  • 1. Data: 2013-05-28 13:16:54
    Temat: Re: Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Deflegmator" napisał w wiadomości
    >To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
    >constans, bez względu na okoliczności. Szlag mnie trafia, gdy z
    >takim muszę się uzerac przez kilkadziesiąt kilometrów. W
    >zabudowanym nakurwia i wszystkich wyprzedza na przejściach dla
    >pieszych, a poza zabudowanym - wlecze niemiłosiernie i zmusza
    >pozostałych użytkowników drogi do wyprzedzania. Skąd się takie
    >kurewskie, oszczędne mendy w lanosach biorą?

    Ale wiesz ... sam jestes wkurwiajaca menda.
    Wyprzedza cie taka w trasie, zeby potem na 50 przez wies zwolnic 50,
    no *#$@, jak tak mozna.
    Albo chlopie masz jaja i jedziesz szybko, albo nie masz :-)

    Mnie tam malo kto na drodze przeszkadza. Albo kapelusz jeden sie
    wlecze i zostaje z tylu, albo ma za mocny silnik i wariackie papiery,
    to gonil wariata przeciez nie bede :-)

    J.

  • 2. Data: 2013-05-28 14:07:07
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Franc" napisał w wiadomości
    Dnia Tue, 28 May 2013 13:16:54 +0200, J.F napisał(a):
    >Jakoś wyczuwam przez skórę, że żeby wyprzedać innych to trzeba jechać
    >jakimiś magicznie wielkimi prędkościami.

    No jak wielkimi, skoro dziadek jedzie 80 ?

    >IMHO wystarczy w niezabudowanym jechać 95-100 żeby dogonić większość
    >użytkowników na drodze.

    Wiekszosc moze tak, ale na pewno nie wszystkich :-)

    >W zabudowanym to zwalnianie do 50 to może przesada - można pociągnąć
    >55-60
    >żeby nie załapać się na niespodziankę. Niby różnica niewielka, ale
    >jakoś
    >tak szybciej.

    Przy 69 jeszcze szybciej, a nadal jakos tak powoli :-)

    Ale jeszcze sprawdzic taryfikator - moze bardziej oplaca sie 81 :-)

    >Szkoda, że nie mam tempomatu gdzie mogę zaprogramować dwie
    >prędkości -
    >zabudowany: 60, trasa: 105.

    Wiekszosc tempomatow na Europe jakies tam nastawy umozliwia.

    J.

  • 3. Data: 2013-05-28 14:52:21
    Temat: Najbardziej wkurwiajacy rodzaj kierowcy?
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    --
    Deflegmator

    ----Android NewsGroup Reader----
    http://www.piaohong.tk/newsgroup

  • 4. Data: 2013-05-28 15:22:03
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Deflegmator,

    Tuesday, May 28, 2013, 2:52:21 PM, you wrote:

> [...]
    > pozostałych użytkowników drogi do wyprzedzania. Skąd się takie
    > kurewskie, oszczędne mendy w lanosach biorą?

    Odpierdol się od lanosów.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 5. Data: 2013-05-28 15:29:36
    Od: Deflegmator <w...@...pl>

    RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid> Wrote in message:

    > Odpierdol się od lanosów.

    Nic nie mam do lanosów.

  • 6. Data: 2013-05-28 15:33:59
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2013 13:16:54 +0200, J.F napisał(a):

    > Albo chlopie masz jaja i jedziesz szybko, albo nie masz :-)

    Jakoś wyczuwam przez skórę, że żeby wyprzedać innych to trzeba jechać z

  • 7. Data: 2013-05-28 15:37:11
    Od: Franc <w...@w...pl>

    Dnia Tue, 28 May 2013 14:52:21 +0200 (CEST), Deflegmator napisał(a):

    > To ekonomiczny dziadek.
    Coraz więcej widzę, że to nie reguła. Widuję młodych w dobrych samochodach
    którzy po prostu tamują ruch.

    Najgorszy typ to moim zdaniem:
    1. użytkownik, którzy wlecze się lewym pasem 50 na godzinę, bo za trzy
    światła musi skręcić w lewo - no i trzebaby zmienić pas z prawego na
    skrajny lewy - a to zajebiście trudny manewr.
    2. dwóch matołów trenujących jazdę parami (coś jak na żużlu) - będą jechali
    obok siebie 50 na godzinę i kapa.

    --
    Franc

  • 8. Data: 2013-05-28 15:48:09
    Od: Michoo <m...@v...pl>

    On 28.05.2013 15:33, Franc wrote:

    > Jakoś wyczuwam przez skórę, że żeby wyprzedać innych to trzeba jechać z
    > jakimiś magicznie wielkimi prędkościami.

    Chwilowymi prędkościami. Nieraz zdarza się, że ktoś wyprzedza a potem
    widać go cały czas w odległości ~500m może ze 2 samochody dalej.

    Ale niektórzy się po prostu niecierpliwią i co pewien czas wchodząc w
    zakręt widzisz taki widok:
    http://img211.imageshack.us/img211/3647/asd1f.png
    http://img21.imageshack.us/img21/8798/asd2f.png

    Michoo

  • 9. Data: 2013-05-28 15:51:14
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-28 15:48, Michoo pisze:

    > Ale niektórzy się po prostu niecierpliwią i co pewien czas wchodząc w
    > zakręt widzisz taki widok:
    > http://img211.imageshack.us/img211/3647/asd1f.png
    > http://img21.imageshack.us/img21/8798/asd2f.png

    Nawet nie zdjąłeś nogi z gazu? Do nagrody Darwina startujesz?

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-05-28 15:52:44
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-05-28 14:52, Deflegmator pisze:

    > To ekonomiczny dziadek. Połączenie zapierdalacza z kapeluszem. 80
    > constans, bez względu na okoliczności.

    Ciesz się, że gość nie wie, że 60 km/h byłoby ekonomiczniej.

    --
    MN