  • 11. Data: 2009-11-16 20:27:09
    Temat: Re: Niedzielne latanko Warszawa
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Monster
    na drugi raz nie myj motura,to działa:-)

    Alez ja tylko mialem zamiar :)

    ***"AZ"
    Eee tam to pewnie przez tych harlejowcow, pucuja maszyny do odstawki
    na zime ;-)

    Harlejowcy to juz zapomnieli ze bylo lato...
    a jutro i tak latam - nie ma letko
    w sumie zaluje ze dzis do domq nie przyjechalem moto tylko jak jakis precel
    autem...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 12. Data: 2009-11-17 08:19:00
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2009-11-16, Tytus <t...@g...pl> wrote:

    > a jutro i tak latam - nie ma letko
    Moze Ty juz lepiej nie mow o lataniu bo znow dzisiaj
    pogoda iscie motocyklowa...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 13. Data: 2009-11-17 10:02:53
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "AZ" Moze Ty juz lepiej nie mow o lataniu bo znow dzisiaj pogoda iscie
    motocyklowa...

    Chyba tam u Was w centrumie...u mnie na polnocy jest cacy, do roboty
    dojechalem to i po robocie tez bede latal...

    T.

  • 14. Data: 2009-11-17 11:44:43
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    a co Ty, k*%%$@#, wiesz o północy...? :-P

    --
    pozdr
    pj

  • 15. Data: 2009-11-18 09:53:17
    Od: "Tytus z fabryki" <v...@o...pl>

    Siemka

    *** "(pj)"
    a co Ty, k*%%$@#, wiesz o północy...? :-P

    Ja nie wiem, ja???
    U mnie na polnocy swieci sloneczko i znow bede musial dzis pojezdzic -
    zamiast pobiegac...
    Ciezkie te zycie :)

    T.

  • 16. Data: 2009-11-19 22:02:06
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    No i jak z ta niedziela, bo widac szykuje sie inna grupa na sobote?

    Koczis
    R1

  • 17. Data: 2009-11-19 22:14:25
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 19 Lis, 23:02, "Koczis" <x...@p...onet.pl> wrote:
    > No i jak z ta niedziela, bo widac szykuje sie inna grupa na sobote?

    Cholera wie, pogoda ostatnio tak nieprzewidywalna, że nie ma co
    planować... Jak będzie ładnie w sobote to trzeba będzie to wykorzystać
    a może i niedziele też? :-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 18. Data: 2009-11-19 22:23:02
    Od: "Koczis" <x...@p...onet.pl>

    Artur napisal:
    > Cholera wie, pogoda ostatnio tak nieprzewidywalna, że nie ma co
    > planować... Jak będzie ładnie w sobote to trzeba będzie to wykorzystać
    > a może i niedziele też? :-)

    No to latamy Panowie i Panie :)))
    http://www.tvnwarszawa.pl/pogoda.html

    Koczis