  • 1. Data: 2009-05-27 11:03:59
    Temat: Złącze LGA775, a LGA1366
    Od: "WebSmok" <w...@w...pl>

    Mam chłodzenie, które jest kompatybilny z:Socket 478 / 775 / 754 / 939 /
    940 / AM2, a czy można to zamontować na LGA1366? Chłodzenie jest fajowe i
    chciałbym je wykorzystać w nowym komputerze...
    WebSmok

  • 2. Data: 2009-05-27 13:56:46
    Temat: Re: Zł?cze LGA775, a LGA1366
    Od: Michał <m...@o...pl>

    > czy można to zamontować na LGA1366?

    Nie. Chyba, że jesteś szczęśliwym posiadaczem płyty z dwoma kompletami
    otworów - w manualu do płyty jest wówczas zaznaczone, że można używać
    chłodzenia od 775.

  • 3. Data: 2009-05-27 14:53:36
    Temat: Re: Z???????????????????????
    Od: Tomasz Chmielewski <t...@n...wpkg.org>

    WebSmok wrote:
    > Mam ch?odzenie, kt?re jest kompatybilny z:Socket 478 / 775 / 754 / 939 /
    > 940 / AM2, a czy mo?na to zamontowa? na LGA1366? Ch?odzenie jest fajowe i
    > chcia?bym je wykorzysta? w nowym komputerze...

    Napisz do producenta czy sprzedaja jakies dodatkowe mocowania do
    LGA1366, gdy chlodzenie zostalo zaprojektowane/sprzedane, gdy LGA1366
    jeszcze nie istnialo.

    Np. Scythe tak robi.

    --
    Tomasz Chmielewski