  • 1. Data: 2013-05-28 16:39:11
    Temat: przetaczanie felg
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Witam.

    Czy w PL posiada ktos taki sprzet do przetaczania powierzchni felg?
    Chodzi o otrzymanie / przywrocenie mieniacego czola alu ktore z czasem sie
    degraduje.
    http://www.youtube.com/watch?v=6u-iCWDc7VI

    pozdro
    Tmek

  • 2. Data: 2013-05-28 19:58:44
    Temat: Re: przetaczanie felg
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 28.05.2013 16:39, Tmek pisze:
> [...]
    >
    > Czy w PL posiada ktos taki sprzet do przetaczania powierzchni felg?
    > Chodzi o otrzymanie / przywrocenie mieniacego czola alu ktore z czasem sie

    mieniące czoło to ja bym radził pastą ścierną zrobić. Jakby z mojej
    alufelgi ktoś zebrał ileśtam gram aluminium, to bym już niechciał na
    takiej obręczy jeździć. TAk samo z jajowatością. PRzetoczyś się to da,
    ale wyważyć - już gorzej

    ToMasz

  • 3. Data: 2013-05-28 21:23:57
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

> [...]
    > alufelgi ktoś zebrał ileśtam gram aluminium, to bym już niechciał na
    > takiej obręczy jeździć. TAk samo z jajowatością. PRzetoczyś się to da, ale
    Przy założeniu, że zbierane jest 0.05 mm, to nie wiem skąd ma to ważyć
    "gramy".
    Przemyśl jeszcze raz proszę swoją wypowiedź i odpowiedz dlaczego się nie da
    wyważyć?
    WOJO

  • 4. Data: 2013-05-28 21:26:16
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-05-28 21:23, WOJO pisze:
> [...]
    > "gramy".
    > Przemyśl jeszcze raz proszę swoją wypowiedź i odpowiedz dlaczego się nie

    Bo to nie jest żadne przetaczanie tylko polerowanie.

    Lewis

  • 5. Data: 2013-05-28 21:42:34
    Od: "WOJO" <s...@a...unknown.hehe>

    > Bo to nie jest żadne przetaczanie tylko polerowanie.
    Tym bardziej masa felgi jest zbliżona do oryginału.
    Ej, no bez jaj. Założone na tokarkę numeryczną , a nie na polerkę :)
    Samo "polerowanie" to nie wszysto. Film jest mało kompletny w szczegóły
    takiej naprawy.
    WOJO

  • 6. Data: 2013-05-28 22:31:14
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Lewis,

    Tuesday, May 28, 2013, 9:26:16 PM, you wrote:

    > Bo to nie jest żadne przetaczanie tylko polerowanie.

    Na filmie jest przetaczanie.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 7. Data: 2013-05-28 22:54:45
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    Użytkownik "ToMasz" <n...@n...neostrada.pl> napisał w
    wiadomości >>
> [...]
    > alufelgi ktoś zebrał ileśtam gram aluminium, to bym już niechciał na
    > takiej obręczy jeździć. TAk samo z jajowatością. PRzetoczyś się to da, ale

    Mieniace sie czolo jest sladem po nozu ktory robi spiralny rowek a nie po
    polerce.
    Technologia stosowana od lat od napisu z logiem producenta na elektronice po
    felgi samochodowe.

    A zbierane jest tle zeby byl czysty metal.

    Kurcze, nie wiem, pierwsze widze nie do konca obejzalem ale wszystko juz
    wiem i wiem, ze do dopy.
    Co za malkontenctwo.

    Tmek

  • 8. Data: 2013-05-29 09:23:30
    Od: k...@g...com

    W dniu wtorek, 28 maja 2013 16:39:11 UTC+2 użytkownik Tmek napisał:
> [...]
    >

    > Czy w PL posiada ktos taki sprzet do przetaczania powierzchni felg?
    >
    > Chodzi o otrzymanie / przywrocenie mieniacego czola alu ktore z czasem sie

    Mieniące się czoło felgi to efekt obróbki chemicznej. Jeśli toczą to tylko żeby nadać
    fakturę. Do utrwalenia efektu, żeby po pierwszym oszczaniu przez psa szare się nie
    zrobiło, potrzebna jest obróbka chemiczna i odpowiedni lakier.

  • 9. Data: 2013-05-29 11:17:12
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

    ps.com...

[...]

    Jest lakierowane. Chemi tam raczej nie ma bo po tym jak lakier zlezie szybko
    korozja zaczyna to zjadac.

    Tmek

  • 10. Data: 2013-05-29 11:24:12
    Od: "Tmek" <T...@d...ek>

[...]

    Jest lakierowane. Przy czym jak lakier zlezie korozja zaczyna dzialac.
    A ta chemia to co to moze byc?

    Tmek