  • 1. Data: 2009-05-26 19:57:53
    Temat: Glosnosc HDD Raptorow
    Od: "JG" <j...@i...pl>

    Witam!
    Ktory model WD Raptor jest glosny? Znalazlem w necie ze 36GB sa podobno
    najglosniesze. Potrzebuje na macierz RAID 0 dwie sztuki ale ciche , -
    grafik , praca czesto po nocach a obok ktos spi. Rozwazalem rowniez SSD ale
    cena jak narazie niefajana...

    pozdr JARO

  • 2. Data: 2009-05-26 21:46:06
    Temat: Re: Glosnosc HDD Raptorow
    Od: OMSON <o...@o...pl>

    JG ...po głębszym namyśle napisał(a) jeno, że:
> [...]
    > najglosniesze. Potrzebuje na macierz RAID 0 dwie sztuki ale ciche , -
    > grafik , praca czesto po nocach a obok ktos spi. Rozwazalem rowniez SSD ale

    Nie wiem jak inne ale mam 36GB i chrupie podczas pracy. Chrupie wyraźnie
    niestety - także chyba mozesz odpuścić (przy dwóch spiętych w RAID
    będzie już mocno upierdliwie dla osoby śpiącej obok).

    Pzdr, OMSON

  • 3. Data: 2009-05-27 11:03:18
    Od: Krzysiek <k...@g...com>

    dyski wysokoobrotowe zazwyczaj są głośne. Jak zalezy ci na wydajności
    to złacz dwa, trzy ciche w RAID 0.

  • 4. Data: 2009-05-29 16:45:54
    Od: Tomasz Bątor <m...@k...pl>

    Dnia Tue, 26 May 2009 21:57:53 +0200, JG napisał(a):

    > Witam!
    > Ktory model WD Raptor jest glosny? Znalazlem w necie ze 36GB sa podobno

    Nie wiem który jest najgłośniejszy, ale moja 140-stka warczała jak szalona;
    od lat sypiam przy włączonym komputerze i pierwszy raz nie mogłem
    wytrzymać. Na szczęście za niewielkie pieniądze można dokupić jakiś
    wyciszacz - o dziwo działa.

    t.

    --