  • 1. Data: 2011-01-26 05:49:58
    Temat: Nie działa hosting na onecie
    Od: "jan" <andrzejsanUSUŃ_TO@op.pl>

    Od wczoraj (25.01.2011) nie mogę wysłać na serwer ftp.republika.pl strony,
    nie mogę tez porzegladać zawartości.
    Jest to usługa "Republika PRO" (płatna). Czy też tak macie? Korzystałem z
    róznych programów w tym ich MANADZRA WITRYNY.
    Kiedyś na ONECIE były komunikaty i tam informację o przerwch technicznych,
    awariach.
    Andrzej

  • 2. Data: 2011-01-26 11:17:42
    Temat: Re: Nie działa hosting na onecie
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    Użytkownik "jan" <andrzejsanUSUŃ_TO@op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > róznych programów w tym ich MANADZRA WITRYNY.
    > Kiedys na ONECIE były komunikaty i tam informację o przerwch technicznych,

    Mysle, ze najlepiej (i najszybciej) bedzie do nich po prostu zadzwonic.
    Zwlaszcza jesli to platna usluga.
    http://pomoc.onet.pl/1,45,kontakt.html

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 3. Data: 2011-01-27 06:53:56
    Od: "jan" <andrzejsanUSUŃ_TO@op.pl>

    wysłałem maila, dzwoniłem ale mają jakis problem, ponoć tylko z moim kontem
    i do dzisiaj nie działa.

  • 4. Data: 2011-01-27 15:07:46
    Od: "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm>

    > wysłałem maila, dzwoniłem ale mają jakis problem, ponoć tylko z moim kontem i
    > do dzisiaj nie działa.

    A dadza ci jakas znizke za okres braku uslugi? Tak z czystej ciekawosci pytam.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.sigsoft.pl

  • 5. Data: 2011-01-28 04:47:30
    Od: "jan" <andrzejsanUSUŃ_TO@op.pl>

    Użytkownik "Gabriel Zastawnik" <z...@p...fm> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "jan" <andrzejsanUSUŃ_TO@op.pl> napisał w wiadomości
    > A dadza ci jakas znizke za okres braku uslugi? Tak z czystej ciekawosci
    > pytam.

    Dalej nie mogą sobie poradzić.
    Na maile już nie odpowiadaja, Telefonicznie zbywają!
    Przykre dla mnie ale prawdziwe!

  • 6. Data: 2011-01-29 08:56:53
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Wed, 26 Jan 2011 06:49:58 +0100, jan napisał(a):

> [...]
    > róznych programów w tym ich MANADZRA WITRYNY.
    > Kiedyœ na ONECIE były komunikaty i tam informację o przerwch technicznych,

    Ja bym pisał do supportu onetu.

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net