  • 1. Data: 2016-12-10 17:13:47
    Temat: [protel] netlista
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    próbowałem szukać ale mi się nie udało,
    jak w protelu dxp wygenrować netlistę ze schematu i ją później porównać
    z netlistą wgenerowaną w pcb?

    co to za błąd: http://zsyp.eu/smieci/protel_blad.PNG

    jak w dxp przenosi się informacje przy projektowaniu płytki i schematu
    pomiędzy nimi? podobnie jak w 99 se - czyli update schematic i update pcb?

    na ile podobnie działa sie na dxp w stosunku do tego co robiło sie w 99 se?

  • 2. Data: 2016-12-10 17:19:40
    Temat: Re: [protel] netlista
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    o kur, ale skomplikowany

    jak zmienić np. średnicę wszystkich podobnych padów na pcb?
    nie pamietam jak to się robiło w 99 se, ale chyba była jakaś opcja we
    właściowościach pada, tu nie ma...

    help?

  • 3. Data: 2016-12-10 17:24:42
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    i jeszcze coś, gdzie w rule są odstępy między ścieżkami?

  • 4. Data: 2016-12-10 18:15:52
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    ja cię kręcę
    jak zamknąć projekt?
    otwiera mi się protel ze starym projektem...

  • 5. Data: 2016-12-13 17:24:43
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    > jak zmienić np. średnicę wszystkich podobnych padów na pcb?
    > nie pamietam jak to się robiło w 99 se, ale chyba była jakaś opcja we
    > właściowościach pada, tu nie ma...

    nikt nie wie?

    reszte obczaiłem

  • 6. Data: 2016-12-14 09:43:17
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    Jeden ze sposobów: Panel PCB a w nim Hole Size Editor.

    Można też tak bardziej uniwersalnie:
    klikasz na interesującym Cię padzie prawym klawiszem, wybierasz Find
    Similar Obiects, zaznaczasz wspólne cechy padów których ma dotyczyć
    edycja. Klikasz OK pamiętając aby zaznaczyć ptaszka Run Inspector wpierw.
    Przechodzisz do inspektora automatycznie lub po naciśnięciu F11.
    W PCB Inspektorze modyfikujesz interesujący Cię parametr, i to wszystko.

    MiSter

  • 7. Data: 2016-12-14 20:41:57
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    dziekuje bardzo

    jednak dalej nie ogarniam

    co z tym zrobic:
    http://zsyp.eu/smieci/protel_blad2.PNG

  • 8. Data: 2016-12-15 09:21:08
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > co z tym zrobic:
    > http://zsyp.eu/smieci/protel_blad2.PNG

    W polu Hole Size wpisujesz nową średnicę padu.

    Taki zapis <...> mówi że zaznaczone pady posiadają różne wielkości, w
    tym wypadku różne średnice.

    MiSter

  • 9. Data: 2016-12-15 17:44:01
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    czyli po prostu zmieniamy i enter? po czym zamykamy to okno?

    dziekuję bardzo, sam bym tego nie ogarnął

    jeszcze nie wiem jak ze schematu wygenerować netlistę,
    z pcb się da, nie wiem jak porównać oba jak w protelu 99 se

  • 10. Data: 2016-12-15 18:14:05
    Od: MiSter <U...@w...pl>

    > dziekuję bardzo, sam bym tego nie ogarnął

    Jak mi podeślesz na priv dane, to wyślę podręcznik, ale do wersji
    Altium Designer 15 - po polsku :)

    MiSter