  • 11. Data: 2011-03-16 15:10:32
    Temat: Re: Nie chce zapalic gsx r 750
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2011-03-16 15:55, dawid750 pisze:

    > A jezli swiece nic pomoga?

    No to skoro rozrusznik sie kręci i nie zapali po zmianie świec choc
    niedawno go odpalales to... moze byc wszystko albo nawet cokolwiek.

    > Gdzie dalej szukac przyczyny !?

    Widze pewne ryzyko ze motocykl ma problem z wlascicielem, ale nie
    przesadzalbym najgorszego na tym etapie.

    > Bo zalezy mi
    > bardzo na czasie :)

    To zrob jak Ci wszyscy pisza a nie trac czasu pytajac o 100 roznych
    teoretycznie mozliwych problemow, ktore mozemy Ci wymyslec, bo tylko sie
    w nich zgubisz.

    KJ

  • 12. Data: 2011-03-16 15:49:07
    Od: Norbi <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-16 15:08, matrixm01 pisze:

    > haha Dobre 750-tke na popych :D
    > Życze udanej zabawy:D Pchać to możesz wsk albo komarka..

    Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
    troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
    powiedzenia to po prostu nie pisz ok ?

    Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a

    Norbi
    BLACK XX'03

  • 13. Data: 2011-03-16 22:26:42
    Od: doktorski <d...@g...com>

    On 16 Mar, 16:49, Norbi <n...@o...pl> wrote:
    > Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
    > troche popchnac i bez problemow
    Potwierdzam. PanEuro to najprzyjemniejszy tramwaj do odpalania na
    pych :)

    > Tak samo odpalalem XJ 600, FJ 1200, FJR 1300 i XX-a
    To ja dorzuce tez FJR i K1200S. LTD750 to malenstwo przy nich. Czekam
    az mi zdechnie aku w 14 to zobacze czy sie da.

    A, najtrudniej jest odpalic EXC525.

    pzdr, dr
    14/525

  • 14. Data: 2011-03-17 06:00:39
    Od: Qlfon <r...@l...pl>

    W dniu 2011-03-16 23:26, doktorski pisze:
    Jak się już przechwalamy to dorzucę KTM Adventure 950. Raz to robiłem i
    drugi raz nie chcę:)
    To nie pojemność jest problemem tylko raczej mała ilość cylindrów. Może
    się zaraz okazać że LS650 będzie potworem:)
    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050

  • 15. Data: 2011-03-17 07:10:20
    Od: kocyk <k...@Z...pl>

    doktorski wrote:
    > Potwierdzam. PanEuro to najprzyjemniejszy tramwaj do odpalania na
    > pych :)

    > To ja dorzuce tez FJR i K1200S. LTD750 to malenstwo przy nich. Czekam
    > az mi zdechnie aku w 14 to zobacze czy sie da.

    Sie da, ale w dwa ludki, bo ma immo i musi wiecej walem zakrecic.
    K.

  • 16. Data: 2011-03-17 07:25:11
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Witam

    ***"doktorski"
    A, najtrudniej jest odpalic EXC525.

    Mojego zoltego tez raczej nie polecalbym probowac odpalac na pych.
    Ale nie wiem o czym wy chlopaki bo hondem mam :):):).

    --
    Tytus
    zólta motorynka

  • 17. Data: 2011-03-17 08:07:19
    Od: zan <z...@w...pl>

    kawke zx12r kilka razy palilem na "pych" bo akumulator mialem
    padniety
    da sie zapewniam

  • 18. Data: 2011-03-17 10:48:19
    Od: Wojtek Sobociński <s...@g...pl>

    W dniu 2011-03-16 16:49, Norbi pisze:

    > Bez zartow - ST 1100 - 300 kg i odpalal z pychu - wystarczylo go samemu
    > troche popchnac i bez problemow wiec jesli nie masz za wiele do
    > powiedzenia to po prostu nie pisz ok ?

    No, myśmy z kumplem we dwóch nie mogli Trampka odpalić jak mu zdechł
    aku. A mojej xtz nie udało mi się jeszcze samemu z pychu odpalić.

    --
    Wojtek Sobociński
    Full szosa 2 sztywniaki

  • 19. Data: 2011-03-17 10:57:51
    Od: "Jasio" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Wojtek Sobociński" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > No, myśmy z kumplem we dwóch nie mogli Trampka odpalić jak mu zdechł aku.
    > A mojej xtz nie udało mi się jeszcze samemu z pychu odpalić.

    Sądzę, że utrudnieniem była akurat duża pojemność przy małej ilości
    cylindrów.
    Ale mogę się mylić.

    --
    Jasio
    etz vfr

  • 20. Data: 2011-03-17 13:17:45
    Od: matrixm01 <matrixm01@_NOSPAM_o2.pl>

[...]

    Jak jesteś taki mądry to dam ci odpalic moją hondę cb 750 na popych.
    Tylko zarezerwuj sobie dużo czasu hehe :D