  • 141. Data: 2002-05-18 00:47:53
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Lukasz Kozicki <l...@a...pl>

    miab wrote:

    > To juz mamy komunizm? Myslalem ze nie doczekam.

    Nie, głupasku - kapitalizm.

    W kapitaliźmie dostajesz to na co zapracujesz (zasługi),
    uzyskując w ten sposób środki (możliwości) na zaspokojenie
    swoich potrzeb.

    A dodatkowo - w usenecie mamy merytokrację.

    Każdy bierze tyle, co nauczył się brać. Ci, którzy wiecej
    umieją - więcej mają. Jedni szacunku - inni zaś innych dóbr.

    Pozdrawiam,
    --
    Łukasz Kozicki
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

  • 142. Data: 2002-05-20 07:54:00
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Paweł 'Róża' Różański <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Można powiadomić ludzi, którzy są w stanie zmienić konfigurację
    > tak, żeby grupa nie była moderowana. To chyba jest wykonalne?

    No to ja powracam do pytania. Kto i jak ma niby odmoderować polip w
    przypadku problemów? [1] [2]

    [1] Oczywiście poza Tomkiem.
    [2] W innym przypadku jest to awykonalne.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 143. Data: 2002-05-21 21:10:45
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@i...pl> wrote in

    > No to ja powracam do pytania. Kto i jak ma niby odmoderować polip
    > w przypadku problemów? [1] [2]
    >

    > [1] Oczywiście poza Tomkiem.
    > [2] W innym przypadku jest to awykonalne.

    Artur Stępień nie może (w głosowaniach AFAIK pomaga)? I dlaczego
    wykluczasz Tomasza? W końcu jak awaria to awaria, skoro ma być dłuższy
    przestój, to może pomóc...

    --
    /**** 1. Look both ways when crossing roads ****\
    ***** 2. Don't wear slippers 'til you're old *****

  • 144. Data: 2002-05-22 14:01:35
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

> [...]
    > Artur Stępień nie może (w głosowaniach AFAIK pomaga)? I dlaczego
    > wykluczasz Tomasza? W końcu jak awaria to awaria, skoro ma być dłuższy

    Nie nie może. Poza tym TS-a wykluczyłeś Ty, bo chciałeś aby to moderator
    "na żądanie" wprowadzał/anulował moderację.

    BTW: Poczytaj choć trochę o artykułach kontrolnych i o tym kto co może
    odnośnie hierarchii pl.*

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 145. Data: 2002-05-22 17:15:14
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    > Nie nie może.

    Szkoda. :-/

    > Poza tym TS-a wykluczyłeś Ty, bo chciałeś aby to
    > moderator "na żądanie" wprowadzał/anulował moderację.

    Nikogo nie wykluczałem. Nie ja zaznaczałem, że moderator
    własnoręcznie ma dokonywać zmiany (podaj M-ID jeśli twierdzisz, że było
    inaczej). To Ty dodałeś takie ograniczenie w Message-ID:
    <0t3cdeaa6fi62fdn3e8%sal@virgin.gazeta.pl>. Teraz chyba jasne?

    > BTW: Poczytaj choć trochę o artykułach kontrolnych i o tym kto co
    > może odnośnie hierarchii pl.*

    W chwili wolnej z pewnością nadrobię braki. :-)

    --
    /**** Here comes the war - ****\
    ***** put out the lights on the Age of Reason. *****

  • 146. Data: 2002-05-23 17:25:29
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@i...pl>

    Paweł 'Róża' Różański <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Nikogo nie wykluczałem. Nie ja zaznaczałem, że moderator
    > własnoręcznie ma dokonywać zmiany (podaj M-ID jeśli twierdzisz, że było

    <a...@r...of.many.colours>
    "puścić grupę bez moderowania". W domyśle miałby zrobić to moderator.
    "puścić grupę bez moderowania" != "odmoderować"
    Przynajmniej w moim toku myślenia :)

    Ale EOT, bo się robi akademicka dyskusja.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 147. Data: 2002-05-23 18:54:06
    Od: Michal Zalewski <l...@e...pl>

    On Thu, 23 May 2002, Przemysław Maciuszko wrote:

    > Ale EOT, bo się robi akademicka dyskusja.

    A mi sie wydawalo, ze sie czepiacie siebie na wzajem, a nie prowadzicie
    akademicka dyskusje?;)

    _
    Michal Zalewski [l...@b...bindview.com] [security]
    [http://lcamtuf.coredump.cx] <=-=> bash$ :(){ :|:&};:
    =-=> Did you know that clones never use mirrors? <=-=
    http://lcamtuf.coredump.cx/photo/

  • 148. Data: 2002-05-25 09:41:32
    Od: "Paweł 'Róża' Różański" <r...@p...onet.pl>

    Michal Zalewski <l...@e...pl> wrote in
    s.pl:

    > A mi sie wydawalo, ze sie czepiacie siebie na wzajem, a nie
    > prowadzicie akademicka dyskusje?;)

    Żadne nawzajem, ja się tylko broniłem przed tym, że to
    'technicznie niewykonalne'. :-) Jakby chodziło mi o samego moderatora,
    to raczej nie sugerowałbym posiadania numeru telefonu do adminów na
    takie wypadki (inna sprawa, że myślałem, że odmoderować grupę może
    zbiór większy niż jednoosobowy). Teraz może być EOT, co niniejszym
    czynię.

    --
    /**** Materia jest plastyczna w obliczu Umysłu. ****\