  • 91. Data: 2002-05-11 10:59:03
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL !
    Od: Tomasz Piłat <p...@i...pl>

    Robert <r...@p...onet.pl> wrote:
    > Po prostu dlatego, że równy dostęp żydom, arabom, łysym, grubym, chudym i
    > ryżawym gwarantuje zarówno prawo międzynarodowe jak i polskie. Nikt nie może
    > być dyskryminowany za pochodzenie, wygląd czy przekonania religijne. Ale to
    > przecież wiesz.
    Wypowiedział się obrońca dyskryminowanych, który "Żyd" i "Arab" pisze z małej
    litery...

    > Zapominają też o tym, że nie trzeba za coś płacić by mieć prawo to używać
    > jeśli jest to udostępnione "dla wszystkich" czyli jest usługą publiczną jak
    > np. internet, usenet, ircnet ...
    Ircnet nigdy nie był usługą "dla wszystkich".
    "Dla wszystkich" był kiedyś Anet. Nie przetrwał próby czasu...

    > Oczywiście, jeśli serwer irc udostępnia uczelnia (niezależnie od tego czy
    > jest to legale czy nie) lub jakaś prywatna firma (również niezależnie od
    > tego czy pobiera za to pieniądze czy też nie) to może ona ustalić pewne
    > zasady, np.: dostęp mają wyłącznie studenci lub klienci firmy (w końcu
    > serwer uczelni/firmy) albo wszyscy.
    Tłumaczenie Ci tego i tak nie ma sensu, dlatego pozwole sobię nadmienić
    tylko, że jesteś rozkoszny Kubusiu.

    > Uczelnia czy firma nie może udzielić dostępu wszystkim z wyłączeniem np.
    > łysych bo to jest dyskryminacja a prawa wszystkich krajów (większości)
    > chronią łysych przed tym.
    Prawo Timoru Wschodniego chroni łysych przed odcięciem od ircnetu?

    > Mam nadzieję, że było w miarę łopatologicznie i proponuję już zakończyć tą
    > dyskusję.
    Lubisz łopatologicznie wykładać rzeczy o któych nie masz pojęcia?
    Nie jesteś przypadkiem psychoanalitykiem czy kimś podobnym?

    > Jeśli ktoś dalej uważa, że dostęp do internetu, usenetu, ircnetu
    > jest przywilejem a nie prawem każdego obywatela to proponuję zapytać się
    > kogoś kto ma choć blade pojęcie o podstawach prawa
    Spytałem. I usłyszałem że nie masz racji. Co z tym zrobimy?

    > Dla mnie eot
    Ufff

    Ponc

  • 92. Data: 2002-05-11 14:36:38
    Temat: Re: Nie no, to jest SKANDAL ! (off-topic)
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    > Wypowiedział się obrońca dyskryminowanych,
    > który "Żyd" i "Arab" pisze z małej litery...

    Zapewniam Cię, że oba te słowa można napisać małą literą.
    "żyd" - jako określenie osoby wyznającej określoną religię, a nie członka
    narodu,
    "arab" - jako rasa konia.

    Czego natomiast nie można pisać, to np. "z małej litery", bo jest to
    obrzydliwy rusycyzm i powinno się pisać "[małą | dużą | wielką] literą".

    --
    ../ premax
    ../ p...@h...pl

  • 93. Data: 2002-05-11 14:37:09
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Sat, 11 May 2002 10:56:13 +0000 (UTC), "Godryk"
    <f...@s...com.au> wrote:

    >No i o to przecież pytam: czy ktoś się zdecyduje te posty z serwerów
    >usuwać, czy nie?

    Z tego wlasnie powodu problem draze (w kontekscie poruszanych juz
    zaleznosci Biznes <-> IRCnet :-)
    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 94. Data: 2002-05-11 15:45:18
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    Wojciech Myszka <m...@n...eu.org> wrote in

    > Z tego wlasnie powodu problem draze (w kontekscie poruszanych juz
    > zaleznosci Biznes <-> IRCnet :-)

    to moze ja wyjasnie, ze w mojej koncepcji reklamy mialyby byc
    doklejane tylko czytelnikom korzystajacym z danego serwera, nie bylyby
    one w spoolu i nie bylyby feedowane wraz z artykulami

    Maciek

  • 95. Data: 2002-05-11 15:45:24
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl> wrote:

    >Zapewniam Cię, że oba te słowa można napisać małą literą.
    >"żyd" - jako określenie osoby wyznającej określoną religię, a nie członka
    >narodu,
    >"arab" - jako rasa konia.

    No tak, ale problem dostępu do sieci koni rasy arabskiej chyba jakby nas nie
    dotyczy?
    --
    Szymon Sokol (SS316-RIPE, SS4004) -- Network Manager B
    Computer Center, University of Mining and Metallurgy, Krakow O

  • 96. Data: 2002-05-11 15:52:04
    Od: Szymon Sokół <s...@b...operator.from.hell.pl>

    In pl.internet.polip, Michal Szokolo <m...@k...pmp.com.pl> wrote:

    > Chyba że za DoS uważasz podsyłanie co pewien czas podrabianych controli...
    Tak, to by bardzo skuteczny DoS na starsze serwery (INN 1.x), które nie
    używały controlchan do obsługi controli.

  • 97. Data: 2002-05-11 17:01:56
    Od: Wojciech Myszka <m...@n...eu.org>

    On Sat, 11 May 2002 15:45:18 +0000 (UTC), Maciek Uhlig
    <m...@u...edu.pl> wrote:

    >to moze ja wyjasnie, ze w mojej koncepcji reklamy mialyby byc
    >doklejane tylko czytelnikom korzystajacym z danego serwera, nie bylyby
    >one w spoolu i nie bylyby feedowane wraz z artykulami

    Zakladasz jednak ze JAKAKOLWIEK reklama adresowana do KOGOKOLWIEK
    odnosi JAKIS skutek???

    Ja czasami mam ochote sprawdzic to co mi podsylaja azjaci w tych
    swoich krzaczastych reklamach - klopot mam ze zrozumieniem o co
    chodzi :-)

    --
    Wojtek ---(___C'>

  • 98. Data: 2002-05-11 17:30:58
    Od: Maciek Uhlig <m...@u...edu.pl>

    > Zakladasz jednak ze JAKAKOLWIEK reklama adresowana do KOGOKOLWIEK
    > odnosi JAKIS skutek???

    Tak. Ja na przyklad jestem bardzo podatny na reklamy :-) Ale zostawmy
    dywagacje na ten temat na inna okazje...

    Maciek

  • 99. Data: 2002-05-11 22:46:50
    Od: "Przemyslaw Popielarski" <p...@h...pl>

    <s...@b...operator.from.hell.pl> napisał(a) całkiem niedawno:

    > No tak, ale problem dostępu do sieci koni rasy arabskiej chyba jakby
    > nas nie dotyczy?

    Jak to nie, political correctness górą. Nie można dyskryminować zwierząt.
    Jeszcze pare lat minie, a wtedy juz wszyscy bedą mieli u siebie Microsoft
    Windows i jeszcze sie zdziwisz, jak wyjdzie Windows for Horses.

  • 100. Data: 2002-05-12 00:48:12
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Lukasz Kozicki" <l...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ale jesteś fajny .... nasza Konstytucja (a nie konstytucja), oraz
    Deklaracja
    > Praw Człowieka gwarantują dostęp do Usenetu ? WOW !

    No już sam nie wiem - śmiać się czy płakać. Ale dobrze.
    Zechcesz zatem wskazać który artykuł naszej (piszę z dużej żebyś się nie
    czepiał) KONSTYTUCJI lub POWSZECHNEJ DEKLARACJI PRAW CZŁOWIEKA tego mi nie
    zapewnia ? A może inny przepis o którym zielonego pojęcia nie mam. Tylko
    poproszę konkretnie - który artykuł ?

    Jestem bardzo ciekawy twojej odpowiedzi.

    pozdr. Robert