jest trochę do tyłu w stosunku do AM.