  • 1. Data: 2012-10-31 15:22:55
    Temat: spadający tynk
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Sytuacja następująca:

    Samochód zaparkowany przed warsztatem samochodowym w bardzo starym budynku,
    /właściciel to mój znajomy wynajmujący lokal w tym budynku od syndyka
    upadłej spółdzielni/. Z elewacji tego budynku odpadł sporej wielkości tynk
    uszkodził mój pojazd /na szczęście nieznacznie/ Udałem się do biura tejże
    spółdzielni ale delikatnie mówiąc olali mnie. Zgłosiłem sprawę policji która
    po przyjeździe stwierdziła że nic nie pomoże bo nie zaszło przestępstwo.
    Podejrzewam że budynki nie posiadają ubezpieczenia OC. Jaskie kroki
    powinienem poczynić dalej? Zwrócić się na piśmie do zarządu z prośbą o
    wskazanie ubezpieczyciela i numeru polisy? Mój pojazd ma tylko OC więc
    wypłata z AC nie wchodzi w grę....

  • 2. Data: 2012-10-31 15:54:54
    Temat: Re: spadający tynk
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-31 15:22, Jarek S. pisze:
> [...]
    > powinienem poczynić dalej? Zwrócić się na piśmie do zarządu z prośbą o
    > wskazanie ubezpieczyciela i numeru polisy? Mój pojazd ma tylko OC więc

    Dokładnie tak.

  • 3. Data: 2012-10-31 16:33:34
    Od: m...@w...pl

    Musisz wycenic swoje szkody i zwrocic sie o ich pokrycie do zarzadcy budynku. Jak
    mniemam to spoldzielnia.

    Napisz im pismo w tej sprawie.

    Jak cie oleja pozostaje droga sadowa.

  • 4. Data: 2012-10-31 16:36:12
    Temat: Re: spadaj?cy tynk
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-10-31 15:22, Jarek S. wrote:

> [...]
    > /w?a?ciciel to m?j znajomy wynajmuj?cy lokal w tym budynku od syndyka
    > upad?ej sp?dzielni/. Z elewacji tego budynku odpad? sporej wielko?ci tynk
    > uszkodzi? m?j pojazd /na szcz?cie nieznacznie/ Uda?em si? do biura tej?e
    > sp?dzielni ale delikatnie m?wi?c olali mnie. Zg?osi?em spraw? policji kt?ra
    > po przyje?dzie stwierdzi?a ?e nic nie pomo?e bo nie zasz?o przest?pstwo.
    > Podejrzewam ?e budynki nie posiadaj? ubezpieczenia OC. Jaskie kroki
    > powinienem poczyni? dalej? Zwr?ci? si? na pi?mie do zarz?du z pro?b? o
    > wskazanie ubezpieczyciela i numeru polisy? M?j pojazd ma tylko OC wi?c

    Policja pomoze na tyle ze zawsze sie przyda jej notatka potwierdzajaca
    zdarzenie.

    Ps. Ustaw sobie kodowanie w czytniku.

    --

    memento lorem ipsum

  • 5. Data: 2012-10-31 16:36:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Wed, 31 Oct 2012 15:22:55 +0100 osobnik zwany Jarek S.
    napisał:

    > Sytuacja nastepuj?ca:
    >
    > Samochód zaparkowany przed warsztatem samochodowym w bardzo starym
    > budynku, /w?a?ciciel to mój znajomy wynajmuj?cy lokal w tym budynku od
    > syndyka upad?ej spó?dzielni/. Z elewacji tego budynku odpad? sporej
    > wielko?ci tynk uszkodzi? mój pojazd /na szcze?cie nieznacznie/ Uda?em
    > sie do biura tej?e spó?dzielni ale delikatnie mówi?c olali mnie.
    > Zg?osi?em sprawe policji która po przyjeOEdzie stwierdzi?a ?e nic nie
    > pomo?e bo nie zasz?o przestepstwo. Podejrzewam ?e budynki nie posiadaj?
    > ubezpieczenia OC.

    a to problem syndyka. złoż kwit z żadaniem odszkodowania a jak odmówi to
    do sądu. To czy ma OC czy nie to tylko jego sprawa.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 6. Data: 2012-10-31 18:28:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Jarek S." <p...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    a.pl...
> [...]
    > OC. Jaskie kroki powinienem poczynić dalej? Zwrócić się na piśmie do
    > zarządu z prośbą o wskazanie ubezpieczyciela i numeru polisy?

    Jak nie mają OC, to raczej musisz dochodzić od właściciela.
    Bez sądu się pewnie nie obędzie.

  • 7. Data: 2012-11-01 15:09:23
    Od: Filip <b...@m...pl>

    W dniu 2012-10-31 16:36, elmer radi radisson pisze:

    > Policja pomoze na tyle ze zawsze sie przyda jej notatka potwierdzajaca
    > zdarzenie.
    >
    > Ps. Ustaw sobie kodowanie w czytniku.

    A Ty masz w porządku?

  • 8. Data: 2012-11-01 17:23:48
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    On 2012-11-01 15:09, Filip wrote:

    > A Ty masz w porządku?

    Cos nie tak z UTF-8? A zobacz sobie w dodatku, jakie sam
    masz 8)

    --

    memento lorem ipsum

  • 9. Data: 2012-11-01 22:54:35
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2012-11-01 17:23, *elmer radi radisson* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:

    > Cos nie tak z UTF-8? A zobacz sobie w dodatku, jakie sam
    > masz 8)

    Popsułeś i jeszcze marudzisz.
    On ma poprawnie skonfigurowanego Thunderbirda w przeciwieństwie do
    Ciebie - odpisuje w kodowaniu przedpiszcy, a Ty wymuszasz w przypadku
    braku deklaracji kodowania (co często dotyka piszących z wirusa - w
    naszy przypadku jest nim Jarek S.) UTF.
    Żeby naprawić Thunderbirda i pozwolić mu na autodetekcję kodowania
    klikasz prawą myszą na grupie, wybierasz właściwości i odhaczasz "stosuj
    domyślne..."

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 10. Data: 2012-11-01 23:21:05
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-11-01 22:54, Mirek Ptak pisze:
    > Dnia 2012-11-01 17:23, *elmer radi radisson* napisał, a mnie coś
    > podkusiło, żeby odpisać:

    > Popsułeś i jeszcze marudzisz.

    To prawda.

    > On ma poprawnie skonfigurowanego Thunderbirda w przeciwieństwie do

    Hola, hola - tego nie wiemy :)

    > Ciebie - odpisuje w kodowaniu przedpiszcy, a Ty wymuszasz w przypadku
    > braku deklaracji kodowania (co często dotyka piszących z wirusa - w
    > naszy przypadku jest nim Jarek S.) UTF.

    To prawda :)

    > Żeby naprawić Thunderbirda i pozwolić mu na autodetekcję kodowania
    > klikasz prawą myszą na grupie, wybierasz właściwości i odhaczasz "stosuj
    > domyślne..."

    Nieprawda :)