  • 1. Data: 2012-10-31 18:10:08
    Temat: Odśnieżajmy samochody, nawet te ciężarowe
    Od: dato <d...@w...pl>

    bo jak nie to:

    http://russia.prochan.com/dash_cam/t/8f4_1351626990

  • 2. Data: 2012-10-31 19:43:19
    Temat: Re: Odśnieżajmy samochody, nawet te ciężarowe
    Od: "uciu" <g...@i...pl>

    jechałem w zeszłym roku na Kielce gdy w podobny sposób zaczęły "odlatwać"
    wielkie i grube kawały lodu z naczepy tira jadącego w przeciwnm kierunku. A
    był na prawde duże bo zaczeły odpadać przy prędkości około 100km/h.
    Na szczęście udało mi się wbić między tafle, ale auto za mnią już
    dostało....a kierowca tira jechał dalej, tak jakby nic nie widział (w sumie
    mógł nie widziec).

    --
    ---
    uciu

  • 3. Data: 2012-10-31 21:40:29
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-10-31 19:43, uciu pisze:
> [...]
    > Na szczęście udało mi się wbić między tafle, ale auto za mnią już
    > dostało....a kierowca tira jechał dalej, tak jakby nic nie widział (w

    Ja jechałem w zeszłym roku na Kielce i dostałem taką taflą lodu, ze
    strat o dziwo tylko kierunkowskaz.

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 4. Data: 2012-10-31 21:42:54
    Od: "nom" <n...@u...gazeta.pl>

    Użytkownik "uciu" <g...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Na szczęście udało mi się wbić między tafle, ale auto za mnią już
    > dostało....a kierowca tira jechał dalej, tak jakby nic nie widział (w
    > sumie mógł nie widziec).

    Kolega miał podobnie, ale wyprzedzał TIRa i przy 120km/h spadła mu tafla
    lodu na szybę i dach. Szyba poszła w drobny mak, ale kolega skończył manewr
    wyprzedzania i zatrzymał TIRa. :-)
    Potem wezwał policję.